[GTTurbo]Het 5je rijdt weer!!!
Nog geen APK... Nog anderhalf uur!!
Maar er is een alternatief bij gekomen, mijn witte 5je heb ik net opgehaald! Die is eindelijk klaar!
Overigens ga ik daar niet mee ringelingen.
Ben benieuwd...

Maar er is een alternatief bij gekomen, mijn witte 5je heb ik net opgehaald! Die is eindelijk klaar!

Wat denk jezelf?!Patrick (Basic) schreef: En veel plezier zondag. Issie al getest op bodegraven?

Dankje! PS, wat ga jij rijden na verkoop van de RS?GijsClioRS schreef:Ook dit is weer dikke sh*t! Gaat zo door!
Vanmorgen een hoop stress gehad, hij was warm gelopen en liep daarna niet stationair... Na zoeken zag ik dat er een slang los zat, gelukkig ligt de koppakking er niet uit..Ivo8hoven schreef:Komt het allemaal goed voor morgen...?
Ben benieuwd...
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb toch weleens een foto gezien van de witte die net de baan afkomt.Chris schreef:Maar er is een alternatief bij gekomen, mijn witte 5je heb ik net opgehaald! Die is eindelijk klaar!Overigens ga ik daar niet mee ringelingen.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat ie APK heeft, en dat De Haas Engeneering er vertrouwen in heeft dat morgen alles goed gaat komen....., Chris en Haasie gaan met de Bleu Sport....
Ik heb dr zin in...!!!!!

Ik heb dr zin in...!!!!!
in 2002 heb je toch ook met je witte op de ring gereden?
Immer wieder die verdammte Holländer

Nu nog ff olie verversen en de uitlaat vastknopen.
@ Martijn&Ray, klopt. Met die witte heb ik inderdaad een paar kleer op de ring gereden, maar die heeft eerst wat technische aandacht nodig alvorens die weer gebruikt kan worden waarvoor hij gemaakt is.
Maar hoever zullen we redden met dit 5je, die ruim 6 jaar stil heeft gestaan.....

je kan het gokken, je hebt toch de haas bij je. die is wel gewend om op meetings onder een blue sport te liggen en niks van een circuit te zien 

Hehehe! 
Haas is nu ff aan het proefvlammen.
Hier wat foto's van de kooi, die er afgelopen week door Benjamin is ingezet:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/kooooiii.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/kooihhooi.jpg[/img]
En de rode achterlampen zijn ook weer gemonteerd:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/lampielampue.jpg[/img]
De uitlaat heeft Jochem net vastgezet, tegelijkertijd heb ik de olie ververst, Elf Olie erin, vol syntheet, 5W40.
Ja, we kunnen nu echt gaan vlammen!! Tot morgen!

Haas is nu ff aan het proefvlammen.

Hier wat foto's van de kooi, die er afgelopen week door Benjamin is ingezet:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/kooooiii.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/kooihhooi.jpg[/img]
En de rode achterlampen zijn ook weer gemonteerd:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/lampielampue.jpg[/img]
De uitlaat heeft Jochem net vastgezet, tegelijkertijd heb ik de olie ververst, Elf Olie erin, vol syntheet, 5W40.
Ja, we kunnen nu echt gaan vlammen!! Tot morgen!

Laatst gewijzigd door Chris op vr 28 apr 2006 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Is nog effe geheimpjeChris schreef:Nog geen APK... Nog anderhalf uur!!![]()
Maar er is een alternatief bij gekomen, mijn witte 5je heb ik net opgehaald! Die is eindelijk klaar!Overigens ga ik daar niet mee ringelingen.
Dankje! PS, wat ga jij rijden na verkoop van de RS?GijsClioRS schreef:Ook dit is weer dikke sh*t! Gaat zo door!
Veel plezier op de ring met dat blauwe blik!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
HET blijft gewoon rotzooi die BLUEKROT GTT'S-Ray- schreef:je kan het gokken, je hebt toch de haas bij je. die is wel gewend om op meetings onder een blue sport te liggen en niks van een circuit te zien
ik ben benieuwd.... 

