Maar je laat het hier nu toch niet bij zitten of wel dan? Die bent moet gewoon dokken voor zijn brokken!Moontje Mégane Coupé schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn auto nog geen 4 dagen terug van het schade-herstelbedrijf, en er rijdt alweer een ouwe lul tegen mijn spiegel aan... Grrrrrrrrrr...![]()
Ik rijdt door Einighausen, over een smalle weg... Komt er een Astra station aanrijden... Ik ga aan de kant, met twee wielkes door het gras, verder uitwijken kan niet... Ik sta zo goed als stil en die ouwe lolly rijdt gewoon door... Niet dat ie een beetje aan de kant gaat !! Neuuuuuuuuuh, hij rijdt gewoon door... Ik zie um er kort langs rijden, en PATS !!! tegen mijn buitenspiegel op... Deze klapt meteen in, en die lul rijdt door... Hij kijkt wat stom.. Ik meteen gekeken natuurlijk, en jawel hoor, lakschade op de spiegel.. Ik mij meteen gedraaid en erachter aan... Staat die ouwe zak aan het einde van de weg wat stom te kijken en verklaard keihard dat ie er niet tegenaan heeft gezeten, want anders had hij blauwe lak op zijn auto moeten hebben... Ik ertegen in natuurlijk, maar niks.. Hij meent van niet... Komt er nog een blond mokkel aanlopen, met zo'n kuttelikker, en die begint zich ermee te bemoeien.. Blijkt de dochter van die zak te zijn... Begint ze te mekkeren dat hij 40 jaar bij de politie heeft gezeten, en echt wel zou toegeven als ie er tegenaan had gezeten... Begint hij ook nog te dreigen de politie te bellen, en loopt naar binnen... Ik ben maar weg gereden...
Wat een kl%tzak !!!!!!!!!!!!!!![]()
-
Jah hoor, mij moesten ze ook weer hebben.
Ik haalde van het weekend me vriendin op mij het station, komen aan bij een rotonde.
Staat er voor me een ouwe gare fiat met 2 dames erin,
blijkbaar stond ze iets te ver op het fietspad, en zonder dat ze even achterom kijkt zie ik ineens haar achteruit rijlamp aanschieten.
Ik wou nog op de claxon rammen, maar voor ik het wist zat die 'domme gans' al tegen me auto aan.
Dus ik zie haar zo via de spiegel kijken van wat nu, ik gebaar van uitstappen.
Blijkt ze een trekhaak te hebben, dus uiteraard nummerplaat aan gruzelementen, maar verder niet viel te zie, zo op het oog dan.
Der stonden +/- nog 10 auto's achter me, ook toen het gebeurde, dus eerst maar even gauw auto's aan de kant gezet, en toen toch maar even haar gegevens genoteerd.
Thuis nummerbord eraf gehaald, en nog eens goed gekenen, en leek wel alsof me linker koplamp naar binnen was geschoven, dus gelijk maar even langs schadeherstelbedrijf gereden. Maar volgens hem was dat wel een beetje zo, maar niet door deze klap (vanwege niet verschoven boutjes enzo)
Dus het komt voor haar opneer dat ze waarschijnlijk alleen maar me nummerplaat hoeft te vergoeden.
(gelukkig voor haar)
Ik haalde van het weekend me vriendin op mij het station, komen aan bij een rotonde.
Staat er voor me een ouwe gare fiat met 2 dames erin,
blijkbaar stond ze iets te ver op het fietspad, en zonder dat ze even achterom kijkt zie ik ineens haar achteruit rijlamp aanschieten.
Ik wou nog op de claxon rammen, maar voor ik het wist zat die 'domme gans' al tegen me auto aan.
Dus ik zie haar zo via de spiegel kijken van wat nu, ik gebaar van uitstappen.
Blijkt ze een trekhaak te hebben, dus uiteraard nummerplaat aan gruzelementen, maar verder niet viel te zie, zo op het oog dan.
Der stonden +/- nog 10 auto's achter me, ook toen het gebeurde, dus eerst maar even gauw auto's aan de kant gezet, en toen toch maar even haar gegevens genoteerd.
Thuis nummerbord eraf gehaald, en nog eens goed gekenen, en leek wel alsof me linker koplamp naar binnen was geschoven, dus gelijk maar even langs schadeherstelbedrijf gereden. Maar volgens hem was dat wel een beetje zo, maar niet door deze klap (vanwege niet verschoven boutjes enzo)
Dus het komt voor haar opneer dat ze waarschijnlijk alleen maar me nummerplaat hoeft te vergoeden.
(gelukkig voor haar)
-
- Contacteer:
Nee gelukkig niet. Het gebeurde bij ons in de straat, 10 meter van ons huis af. De bestuurder van die shovel ging al langs de huizen om te vragen van wie de auto was.Merijn schreef:Hij is toch niet doorgereden, Lady Justice?!
En of ik er erg mee zit? Nee... niet echt. Heb een hele leuke Clio Billabong als leen auto!
Dacht het niet...
-
- Contacteer:
Het schade bedrijf belde net... de schade is meer dan ik verwacht had. Minimaal 1700,- en hij is waar schijnlijk nog krom ook... En auto's van deze leeftijd (hij is van 95) kunnen niet altijd meer recht getrokken worden... GVD we hebben niet eens geld voor een nieuwe auto, we hebben net een huis gekocht. Kon die kl**tzak niet ff beter uitkijken met z'n shovel...
-
- Contacteer:
Op die groene kaart staat Delta Lloyd geloof ik.Mrtn schreef:Das erg f*ck voor je![]()
![]()
Ik heb zojuist gehoord van Centraal Beheer dat ik 1000 krijg overgemaakt![]()
Bij welke maatschappij zit jij?
Nou, als de schade meer dan (de helft van?) de dagwaarde is word ie niet meer gemaakt en vernietigd. Dus al loopt z'n motor nog zo goed, er word een pakketje van gemaakt. Ik geloof dat je 'm nog wel terug mag kopen. Ja, je eigen auto terug kopen! Is toch belachelijk.
Inderdaad, bij ernstige schade wordt deel I ingenomen.
Wss krijg je een bedrag waarvoor je een vergelijkbare auto kan kopen, tenminste, als je afstand van deze doet. Wil je geen afstand doen wordt de restwaarde vd auto van dit bedrag afgetrokken
Afwacht dus zou k zeggen
Wss krijg je een bedrag waarvoor je een vergelijkbare auto kan kopen, tenminste, als je afstand van deze doet. Wil je geen afstand doen wordt de restwaarde vd auto van dit bedrag afgetrokken
Afwacht dus zou k zeggen
Mrtn = Maarten
-
- Contacteer:
Ik hoor morgen of vrijdag wat de schade expert ervan zegt... *keeping fingers crossed* En een vergelijkbare auto... Zo'n 19 16v als die van ons (met z'n gebreken LOL) bestaat niet.Mrtn schreef:Inderdaad, bij ernstige schade wordt deel I ingenomen.
Afwacht dus zou k zeggen
-
- Contacteer:
Nee idd.Mrtn schreef:Nou.... een Renault zonder gebreken is er niet, wat dat betreft zal je nix tekortkomen bij/met een vergelijkbare wagen![]()

