Volgende race het forum maar uit laten staanJacco Osté schreef:maar gelukkig wist ik de uitslag nog niet![]()

Volgende race het forum maar uit laten staanJacco Osté schreef:maar gelukkig wist ik de uitslag nog niet![]()
welke wil je de gekleurde of de zwart-wit versiePaul1916v schreef:
Ja gabri, kom maar op met dat plaatje
Die zwitser had toch een technisch probleem?www.formule1.nl schreef:Zwitserland leidt de race bij het ingaan van de laatste ronde, met Verstappen daar niet ver achter. Als Neel Jani twee foutjes maakt onder het aanremmen is er geen houden meer aan. Verstappen zit op de versnellingsbak van de Zwitser en is sneller op het rechte stuk. Bij het aanremmen van de bocht is Verstappen hem definitief voorbij. Een knappe actie van Verstappen, die even onderstreept waarom Overtaking is an art de leus is van zijn fanclub.
Dat vind ik ook een smoesje van niks... Als mijn remmen het niet goed deden, dan remde ik wel wat eerder, maar ging ik niet van mijn gas op het rechte stuk.Gabri schreef:met zn remmen ja, daarom ging die niet volgas over het rechte stuk
Helemaal mee eensSQWilliams schreef:Heb weer ontzettend genoten van Jos (overtaking is an art) verstappen![]()
![]()
Alleen Haat ik die (langdurige) reclame de hele tijd!!!!!!![]()
was in portugal hoor, wel wakker blijven heMerijn schreef:haha... Zullen we Jos dan ook maar meteen bannen voor 5 races voor die beukactie bij Duitsland in Eastern Creek?