Renault 21 Turbo Quadra?nickyr16v schreef:TQ ?
de rapper?
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
IK was gewoon aant cruise met zo'n 140 per uur.Bart GTT schreef:Ik dacht dat die Niksan 350Z wel snel waren...
Vond het nog wel een beetje erg tegenvallen. Zeker met zo'n topcoureur als Merijn achter het stuur van mijn auto!![]()
Die meneer zal het niet écht leuk gevonden hebben denk ik.
Wat denk jij Merijn??!!![]()
![]()
(hee Marcel, waar was je nou ineens??)
Komt er in eens een Niksan voorby met daar achter aan geplakt iets dat op een 5 GT moets lijken dacht ik .
Moest wel lache .

-
Net clio vs subaru met ic mooi zichtbaar 0-1 jezus wat was dat ding snel zeg
dacht dat ik hard ging komt hij nog ff schakele achter me hoorde steeds pppssssttt, kreeg wel een handje 

Afgelopen weekend op de deutsche autobahn even een stuk goed doorgereden met de auto van pa..
Mercedes C320 CDI - Alfa 159 3.2 JTS Q4
Helaas voor de Alfarijder....
Die stinkdiezjel was gewoon ff wat vlotter......

Mercedes C320 CDI - Alfa 159 3.2 JTS Q4
Helaas voor de Alfarijder....

-
Net even van Vlaardingen naar Schiedam tegen een Zwarte Subaru Impreza met een enorme achterspoiler gesport. Damn wat was dat ding rap, ik kon hem met geen mogelijkheid bijhouden....
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Maar dat is s'avonds, dan hebben ze de snelle gympen aanSteven schreef:Nou als je ze ziet rennen... maja dan hebben ze meestal wat op hun kerfstokTom schreef:De gemiddelde zwarte is anders zo snel niet![]()
![]()

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: Captur EDC130 Intens
Vooral die met witte gympen zijn snel, ik spreek uit ervaring...Luco/Alpine-racer schreef:Maar dat is s'avonds, dan hebben ze de snelle gympen aanSteven schreef:Nou als je ze ziet rennen... maja dan hebben ze meestal wat op hun kerfstokTom schreef:De gemiddelde zwarte is anders zo snel niet![]()
![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Op de snelweg (120-180): Laguna V6 vs. A6 3.0 TDI: 0-0
We gingen keurig gelijk op.
Ligt het aan mij, of heeft de gemiddelde Audi-rijder een wat asociale rijstijl?
Beetje snelheid is weinig mis mee, maar deze duwde bijna letterlijk een voorligger op. En dat zie ik meer Audi-rijders doen.
-Edit- d'r was weinig spannends aan: de meting van Autoweek: acceleratie 80-120 km/u in D 6,7 s. Mijn V6 doet 80-120 in 6,0 s (gemeten).

Ligt het aan mij, of heeft de gemiddelde Audi-rijder een wat asociale rijstijl?

-Edit- d'r was weinig spannends aan: de meting van Autoweek: acceleratie 80-120 km/u in D 6,7 s. Mijn V6 doet 80-120 in 6,0 s (gemeten).
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Audi rijders zijn over het algemeen wat asocialere rijders idd, maak ik dagelijks mee opt werk.. 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
En dan te bedenken dat het ooit gewoon DKW's zijn geweest die auto's.ARNO16V schreef:Audi rijders zijn over het algemeen wat asocialere rijders idd, maak ik dagelijks mee opt werk..
2 takt stinkdingen, net nog te zien bij Blik op de weg.
Maar gelijk heb je wel, de Audi, BMW en Merc rijders zijn apart te noemen, zeker die met die leasebakken.
Heb ook dagelijks touareg rijders over de vloer, die parkeren standaard op de invaliden plek... 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
Die worden meestal niet vrolijk van mij als ik ze de achterkant laat zien en mijn auto nog kleiner wordt dan dat ie al is...DennisT schreef:Nee Alfa rijders en Volvo (mits lease) wordt je vrolijk van...

Waarbij ik niet beweer dat het bij elke Volvo of Alfa lukt...

