[D] Kreuztage 2008 (18 t/m 20 Juli)
-
- Contacteer:
om te poetsen......... 

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Über-Spammer
[img]http://img76.imageshack.us/img76/2145/rontentgo8.jpg[/img]Ronnie schreef:De Kolibrie zal dit jaar niet mee gaan, heb vandaag alvast maar een nieuwe tent bij de Perry Sport aangeschafd.
dan ga je er wel op vooruit kwa grootte Ron
Een slaapzak heb ik dan toch wel na zo'n tieft eind rijden... 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Geh geh geh

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
Tja, moet je 'm toch wat vaker laten opschudden....ARNO16V schreef:Een slaapzak heb ik dan toch wel na zo'n tieft eind rijden...

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
We komen zo wel alvast in de juiste sfeer... 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
RTC goes Hermsdorf Kreuztage 2008 (18 t/m 20 Juli)
Ronnie en Joyce - Twingo
Gabri - 21 16v
Paul - 19 of toch de gtt
Arno - Clio RS of GTT
Mark - Meegaan koepee
Remi - Clio
Peter - Clio
MartijnG- 5gtt
Riel en Rianne - Safrane
Willem-Jan - 5GTT
Willeon - 5GTT
Sjors - Clio
Ruudjuh - Clio 16v
Rik en Kim- Clio RS
Marco - Clio
Tjek de foto's van vorig jaar!!!
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=25022
Kom op mensen, dit is zeker een meeting om eens mee gemaakt te hebben, noteer hem in je agenda!
Ronnie en Joyce - Twingo
Gabri - 21 16v
Paul - 19 of toch de gtt
Arno - Clio RS of GTT
Mark - Meegaan koepee
Remi - Clio
Peter - Clio
MartijnG- 5gtt
Riel en Rianne - Safrane
Willem-Jan - 5GTT
Willeon - 5GTT
Sjors - Clio
Ruudjuh - Clio 16v
Rik en Kim- Clio RS
Marco - Clio
Kom op mensen, dit is zeker een meeting om eens mee gemaakt te hebben, noteer hem in je agenda!
Dan moet die van mij d'r wel klaar voor zijn denk ik... 

Slim plan.Ronnie schreef:Misschien handig om de lijst te updaten? Wie met wie rijdt en voor wie het zeker is dat diegene mee gaat.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Ronnie en Joyce - Twingo
Gabri - 21 16v
Arno en Paul - Clio RS of GTT
Mark - Meegaan koepee
Remi - Clio
Peter - Clio
MartijnG- 5gtt
Riel en Rianne - Safrane
Willem-Jan - 5GTT
Willeon - 5GTT
Sjors - Clio
Ruudjuh - Clio 16v
Rik en Kim- Clio RS
Marco - Clio
Ronnie en Joyce - Twingo
Gabri - 21 16v
Mark - Meegaan koepee
Remi - Clio
Peter - Clio
MartijnG- 5gtt
Riel en Rianne - Safrane
Willem-Jan - 5GTT
Willeon - 5GTT
Sjors - Clio
Ruudjuh - Clio 16v
Rik en Kim- Clio RS
Marco - Clio
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zojuist heb ik even contact gehad met Riël, hij heeft geregeld bij de oosterburen dat ze de hoek voor de Nederlanders vrij houden. Vorig jaar was dit redelijk netjes geregeld. We moeten gewoon ervoor zorgen dat er dan geen andere auto's tussen staan.
Verder moeten we even in de gaten houden, dat als wij eerder zijn dan de Groningers, wij even plekken vrij houden voor hun en mochten zij eerder dan ons aanwezig zijn dan zullen zij plekken vrij houden voor ons. Als ik het goed heb begrepen is dit zo afgesproken
Verder moeten we even in de gaten houden, dat als wij eerder zijn dan de Groningers, wij even plekken vrij houden voor hun en mochten zij eerder dan ons aanwezig zijn dan zullen zij plekken vrij houden voor ons. Als ik het goed heb begrepen is dit zo afgesproken

Stimmt genau!Ronnie schreef:Zojuist heb ik even contact gehad met Riël, hij heeft geregeld bij de oosterburen dat ze de hoek voor de Nederlanders vrij houden. Vorig jaar was dit redelijk netjes geregeld. We moeten gewoon ervoor zorgen dat er dan geen andere auto's tussen staan.
De plekken worden tot een uur of twaalf vrijgehouden. Ik weet niet hoelaat jullie vertrekken, maar wij zullen normaal gezien er tegen 9 uur zijn.
-
TOP! Als we 't zo geregeld hebben, moet het goed komen! Heeft de RTC crimescene-afzet-lint?Ronnie schreef:Zojuist heb ik even contact gehad met Riël, hij heeft geregeld bij de oosterburen dat ze de hoek voor de Nederlanders vrij houden. Vorig jaar was dit redelijk netjes geregeld. We moeten gewoon ervoor zorgen dat er dan geen andere auto's tussen staan.
Ik heb er zin an!
Moet alleen nog wel aan de slag met de GTT: APK (wordt lastig met een doorgescheurd chassisnummer, iemand tips?), compleet RVS uitlaatsysteem en een andere achteras eronder.
Chassisnummer even langs de RDW die rossen je daar t nummer opnieuw op.
Mensen,
is er interesse in gezamenlijk avondeten?
Ik denk eraan een royale BBQ mee te nemen, en de lokale slager een goede vlees- salade- en broodschotel te laten brengen voor twee avonden.
Ik vind het altijd zo ongezellig als iedereen ergens apart wat aan het eten is
De kosten zullen dan écht meevallen want ik kan me slecht voorstellen dat je voor nog te bereiden eten veel geld betaald in Hermsdorf
En de Groningers?
Ik denk eraan een royale BBQ mee te nemen, en de lokale slager een goede vlees- salade- en broodschotel te laten brengen voor twee avonden.

