Het is jammer dat je zo'n pokke eind weg woont. Anders had ik je effe mijn matrox marvel langsgebracht. Daar heb je die problemen absoluut niet mee. Ook die interlace streepjes heb je dan niet.
Maar wat wil je eigenlijk doen? Wil je ze digitaal gaan maken en dan een mooi muziekje met wat effecten erbij gaan hangen?
Anders is het wel makkelijk. Maar je eerst die band waar jullie het over hebben en dan zet ik ze wel om naar digitaal. En dan kan ik ze of online zetten voor je, of ik stuur ze per post op cd op ofzo. het kan allemaal.
groetjes
Maar wat wil je eigenlijk doen? Wil je ze digitaal gaan maken en dan een mooi muziekje met wat effecten erbij gaan hangen?
Anders is het wel makkelijk. Maar je eerst die band waar jullie het over hebben en dan zet ik ze wel om naar digitaal. En dan kan ik ze of online zetten voor je, of ik stuur ze per post op cd op ofzo. het kan allemaal.
groetjes
He Marius,
JS@Exact is wel benieuwd naar jouw en mijn film van de Schleife. Wedden dat 'ie de volgende keer meegaat,als 'ie die gezien heeft.
Ik was zondag trouwens 23.00 thuis (gewoon 'duitse' snelheid aangehouden in NL. Heb vervolgens maandagochtend jl. nieuwe schijven en blokken besteld (en diezelfde avond gemonteerd). Ik ben dus klaar voor de volgende afspraak.
Wanneer dat inderdaad over twee maanden ofzo is . . . slicks mogen niet op de baan . . . maar sneeuwkettingen ook niet hoor!
Als jij de 31e in Sas bent, neem dan jouw film ff mee! Doe ik hetzelfde.
JS@Exact is wel benieuwd naar jouw en mijn film van de Schleife. Wedden dat 'ie de volgende keer meegaat,als 'ie die gezien heeft.
Ik was zondag trouwens 23.00 thuis (gewoon 'duitse' snelheid aangehouden in NL. Heb vervolgens maandagochtend jl. nieuwe schijven en blokken besteld (en diezelfde avond gemonteerd). Ik ben dus klaar voor de volgende afspraak.
Wanneer dat inderdaad over twee maanden ofzo is . . . slicks mogen niet op de baan . . . maar sneeuwkettingen ook niet hoor!
Als jij de 31e in Sas bent, neem dan jouw film ff mee! Doe ik hetzelfde.
Haha is goed, regel jij dan even de beamer en een zaaltje met koffie? 
Ik zit er over te denken om nog een velgensetje te gaan uitrusten met 165/70/13 winterbanden, altijd gaaf voor met sneeuw enzo.
Maar ik denk dat het wel december wordt dat ik weer kan, in totaal met voorbereiding en dagje uitrusten ben ik toch wel 3 dagen kwijt.
Zullen we overigens de volgende keer de avond van te voren gewoon in een hotelletje gaan zitten, dan ben je lekker fit de volgende dag. (hopelijk dan, hangt ook weer van de bar af natuurlijk)

Ik zit er over te denken om nog een velgensetje te gaan uitrusten met 165/70/13 winterbanden, altijd gaaf voor met sneeuw enzo.
Maar ik denk dat het wel december wordt dat ik weer kan, in totaal met voorbereiding en dagje uitrusten ben ik toch wel 3 dagen kwijt.
Zullen we overigens de volgende keer de avond van te voren gewoon in een hotelletje gaan zitten, dan ben je lekker fit de volgende dag. (hopelijk dan, hangt ook weer van de bar af natuurlijk)
Haha,
op mijn film wordt trouwens nog af en toe behoorlijk gescholden door mij en mijn bijrijder. Ik zal zijn naam hier niet verklappen.
Hij (de film) is dus niet supergeschikt voor groot publiek
-----------------
R5 GTTurbo | bwjr 86 |<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.home.zonnet.nl/M.Hitzert/fotopag.htm" TARGET="_blank">20 mei </A><!-- BBCode End --> | <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 34&forum=6" TARGET="_blank">14 Okt</A><!-- BBCode End --> | Wanneer gaan we weer Ringen?
<font size=1>[ This message was edited by: Marius on 2001-10-17 13:41 ]</font>
op mijn film wordt trouwens nog af en toe behoorlijk gescholden door mij en mijn bijrijder. Ik zal zijn naam hier niet verklappen.

