Bij mij werkt ie gewoon. Anders ff in Google op Clio en Grand Prix zoeken. Is geloof ik meteen de eerste hit.-Ray- schreef:![]()
Sorry, this GeoCities site is currently unavailable.
The GeoCities web site you were trying to view has temporarily exceeded its data transfer limit. Please try again later.
Are you the site owner? Avoid service interruptions in the future by increasing your data transfer limit! Find out how.
Learn more about data transfer.
Ray's grote Renault topic.....Renault-loos!
-
- Über-Spammer
een ring in een groep N? ik heb er ook een maar hoe zou je die ring erin moeten zetten (ik heb geen ring voor erinbehalve een Devil Groep N met zo'n trompetje met een ring erin, die mag er wel onder.
want onder renault hoort devil!

Ja zo'n trompetje zoals ik ook onder m'n 5je had, zo'n Flammenrohr. Die heb je ook met een soort ring erin. Chris heeft er zo1 onder zijn 5 en ik geloof dat Frits en Joeri er ook zo1 onder hun Clio hadden.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
kijk maar naar de foto's van mijn eluf
die heb een dubbele met een ring erin
gewoon een extra binnen buisje
die heb een dubbele met een ring erin
gewoon een extra binnen buisje
gooi eens online dan?
-
- Über-Spammer
ik heb die flammenrohr van joeri
maar komt geen buis in, gewoon vanaf spruitstuk tot achter helemaal open
maar komt geen buis in, gewoon vanaf spruitstuk tot achter helemaal open

maak s ff een foto van je einddempert dan? 

-
- Über-Spammer
ik ook
de plaatjes
(net terug van de stralert)
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... C00076.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... C00075.JPG[/img]

de plaatjes

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... C00076.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... C00075.JPG[/img]
psies die bedoel ik! en dan heb je ze ook nog met een soort ring in het eindstuk....
zijn deze einddempers - volledige uitlaatlijnen - uberhaupt nog wel leverbaar?
zijn deze einddempers - volledige uitlaatlijnen - uberhaupt nog wel leverbaar?
-
- Über-Spammer
is inderdaad niet leverbaar. enkel nog de gewone zoals die in mijn eigen topic staat. en dan met 2 diameters.
de flammenrohr is niet leverbaar, en tevens niet straatlegaal. als je toch herrie wilt, kun je wel een rvs spaghetti, katvervanger en middenbuis van devil aanschaffen. volgens mij heeft de flammenrohr nooit zo'n ringstuk gehad, ofwel?
de flammenrohr is niet leverbaar, en tevens niet straatlegaal. als je toch herrie wilt, kun je wel een rvs spaghetti, katvervanger en middenbuis van devil aanschaffen. volgens mij heeft de flammenrohr nooit zo'n ringstuk gehad, ofwel?
-
- Über-Spammer
ja kan ook. is in de toekomst ook wat duurzamer denk ik. de groep N van jouw moet ik 2 gaatjes aan dichtlassen. Orbisoud is rvs toch?
-
- Contacteer:
niks meer van leverbaar
helaas
ben nog altijd op zoek
helaas
ben nog altijd op zoek
-
- Über-Spammer
500 euro

afzetter 

-
- Über-Spammer
oke, voor jou: 499
(nee grapje, is niet te koop)

mailtje gestuurd, maar nog steeds niks terug gehoord. rijd deze brave borst nog wel in deze auto?Arjen schreef:Hier staan stickers te koop voor de Grand Prix:
http://www.geocities.com/marco16ventiler/index.html
En dan ff bij "mijn Clio 16v" kijken.
of ben ik gewoon veel te ongeduldig

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Denk 't laatste....
Einddemper eronder vandaan. Pijp eroplassen en herrie zat.
Maar hij ligt weer lekker laag Ray.
Dempers moet je dus zowiezo niet hebben. Blijven toch hangen bij de drempels van de Mac. 
Einddemper eronder vandaan. Pijp eroplassen en herrie zat.

Maar hij ligt weer lekker laag Ray.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Geen idee. Ik vraag het me eerlijk gezegd af, maar misschien heb je geluk.-Ray- schreef:mailtje gestuurd, maar nog steeds niks terug gehoord. rijd deze brave borst nog wel in deze auto?Arjen schreef:Hier staan stickers te koop voor de Grand Prix:
http://www.geocities.com/marco16ventiler/index.html
En dan ff bij "mijn Clio 16v" kijken.
of ben ik gewoon veel te ongeduldig
-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
Ook maar ff jou project bekeken, Ook super mooi project, eigenlijk twee druppels water haast jah...
Wel beetje de zelfde stijl als mij, mooi origineel met lekkere wielluh!
Succes met alles wat je d'r nog aan gaat knooien!
Gr. Jeroen
Wel beetje de zelfde stijl als mij, mooi origineel met lekkere wielluh!
Succes met alles wat je d'r nog aan gaat knooien!
Gr. Jeroen
op korte termijn de achterschermen aanpakken en wat spuitwerk (ook de motorkap, steenslag....)
distributie doen, originele stickers weer op de plek waar ze horen.
audio inbouwen, heb nog een aardig setje ICE op zolder leggen.
en tsja.... verder issie nooit af!
distributie doen, originele stickers weer op de plek waar ze horen.
audio inbouwen, heb nog een aardig setje ICE op zolder leggen.
en tsja.... verder issie nooit af!