Vanavond heb ik de BS ff goed getest, tot nog toe heeft hij alles perfect doorstaan!
Maar de hamvraag blijft... Staat hij zondagavond weer lekker in zijn schuur óf staat ie reddeloos alleen ergens langs de Autobahn.....

Maar de hamvraag blijft... Staat hij zondagavond weer lekker in zijn schuur óf staat ie reddeloos alleen ergens langs de Autobahn.....
-
- Moderator
- Car: MB
-Ray- schreef:je kan het gokken, je hebt toch de haas bij je. die is wel gewend om op meetings onder een blue sport te liggen en niks van een circuit te zien

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
mooi hoor! veel plezier morgen he 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Nu nog een startmotorprobleempje oplossen, of heeft dat zichzelf verholpen?
Idd 1 x pech gehad met zn relais vd benzinepomp, en de startmotor is overleden...
Verder heeft ie het zo goed gedaan dat die mafkees nog niet genoeg gehad heeft dit weekend op de Ring...,
Tring tring, hey haasie...
Ja we zijn nu in Utrecht.....
Ja en, .....?
Ja ehhh, al een Calibra turbo zoekgereden, een Astra 2.0 16v met dik 170 pk....
Gehee...., jullie zijn ziek in je hoofd....massel
Wat een meloten..., en daar moet je dan een weekend mee weg
Verder heeft ie het zo goed gedaan dat die mafkees nog niet genoeg gehad heeft dit weekend op de Ring...,
Tring tring, hey haasie...
Ja we zijn nu in Utrecht.....
Ja en, .....?
Ja ehhh, al een Calibra turbo zoekgereden, een Astra 2.0 16v met dik 170 pk....
Gehee...., jullie zijn ziek in je hoofd....massel
Wat een meloten..., en daar moet je dan een weekend mee weg

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Thuis op de bank zitten kan altijd nog ( zie je eigen auto vs ......)
HK heeft wat met startmotoren
ook probs bij t verlaten van DSL?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja na het eten bij de piza tent was het duwen .....maar dat ben ik nou wel gewent met de GT's van chris ...zijn witte verslint ze .....Haas schreef:ook probs bij t verlaten van DSL?
ach, jullie zijn weer thuis en eenhoop lol beleefd met dat gebakkie 
ken niet altijd van een leien dakje gaan! (al mag t wel een keer probleemloos
)

ken niet altijd van een leien dakje gaan! (al mag t wel een keer probleemloos

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ligt gewoon aan die opmaak zooi ....is het deze van chris niet dan is het die van ivo wel ( frankrijk ) blue krot sucks 
man koop gewoon een starlet, die kunnen ook tot 9000 rpm (gevoelsmatig zeer zeker
)

charades ook...die loopt de teller uit op gas en die loopt tot 9000 

ach, 90% van je gtt kennis heb je waarschijnlijk opgedaan door die klauwe kratten, dus dankbaar moet je ze wel een btje zijnjochem de haas schreef:Ligt gewoon aan die opmaak zooi ....is het deze van chris niet dan is het die van ivo wel ( frankrijk ) blue krot sucks

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja het begon al vroeg tijdig bij de VH ( bleu krot ringracer ) die was eerst van een maatje van ons ....6/7 jaar geleden..... dat was 1 van de eerste proefkonijntjes van de Haas engineering .....later paste ik me ontwikkelde kennis ( nihil ) toe op mijn GTHaas schreef:charades ook...die loopt de teller uit op gas en die loopt tot 9000
ach, 90% van je gtt kennis heb je waarschijnlijk opgedaan door die klauwe kratten, dus dankbaar moet je ze wel een btje zijnjochem de haas schreef:Ligt gewoon aan die opmaak zooi ....is het deze van chris niet dan is het die van ivo wel ( frankrijk ) blue krot sucks

tsja, heb blijven toch altijd dezelfde die met smerige poten op meetings staan...
ik begin er ook een handje van te krijgen (zou dat aan de naam liggen
)
ik begin er ook een handje van te krijgen (zou dat aan de naam liggen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
BEUN HAAS