[img]http://i61.photobucket.com/albums/h72/A ... CF9431.jpg[/img]
[img]http://i61.photobucket.com/albums/h72/A ... 8c56ea.jpg[/img]
Lijkt het nou zo of is die met de wielen van de grond op de eerste foto?

Heb zelf ook eens een keer meegereden op de ring voor de eerste keer. Gewoon aan de kant blijven en lekker doorrijden. Die bochten zie je vrij goed aankomen, en de baan is langgerekt genoeg om veel volgas te kunnen. Ik heb totaal geen last gehad van snellere auto's, die komen gewoon langsPaul1916v schreef:nee natuurlijk, maar aangezien ik de bochten niet ken, en anderen wel, zal het snelheidsverschil een stukkie groter zijn dan bijvoorbeeld op zandvoort, en dus maar wat vaker in mn spiegels kijken
liever een keer teveel dan een keer te weinig
Dat eerste begrijp ik niet helemaal. Er zijn toch behoorlijk wat bochten die na een heuvel liggen. Schijnt ook de charme en het karakter van de Ring te zijn.Riël schreef:... Die bochten zie je vrij goed aankomen, en de baan is langgerekt genoeg om veel volgas te kunnen. Ik heb totaal geen last gehad van snellere auto's, die komen gewoon langs
Enige vervelende is bumperklevende motorrijders in de bochten ...
Martijn schreef:Leuk rondje (niet tijdens de Touristenfahrten!)
http://www.leo-motorsport.de/videos/Ein ... 8.2006.wmv
en juist daarom zou een motorrijder op moeten letten in bochten, maar t enige waar een hoop mee bezig zijn is dat ding plat proberen te gooien (viel mij op in ieder geval)Luco/Alpine-racer schreef:op 4 wielen kan je nu eenmaal harder door de bocht dan op twee wielen
Rijd nette lijnen. Loopt niet slecht overigens voor een 318isPaul1916v schreef:Martijn schreef:Leuk rondje (niet tijdens de Touristenfahrten!)
http://www.leo-motorsport.de/videos/Ein ... 8.2006.wmv![]()
no offence hoorPaul1916v schreef:ik niet nee
tuurlijk moet de inhalende partij opletten, maar op (zo'n) circuit VIND IK dat je rekening moet houden met snellere mensen op de baan, en dus juist zelf opletten, als langzamere partij
no offence taken, en misschien zou ik wel anders oordelen, maar ik blijf (een aantal) motorrijders irritant en gevaarlijk vinden..maar misschien als ik zelf mn motorrijbewijs zou hebben, dat ik zelf even gevaarlijk en irritant bezig zou zijn, en dan zou ik misschien anders oordelen jaLuco/Alpine-racer schreef:no offence hoorPaul1916v schreef:ik niet nee
tuurlijk moet de inhalende partij opletten, maar op (zo'n) circuit VIND IK dat je rekening moet houden met snellere mensen op de baan, en dus juist zelf opletten, als langzamere partij
maar zolang je je motorrijbewijs niet hebt en met de motor niet op de nordschleife gereden hebt, moet je daar ook niet over oordelen![]()
ik denk als je beiden zou doen wel terug zou komen op wat je nu zegt![]()
en het is trouwens geen circuit, het is een tolweg
Het blijft openbare weg hè... En het is niet eens de gevaarlijkste weg daar in de omgeving.Luco/Alpine-racer schreef:het is zeker een topbaan
maar toch blijf ik hem echt levensgevaarlijk vinden
vooral omdat elke idioot erop toegelaten wordt
het is net zoiets als bij de clubspecials![]()
Ik hoorde een keer een gesprek tussen twee nederlandse motorrijders. Ze vonden het geweldig dat ze na een bocht zo weer al die auto's voorbij accellereerden. En dat is natuurlijk ook super, maar zo blijf je elkaar tegenkomen. Ik zou met een motor me trouwens niet op de baan wagen. Moet nog langer mee...Paul1916v schreef:no offence taken, en misschien zou ik wel anders oordelen, maar ik blijf (een aantal) motorrijders irritant en gevaarlijk vinden..maar misschien als ik zelf mn motorrijbewijs zou hebben, dat ik zelf even gevaarlijk en irritant bezig zou zijn, en dan zou ik misschien anders oordelen jaLuco/Alpine-racer schreef:no offence hoorPaul1916v schreef:ik niet nee
maar zolang je je motorrijbewijs niet hebt en met de motor niet op de nordschleife gereden hebt, moet je daar ook niet over oordelen![]()
ik denk als je beiden zou doen wel terug zou komen op wat je nu zegt![]()
en het is trouwens geen circuit, het is een tolweg![]()
![]()
En van die laatsten kan je soms minstens zoveel 'last' hebben. Als voorbeeld de rijders in de Edo-Porsches.Tom schreef:ach, er zijn ook vrij rustige momente hoor Lucco. Als je in de vroege ochtend de baan op jakkerd dan heb je van niemand last. Daarnaast rijden er niet alleen sukkels maar ook een hoop jongens die er echt wel wat van kunnen
als het echte snelle zijn zijn ze toch zo voorbij. Ik kom daar niet om een toptijd neer te zitten maar voor de lol. Vind het soms zelfs wel mooi als ik iets leuks voorbij zie komenMartijn schreef:En van die laatsten kan je soms minstens zoveel 'last' hebben. Als voorbeeld de rijders in de Edo-Porsches.Tom schreef:ach, er zijn ook vrij rustige momente hoor Lucco. Als je in de vroege ochtend de baan op jakkerd dan heb je van niemand last. Daarnaast rijden er niet alleen sukkels maar ook een hoop jongens die er echt wel wat van kunnen
Maandagochtend is trouwens perfect. Lekker rustig.