-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
Ze zijn gewoon té mooi om weg te laten rotten, dat zou toch doodzonde zijn...
Stickers worden lastig denk ik? of súper duur!
Oja je hebt pm...
Gr. Jeroen
Stickers worden lastig denk ik? of súper duur!
Oja je hebt pm...

Gr. Jeroen

zijn namakers, wel van goeie kwali. de beste man vraagt 25 euro per stuk.... duzzz
ik ga het wel even in de kennissenkring zoeken

Probleem:
abs lampje brandt af en toe. gisteren al even zitten searchen hier, niet echt veel gevonden.
vanmiddag even alle kransen schoongemaakt met de staalborstel, de sensoren zitten die vast met een torx boutje? boutje losgedraaid maar het geheel kwam niet los.
iemand nog zinnige tips? las ook iets over de relais bij de veerpoot in de motorruimte (dat zwarte bakkie zeg maar).
antwoorden als zekering eruit, lampje eruit of alle abs shit eraf slopen ken ik zelf ook wel bedenken, ik zoek meer iets in de oplossende sfeer mét abs
abs lampje brandt af en toe. gisteren al even zitten searchen hier, niet echt veel gevonden.
vanmiddag even alle kransen schoongemaakt met de staalborstel, de sensoren zitten die vast met een torx boutje? boutje losgedraaid maar het geheel kwam niet los.
iemand nog zinnige tips? las ook iets over de relais bij de veerpoot in de motorruimte (dat zwarte bakkie zeg maar).
antwoorden als zekering eruit, lampje eruit of alle abs shit eraf slopen ken ik zelf ook wel bedenken, ik zoek meer iets in de oplossende sfeer mét abs

-
Kan ook in de electra zitten (los contact o.i.d.)
Bij mijn 19 lag het meestal aan de sensor zelf of aan de stekkerverbinding van de sensor halverwege de wielkast/ doorvoer richting motorruimte. FF wat contactspray proberen dus.
Die sensoren zitten meestal redelijk vast in de fusee geklemd en willen nog weleens breken als je ze met grof geweld probeert te verwijderen.
Die sensoren zitten meestal redelijk vast in de fusee geklemd en willen nog weleens breken als je ze met grof geweld probeert te verwijderen.
De abs sensoren zelf willen ook wel eens stuk gaan, deze kan je wel vrij eenvoudig controleren met een ohm / multie meter. De sensoren moeten alle 4 een bepaalde weerstand hebben, kan wel eens kijken voor je wat die moet zijn als je wilt. normaal gezien kan je er ook redelijk goed bij om te meten, effe stekertje los van de sensor en weerstand meten tussen de 2 pennen van de steker.
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Moderator
- Car: MB
die sensoren zijn bij de meeste auto's nogal hoerig los te krijgen. Aangezien ze nog kapot kunnen ook mag je er ook niet te wild mee omspringen. Maak ze iig eens schoon en als je ze los krijgt niet met metaalhoudend vet terug zetten.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
je kan ook eens kijken of de + onderaan je abs pomp verroest is. die kan het in sommige gevallen ook wel eens zijn.
graag. stekkertje loshalen vlakbij de wielkast waar ze de motorruimte ingaan zeker?De abs sensoren zelf willen ook wel eens stuk gaan, deze kan je wel vrij eenvoudig controleren met een ohm / multie meter. De sensoren moeten alle 4 een bepaalde weerstand hebben, kan wel eens kijken voor je wat die moet zijn als je wilt. normaal gezien kan je er ook redelijk goed bij om te meten, effe stekertje los van de sensor en weerstand meten tussen de 2 pennen van de steker.
gaan idd hoerig los. ik draaide dat boutje eruit maar mooi geen beweging in te krijgen. het zijn zeker een soort stiftjes? niemand toevallig een foto hoe ze eruit zien?die sensoren zijn bij de meeste auto's nogal hoerig los te krijgen. Aangezien ze nog kapot kunnen ook mag je er ook niet te wild mee omspringen. Maak ze iig eens schoon en als je ze los krijgt niet met metaalhoudend vet terug zetten.
en ff voor mijn beeld en info, wat kosten die sensoren nieuw?
en als je bij de dealer ff de diagnosestekker erin laat tsjoppen, ken je dan zo zien welke er eventueel kaduuk is? zouden ze daar wat voor rekenen of is dat gewoon ouwe jongens krentenbrood hee jochie regel dat ff voor me?