Dat mag toch als je invalide bent en met een invalideauto rijdt?ARNO16V schreef:Heb ook dagelijks touareg rijders over de vloer, die parkeren standaard op de invaliden plek...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Naast Q7-rijders zijn die met een Touareg ineens normaal. Een beetje Passat-bestuurder denkt ook vaak dat hij Audi rijdt. Jammer, net niet. Stomvervelend dat het gebruik van richtingaanwijzers binnen de VAG-groep verboden is.Arno17 schreef:Dat mag toch als je invalide bent en met een invalideauto rijdt?ARNO16V schreef:Heb ook dagelijks touareg rijders over de vloer, die parkeren standaard op de invaliden plek...
On-topic: ik vond het wel leuk om zo'n DKW bij te houden.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
Zaterdag naar bios in antwerpen geweest met vriendin
Op terugweg in die heerlijke bochten net na antwerpen richting bergen op zoom een porsche (oud type, zo'n hoekige)
ingehaald, kwam lekker achteraan, maar kon toch net niet volgen
Snelheid aan eind van de bocht ong 160
vriendin maakte niet veel lawaai meer

Op terugweg in die heerlijke bochten net na antwerpen richting bergen op zoom een porsche (oud type, zo'n hoekige)
ingehaald, kwam lekker achteraan, maar kon toch net niet volgen

Snelheid aan eind van de bocht ong 160

vriendin maakte niet veel lawaai meer

wordt aan gewerkt!
-
ik in een CLS500 tegen een Clio 2.0 ik won 
ik werk al sinds mijn elfde bij mercedes ben nu 19 en ik chaffeur aardig wat dus ja je wordt vaak uitgedaagd heb ook een keer een rondje in een slr mogen maken toen werd ik uitgedaagd door een kia
>.>
Maar mijn clio 1.8 16v tegen een ibiza cupra tdi? ging aardig gelijk op
tegen een 1.6Gsi dik gewonnen
tegen een sunny gti ook snel maar ik liep wel uit
tegen een ktm dirtbike die hield me niet meer bij eenmaal 140+
En last but not least kwam ik een 612 ferrari tegen op de A12 bij De Meern tja
verloren (maar hij reed wel met 150+ verder op de trajectcontrole

ik werk al sinds mijn elfde bij mercedes ben nu 19 en ik chaffeur aardig wat dus ja je wordt vaak uitgedaagd heb ook een keer een rondje in een slr mogen maken toen werd ik uitgedaagd door een kia

Maar mijn clio 1.8 16v tegen een ibiza cupra tdi? ging aardig gelijk op
tegen een 1.6Gsi dik gewonnen
tegen een sunny gti ook snel maar ik liep wel uit
tegen een ktm dirtbike die hield me niet meer bij eenmaal 140+
En last but not least kwam ik een 612 ferrari tegen op de A12 bij De Meern tja

-
Tja, was meer verbaasd geweest als je het had gewonnen!Ricardo16V schreef:ik in een CLS500 tegen een Clio 2.0 ik won
Code: Selecteer alles
8, in V-vormcilinders4kleppen per cilinder5461 cm3cilinderinhoud98,0 x 90,5 mmboring x slag10,7:1compressieverhouding285 kW (388 pk)max. vermogen6000 tpm 530 Nmmax. koppel2800 tpm multipoint injectiebrandstofsysteemohcklepbedieningneeturbogeregeld
-
mwha ik zat in de cls en ik won tegen de clio.
Maar hij zat wel irritant te bumper kleven
Maar hij zat wel irritant te bumper kleven
-
vanmorgen Chrysler Neon 2.0 16V, dikke uitlaat en gassen voor het verkeerslichtje.
Lampje groen en hij stoof weg ( kuch kuch ) dus maar eens even vol in 1 er achteraan, hij had het in de gaten en trok verder, ook in 2 en 3 zat ik telkens op zijn bumper ( figuurlijk dan).
Had eigenlijk meer verwacht van die Neon 2.0 16V, gast gaf wel een sportief
Lampje groen en hij stoof weg ( kuch kuch ) dus maar eens even vol in 1 er achteraan, hij had het in de gaten en trok verder, ook in 2 en 3 zat ik telkens op zijn bumper ( figuurlijk dan).
Had eigenlijk meer verwacht van die Neon 2.0 16V, gast gaf wel een sportief

Heeft er wel eens iemand geraced in tegen een colt GTI.
Zijn van 0-100 namelijk ook behoorlijk rap. mijn clio 1.8 RSI kan daar zeker niet tegenop, maar een 16V en 5GT T krijgt het ook moeilijk denk ik....of hij moet aangepast zijn
kan ik mijn RSI nog een beetje sneller maken of wordt dat lastig
Zijn van 0-100 namelijk ook behoorlijk rap. mijn clio 1.8 RSI kan daar zeker niet tegenop, maar een 16V en 5GT T krijgt het ook moeilijk denk ik....of hij moet aangepast zijn

kan ik mijn RSI nog een beetje sneller maken of wordt dat lastig