-----------------
R5 GTTurbo | bwjr 86 |<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.home.zonnet.nl/M.Hitzert/fotopag.htm" TARGET="_blank">20 mei </A><!-- BBCode End --> | <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 34&forum=6" TARGET="_blank">14 Okt</A><!-- BBCode End --> | Wanneer gaan we weer Ringen?
Ha die gekken,
Een zeer geslaagde dag, mede door jullie enthousiasme.
Als niet Renault rijder ( co-piloot M3 )
geweldige noten.
Een veer in jullie r##t voor de manier waarop jullie met elkaar omgaan, heel wat anders als de haat en nijd die je bij anderen ziet.
Ik verheug me op de volgende keer.
///power, bewaar je wat koek voor me !!!!
Een zeer geslaagde dag, mede door jullie enthousiasme.
Als niet Renault rijder ( co-piloot M3 )
geweldige noten.
Een veer in jullie r##t voor de manier waarop jullie met elkaar omgaan, heel wat anders als de haat en nijd die je bij anderen ziet.
Ik verheug me op de volgende keer.
///power, bewaar je wat koek voor me !!!!
-
Jouw bijrijder had daar zelf al op gewezen, 't is al bekend wie het isOn 2001-10-17 13:40, Marius
wrote:
Haha,
-----------------
Als je m gedigitaliseerd hebt wil ik m wel ergens vandaan downloaden

Zeg ///MPower,
Als jij maandag nieuwe blokken en schijven hebt gemonteerd, hoe komt het dan dat ik zwarte handen had en jij schone.
Maar geeft niet hoor........
Trouwens heb je de blokken achter nog gemeten
Als jij maandag nieuwe blokken en schijven hebt gemonteerd, hoe komt het dan dat ik zwarte handen had en jij schone.
Maar geeft niet hoor........
Trouwens heb je de blokken achter nog gemeten
Bedankt voor de info Ploegah!On 2001-10-16 18:03, ploegah
wrote:On 2001-10-16 16:12, Maus
wrote:
Het is alleen de einddemper; 2 "kleine" ovaal-achtige pijpjes.
Ik had liever 1 grote ronde, maar die had meneer Remus niet voor dit type Clio.
En ook nog geen K&N 57i filtervoor de Clio.
> Meet ff de diameter en koop een K&N apparaat. Klus met een kachel pijp, of een stuk rubber of weet ik wat een buis, en klaar is klara.
Weet iemand overigens waar dat hele kleine dempertje voor dient dat voor de einddemper zit?
> Ja, dat is extra demping. (kan ook je katalysator zijn) hoe dan ook, vervangen door gewone buis die handel.

Dat hele kleine dempertje is niet m'n klittelysator, die hebben ze gelijk na 't spruitstuk geplant. Met zowel ervoor als erna een sensor.