De kosten zullen dan écht meevallen want ik kan me slecht voorstellen dat je voor nog te bereiden eten veel geld betaald in Hermsdorf

En de Groningers?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mijn gedachte op dit moment is om donderdag nacht om een uurtje of 12 aan te rijden en met een relaxed tempo daarheen te rijden, zodat we er ook rond 9 uur kunnen zijn lijkt me? Hoe laat zijn jullie van plan om te vertrekken?marcel16v schreef:Stimmt genau!Ronnie schreef:Zojuist heb ik even contact gehad met Riël, hij heeft geregeld bij de oosterburen dat ze de hoek voor de Nederlanders vrij houden. Vorig jaar was dit redelijk netjes geregeld. We moeten gewoon ervoor zorgen dat er dan geen andere auto's tussen staan.
De plekken worden tot een uur of twaalf vrijgehouden. Ik weet niet hoelaat jullie vertrekken, maar wij zullen normaal gezien er tegen 9 uur zijn.
-
- Über-Spammer
klinkt goed Riël,Riël Notermans schreef:Mensen,

Ronnie schreef: Mijn gedachte op dit moment is om donderdag nacht om een uurtje of 12 aan te rijden en met een relaxed tempo daarheen te rijden, zodat we er ook rond 9 uur kunnen zijn lijkt me? Hoe laat zijn jullie van plan om te vertrekken?
zoals ik gisteren ook al aangaf lijkt me dat ook geen probleem, lekker in het donker rijden, lekker rustig op de snelweg en vroeg aankomen in Hermsdorf
Wij vetrekken tegen twee uur vanuit Stadskanaal.Ronnie schreef: Mijn gedachte op dit moment is om donderdag nacht om een uurtje of 12 aan te rijden en met een relaxed tempo daarheen te rijden, zodat we er ook rond 9 uur kunnen zijn lijkt me? Hoe laat zijn jullie van plan om te vertrekken?
-
Had ik idd. al uitgezocht i.v.m. kosten van het opnieuw inslaan. Ik moet sowieso naar de RDW voor herkeuring van de GT. Hij staat nl. op kenteken met 920 kg. Ik betaal dus iets teveel aan wegenbelasting.Riël Notermans schreef:Chassisnummer even langs de RDW die rossen je daar t nummer opnieuw op.
Maar voor ze het kenteken aanpassen/wijzigen, moet de auto eerst worden gekeurd door de RDW. En met een doorgescheurd chassisnr. zullen ze 'm niet goedkeuren. Ik zal maar eens informeren hoe ik dit het best en het snelst kan aanpakken. Want kan me voorstellen dat het een paar weken kan duren voordat ik bij de RDW terecht kan.
Ey neef, vergeet je groep A carburateur niet d'r op te fixen! 

-
- Contacteer:
Is wat mij betreft prima RielRiël Notermans schreef:Mensen,
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Barbeknoei is altijd

Ronnie en Joyce - Twingo
Gabri - 21 16v
Mark - Meegaan koepee
Remi - Clio
Peter - Clio
MartijnG- 5gtt
Riel en Rianne - Safrane
Willem-Jan - 5GTT
Willeon - 5GTT
Sjors - Clio
Ruudjuh - Clio 16v
Rik en Kim- Clio RS
Marco - Clio
Kom op mensen, dit is zeker een meeting om eens mee gemaakt te hebben, noteer hem in je agenda

Ronnie en Joyce - Twingo
Gabri - 21 16v
Mark - Meegaan koepee
Remi - Clio
Peter - Clio
MartijnG- 5gtt
Riel en Rianne - Safrane
Willem-Jan - 5GTT
Willeon - 5GTT
Sjors - Clio
Ruudjuh - Clio 16v
Rik en Kim- Clio RS
Marco - Clio
Kom op mensen, dit is zeker een meeting om eens mee gemaakt te hebben, noteer hem in je agenda

Fire in the hole !!!!Ronnie schreef:Ik zeg, Goossens je moet mee!!
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... C05171.jpg[/img]
Allen aufstellen !!! In die reie !!!!!
ghehehe, geweldig, Goossens en BBQ

Riël Notermans schreef:Mensen,
En de Groningers?
Goed idee, wij eten graag een hapje mee.
Vlees kunnen we bestellen bij de Globus supermarkt. Hier hebben wij drie of vier jaar terug (ja wij komen hier al te vaak) spareribs e.d. gehaald voor zeer weinig.