met na dit weekend een drenth as
die blijft heel

Och joh, je moest eens weten....Bart V schreef:Zeg reinier, kan jij je tijd niet nuttiger besteden?? Een clio opbouwen bijvoorbeeld. Al dat geouwehoer krijg je hem niet mee het circuit op he
HA!Luco/Alpine-racer schreef:ik heb evt voor de juiste prijs een leuke circuitauto te koop![]()
![]()
met na dit weekend een drenth as
die blijft heel![]()
![]()
![]()
Ben ik met je eens. Heb nu al drie circuitdagen met dat 5je van me lopen scheuren. Niks aan het handje. Remmen slijten nogal en kost een sloot benzine (1 op 4...canonballman schreef:Maar die F4R waar je het over hebt zal ook niet goedkoop zijn... En je hebt een hoop sh@t nodig, zoals kabelboom, contactslot etc om m lopend te krijgen.
Ik zie het zo, je kunt voor een paar honderd een blokkie kopen, net als de vorige keer, en die na enkele dagen in de soep draait, of 1 keer goed geld uitgeven voor iets wat heel blijft, 100 circuitdagen of meer.
Hee, dat blokje had ik wel opgebouwd, daar zat vrijwel alles nieuw in, en was netjes nagekeken. Als ie geen zooi aan zijn riempje had gehad, was ie misschien nog goed geweest voor n x aantal circuitdagencanonballman schreef:
Ik zie het zo, je kunt voor een paar honderd een blokkie kopen, net als de vorige keer, en die na enkele dagen in de soep draait, of 1 keer goed geld uitgeven voor iets wat heel blijft, 100 circuitdagen of meer.
Dat is absoluut waar. Heb hem nog steeds niet open gehad.Riël Notermans schreef: Hee, dat blokje had ik wel opgebouwd, daar zat vrijwel alles nieuw in, en was netjes nagekeken. Als ie geen zooi aan zijn riempje had gehad, was ie misschien nog goed geweest voor n x aantal circuitdagen
Maarja, zo door het bod heeft t Mike geld gekost, en had Gert voor weinig een dure motor gehad ..
Haas schreef:geen zuiger die door de carterpan koekeloerde?
Dat klopt inderdaad, al moet ik erbij zeggen dat mijn drijfstang wél nog heel was. Ik moet zeggen dat ik het wel serieus knap vind dat die drijfstang er zo uit ziet!!! De mijne was daar niets bij.Haas schreef: Kan die foto's van bart zijn blok ook nog wel herinnernen, daar miste een stuk onderblok van 10 bij 5 cm (toch, bart?)
Recht is hij nog wel, maar zitten wel diverse deuken in die tot in de kern doorlopen. Niet echt meer herbruikbaar dus.Haas schreef:btw....pistonpennetje is nog recht
Naast dat stuk vangrail?Steven schreef:Kunstige fotos dit, leuk voor in de boekenkast zo'n drijfstang
Kep hier ook nog een mooie kromme stuurstang op m'n bureau liggen
Haas schreef:wat moet je met 20 meter vangrail dan?
Zal ik er maar niet bij vertellen dat het mijn tweede keer wordt...canonballman schreef:poe, Spa... naais!
Staat ook op mijn wishlist