Ik heb ook zo'n dempertje vlak voor de echte demper op de laguna. Hij is ongeveer vier keer zo klein als de 'echte' demper. Tis gewoon extra demping van geluid geloof ik.On 2001-10-17 14:25, Maus
wrote:
Bedankt voor de info Ploegah!Ik ga binnenkort weleens puzzelen welk filter erop kan.
Dat hele kleine dempertje is niet m'n klittelysator, die hebben ze gelijk na 't spruitstuk geplant. Met zowel ervoor als erna een sensor.![]()
He Maus,
Welke remus heb je dan genomen.
Want ik kan er 2 leveren.
1x DTM look ( dubbele eindpijp, iets omhoog staand )
1x dubbel vierkant 92mm x 78mm
En wat voor Clio is het precies.
2.0 16v motor code cb1c???
Groet
Groet
doe mij eens een mailtje sturen dan ??!!On 2001-10-17 14:46, 10o
wrote:
Ploegah doe eens een reactie op mijn mailtje sturen..
cb1c? klinkt niet echt als een R'no code. Clio RS heeft een F4R (ik dacht de 730 uitvoering)On 2001-10-17 14:59, PartsMaster
wrote:
He Maus,
Groet
rev it like a rental
Sorry sorry sorry,
Ik bedoelde het chassis nummer.
Renault heeft inderdaad F4R als mot. code.
En het maakt niet uit.
Ik kan er twee leveren, en waarschijnlijk voor minder dan jij er nu voor betaald.
Jammer dat je hem al hebt besteld.
Mag ik trouwens vragen bij wie je hem hebt besteld, dan kan ik kijken of we hem binnenkort gaan leveren.
Wij leveren namelijk alle remussen in nederland ( alleen vertegenwoordigerschap )
Ik bedoelde het chassis nummer.
Renault heeft inderdaad F4R als mot. code.
En het maakt niet uit.
Ik kan er twee leveren, en waarschijnlijk voor minder dan jij er nu voor betaald.
Jammer dat je hem al hebt besteld.
Mag ik trouwens vragen bij wie je hem hebt besteld, dan kan ik kijken of we hem binnenkort gaan leveren.
Wij leveren namelijk alle remussen in nederland ( alleen vertegenwoordigerschap )
Partsmaster: wat kost bij jou een remus voor en laguna dan ? De goedkoopste die ik heb gehoord was 1300,- voor alleen een demper.
Ik had deze al onder m'n 1.6 16V zitten, aangezien ik die maar 2 maanden gehad heb, vond ik 't zonde om een zo goed als nieuwe Remus eronder te laten zitten (bij de inruil). Dus heb ik bij de 1.6 de originele demper weer terug laten zetten en gaat de Remus 1 dezer dagen onder de 2 liter.
Ik heb 'm overigens bij Autocomfort (in Zwijndrecht) gekocht.
Ik heb 'm overigens bij Autocomfort (in Zwijndrecht) gekocht.
Geef me alle gegevens die je hebt over die Laguna.
Type, Bouwjaar, Motor code, Type code
Gimme al u got
Groet
Type, Bouwjaar, Motor code, Type code
Gimme al u got
Groet
Laguna 1.8 RT e2, bouwjaar 1995, eerste helft.
Verder kan ik wel voor je opzoeken maar met deze data hebben al x bedrijven een prijsopgaaf kunne doen. Met een halve uitlaat kom je heel frankrijk door
Verder kan ik wel voor je opzoeken maar met deze data hebben al x bedrijven een prijsopgaaf kunne doen. Met een halve uitlaat kom je heel frankrijk door

Hoi Maus,
Is inderdaad een klant van ons.
Houd er wel rekening mee dat dit voor problemen gaat zorgen. Een remus voor een 1.6 werkt niet zo goed onder een 2.0 16V.
Niet dat ik je er graag eentje wil verkopen maar, we hebben het wel over een inhouds verschil van 0.4 L.
Groet
Eric
Houd er wel rekening mee dat dit voor problemen gaat zorgen. Een remus voor een 1.6 werkt niet zo goed onder een 2.0 16V.
Niet dat ik je er graag eentje wil verkopen maar, we hebben het wel over een inhouds verschil van 0.4 L.
Groet
Eric
Ploegah,
Als je motor type b56b is dan heb ik maar een smaak voor je.
dat is art nr 736094 0502.
Deze is bij de grossier 724,--
Dus 1300 is wat aan de ruime kant.
Ik moet eens even rekenen om te kijken wat ik ervoor vraag.
Maar dan moet ik wel zeker weten dat je geinteresseerd bent ???
Groet
Als je motor type b56b is dan heb ik maar een smaak voor je.
dat is art nr 736094 0502.
Deze is bij de grossier 724,--
Dus 1300 is wat aan de ruime kant.
Ik moet eens even rekenen om te kijken wat ik ervoor vraag.
Maar dan moet ik wel zeker weten dat je geinteresseerd bent ???
Groet
Sorry sorry sorry,
Dit is een dubbele uitlaat ( achterdemper )
2 x 92 x 78 mm
Met een flens van 71 mm
2 x 92 x 78 mm
Met een flens van 71 mm
Wat kan ik dan voor problemen verwachten?On 2001-10-17 16:21, PartsMaster
wrote:
Hoi Maus,
Groet
Eric
Kan ik 'm anders nog bij je omruilen voor een wel passende voor de 2 liter?
Heb je het nu tegen mij ?On 2001-10-17 16:31, PartsMaster
wrote:
Sorry sorry sorry,
2 x 92 x 78 mm
Met een flens van 71 mm
en wat bedoel je precies ?
724,- is wel een betere prijs.
kijk ben best geinteresseerd maar niet voor 1300,- snap je ?
Dus ik weet niet wat er met 724,- gebeurt als jij gaat rekenen ?? Ik hoef het niet precies te weten hoor een indicatie is ook prima.
Dus ik weet niet wat er met 724,- gebeurt als jij gaat rekenen ?? Ik hoef het niet precies te weten hoor een indicatie is ook prima.