Ivo's Clio 16V coupe
Volgende domme vraag!Erik Olijnsma schreef:Waarheen?MarcoG schreef:ticket al geboekt Olijnsma? Of ga je met de boot?

Schotland natuurlijk!
Gaat vaak wel snel inderdaad, een kans. Komen ook altijd ongelegen, weet er alles van.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
is niet een domme vraag, want 23 juni stap ik op het vliegtuig naar amerika, en dat had ook met de boot gekund,
dus waren er 2 mogelijkheden.
Maar schotland is definitief voorlopig van de baan
dus waren er 2 mogelijkheden.
Maar schotland is definitief voorlopig van de baan
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
USA...welke stad?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Weet je wat het is hij moet maar ff kijken ieder zijn mening.......le mouton noir (sandy) schreef:had je deze post nog gelezen op 't street illusions forum jochem?
le mouton noir (sandy) schreef:komt van iemand van't streetillusions forumSorry hoor, maar wat vind ik dit een spuuglelijk ding:
:[img]http://www.tigraexpentionclub.nl/photob ... 210347.jpg[/img]
Wil niet lullig zijn ofzo hoor.. Natuurlijk respect voor zijn eigen mening en smaak, en alsdie t mooi vind moet die er natuurlijk lekker in blijven rijden, maar ik zou er zelf echt voor geen goud in willen rijden.![]()
zielig hoor
http://www.street-illusions.nl/phpBB2/v ... &start=300
soms is het de mening van een dwaas
Maar wat deed die foto op die site dan ? blijkbaar vind iemand hem daar op die site toch wel mooi .....
De velgen zijn mijn ding niet, maar dit is een van de mooiste staaltjes werk van renault en deze gtt is echt super mooi.
Maar deze site is toch voor mensen die de auto's wat meer respecteren dan die jap-fans die hun auto van lelijk plastic voorzien. En smakeloos ook!
Sorry voor off-topic,
Mooi clio haas, ik zag hem zondag, ziet er netjes uit
Maar deze site is toch voor mensen die de auto's wat meer respecteren dan die jap-fans die hun auto van lelijk plastic voorzien. En smakeloos ook!
Sorry voor off-topic,
Mooi clio haas, ik zag hem zondag, ziet er netjes uit

Ja zag hem ook staan, is wel mooi ding maar je velgen en de hoogte (laagte
) zijn niet zo mijn ding.
Ik ga denk ook spinners op mn clio zetten, 50 cent pompt uit mn speakers

Ik ga denk ook spinners op mn clio zetten, 50 cent pompt uit mn speakers

Vroem enzo
Niks mis met die wieletjes! 
ZoŽn stikker zou gaaf zijn...."ME BITCH" - "JOCHEM-G"
RTC Had toch van die raambandstickers. Even een paar lettertjes omgooien...

ZoŽn stikker zou gaaf zijn...."ME BITCH" - "JOCHEM-G"
RTC Had toch van die raambandstickers. Even een paar lettertjes omgooien...

-
- Contacteer:
Chris schreef:Je moest ff reageren Sandy?

-
Daarbij ga je er vanuit dat iedere buurman geen smaak heeft en dus VW Golf rijdt. Dus alle Renault rijders hebben villa's en eenzame hutjes op de hei of zo?paz-maniac schreef:jah is gewoon kwestie van smaak, mensen met goede smaak wat auto's betreft rijden renault. en mensen zonder smaak kijken gewoon wat de buurman heeft en dan kopen ze zelf ook maar een vw golf

-
Wah seg 'ie? 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Volgens mij loopt alles nu een beetje door elkaar heen qua 5 GT en de clio 16V
Nog maals de 5 is mijn hobbyauto en de clio mij scheur-gebakkie als dagelijkse ride.
Heel mooi is ie niet zo met die velgen maar ja ik heb afgelopen zondag ook heel wat nette maar ook zeker wat minder mooie auto's gezien ....maarja dan kom je weer op het oude terecht : SMAAK , INTRESSE , GELD, TIJD en dat is bij iedereen anders
Nog maals de 5 is mijn hobbyauto en de clio mij scheur-gebakkie als dagelijkse ride.
Heel mooi is ie niet zo met die velgen maar ja ik heb afgelopen zondag ook heel wat nette maar ook zeker wat minder mooie auto's gezien ....maarja dan kom je weer op het oude terecht : SMAAK , INTRESSE , GELD, TIJD en dat is bij iedereen anders
-
Ik heb ook een 16 v coupe (staat athans op kentekenbewijs) maar daar zit wel abs op....?
Dus dat klopt dan denk ik niet helemaal
Dus dat klopt dan denk ik niet helemaal
-
Kan me het haast niet voorstellen dat het er later is ingebouwd. Misschien waren er meerdere uitvoeringen van de coupe. Vraag me zowiezo wel beetje af of het wel werkelijk een speciale uitvoering is. Is verder op internet niks over te vinden.
Maar zou wel leuk zijn als hij daadwerkelijk de willie onderdelen heeft is altijd leuk toch
Maar zou wel leuk zijn als hij daadwerkelijk de willie onderdelen heeft is altijd leuk toch

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou het heeft ff geduurt......maar gisteren wat moed verzammelt om maar weer eens wat te gaan doen, aan de clio ( de 5 moet ook nog maar.........)
Wat stond er nog te gebeuren : het inbouwen van een setje geblindeerde ramen ( die ik ooit van frank heb gekocht )
En alle zwarte verweerde delen ff spuiten , dat laatste ga ik nog maar een s rustig over doen.
Het inbouwen van de ramen is beter gelukt , met hulp van onze alleskunner RJ die ff langs kwam .....altijd handig.
Ik moet zeggen het is wel aardig wennen maar het staat wel aardig
Wat stond er nog te gebeuren : het inbouwen van een setje geblindeerde ramen ( die ik ooit van frank heb gekocht )
En alle zwarte verweerde delen ff spuiten , dat laatste ga ik nog maar een s rustig over doen.
Het inbouwen van de ramen is beter gelukt , met hulp van onze alleskunner RJ die ff langs kwam .....altijd handig.
Ik moet zeggen het is wel aardig wennen maar het staat wel aardig
-
Nooit geweten dat er kamper glas bestond
.
Ruitjes zien er goed uit, jammer dat het spuiten van spoiler niet gelukt is.

Ruitjes zien er goed uit, jammer dat het spuiten van spoiler niet gelukt is.
VLK Groep
Voila, de foto's. Vind het erg gaaf als je die patser ziet rijden.....
Vandaag zijn we met de Clio naar Dongen gereden, en al met al kan je er van binnen nog goed doorheen kijken, erg handig dat men niet meer naar binnen kan gluren...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/kamper.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/kamper1.JPG[/img]
Erg mooie combi dat zwart-rood.

Vandaag zijn we met de Clio naar Dongen gereden, en al met al kan je er van binnen nog goed doorheen kijken, erg handig dat men niet meer naar binnen kan gluren...

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/kamper.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/kamper1.JPG[/img]
Erg mooie combi dat zwart-rood.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Hebben we toch nog een mooie kamper bak binnen de club
.

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik vind het alleen in het donker niet super....ach daar heb je buiten spiegels voor