&%%##^*&&^$#%$$^%%T&^&*(*(&^%$
WHY ME!!!!!
Niet te geloven dit!!!!
Vandaag mijn subkist ompnieuw gebouwd ga ik naar huis start de auto begint mijn radio te knetteren

Ik de radio uitgebouwd en draden gecontroleerd niks zekering niks dus ik het spoorbijster

Valt mijn oog op mijn antenne snoer aangezien daar geen stroom op staat had ik die nog niet gecontroleerd ik kijken stond er wel stroom op

Na onderzoek blijkt er in mijn dashboard kortsluiting te zijn ontstaan (niet van draden van de audio maar van de verlichting) de hitte daarvan heeft het omhulsel van de antenne doen smelten waardoor die onderstroom kwam te staan wat mijn radio heeft opgeblazen

Ik dacht dat ik een heleboele rare dingen had gehoord maar dit slaat echt alles

En kortsluiting valt niet onder de garantie van de radio

Maandag gaat mijn moeder die bij centraal beheer werkt waar mijn auto verzekerd is kijken of het op de verzekering te verhalen valt volgens de polis valt schade veroorzaakt door kortsluiting er wel onder dus dat is afwachten

repareren zit er niet meer in... ik reed achterop iemand... 4 auto's op elkaar omdat meneer de neger in de 1ste auto zonodig moet remmen omdat hij de weg niet meer weet terwijl het gewoon groen is en iedereen net op snelheid was... tussn de auto (waar ik op knalde) en mijn auto zat ruim 20 meter maarja met 70 km per uur is dat erg weinig... kging wel vol in de ankers maar ben er toch vol op geknalt... zal morgen eens kijken of ik nog foto's op internet kan zetten....MartinGTT schreef:Meen je dat nou, en nu opknappen? Of is dit niet mogelijk meer. Heb je foto's?
Jou schuld??

Clio 16v.....