ACT: Renault 1916V.
-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
vertel??
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Zie Team 19 16V forum ( http://www.team1916v.com/forum/ )
waar?
edit
http://www.team1916v.com/forum/viewtopi ... t=lowrider
dan maar hier,
lowrider, sterkte ermee man!
Jezus, das niet mis...
edit
http://www.team1916v.com/forum/viewtopi ... t=lowrider
dan maar hier,
lowrider, sterkte ermee man!
Jezus, das niet mis...
-
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
- Locatie: Sappemeer
Aduard: man gewond bij eenzijdig ongeval
Een 22-jarige man uit Niezijl is donderdagnacht bij een eenzijdig ongeval op de Friesestraatweg gewond geraakt. De Niezijlster reed in zijn auto en hij raakte door onbekende reden de controle kwijt over het stuur. De man botste tegen een lantaarnpaal, die rechts in de berm stond. De auto raakte door deze botsing in de sloot en sloeg het voertuig over de kop. Het slachtoffer wist zelf uit de auto te klimmen. Hij werd met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. De politie heeft van het ongeval een rapportage gemaakt. De lantaarnpaal werd door het ongeval omver gereden. De auto werd zwaar beschadigd afgesleept.
Bron: Politie.nl
Een 22-jarige man uit Niezijl is donderdagnacht bij een eenzijdig ongeval op de Friesestraatweg gewond geraakt. De Niezijlster reed in zijn auto en hij raakte door onbekende reden de controle kwijt over het stuur. De man botste tegen een lantaarnpaal, die rechts in de berm stond. De auto raakte door deze botsing in de sloot en sloeg het voertuig over de kop. Het slachtoffer wist zelf uit de auto te klimmen. Hij werd met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. De politie heeft van het ongeval een rapportage gemaakt. De lantaarnpaal werd door het ongeval omver gereden. De auto werd zwaar beschadigd afgesleept.
Bron: Politie.nl
Ik zoek eensteunbalkje net onder het spruitstuk, naast de olie filter, zit vast aan nog een stang die vast zit aan je dynamo.
past deze ook die van een clio 16v komt??
Hier nog een foto
http://x7.putfile.com/9/26209260695.jpg
Groetjes Mike
past deze ook die van een clio 16v komt??
Hier nog een foto
http://x7.putfile.com/9/26209260695.jpg
Groetjes Mike
Ik heb die van mijn clio net in de hand gehad, maar die is van aluminium. De afmetingen zouden volgens mij gelijk moeten zijn.mike16v schreef:Ik zoek eensteunbalkje net onder het spruitstuk, naast de olie filter, zit vast aan nog een stang die vast zit aan je dynamo.
past deze ook die van een clio 16v komt??
Hier nog een foto
http://x7.putfile.com/9/26209260695.jpg
Groetjes Mike
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ik ga vrijdag kijken naar een 19 16v, hoop dat t wat is. Iemand bekend met deze wagen?
LINK
Er zit een klein plekje roest bij het voorspatbord rechts(niet te zien op foto's), voor de rest was hij roestvrij volgens hem. nou hoop t, want moet er eind voor rijden :o
edit: danku, was er ook net zelf 8er gekpomen hoe dat te doen haha
LINK
Er zit een klein plekje roest bij het voorspatbord rechts(niet te zien op foto's), voor de rest was hij roestvrij volgens hem. nou hoop t, want moet er eind voor rijden :o
edit: danku, was er ook net zelf 8er gekpomen hoe dat te doen haha
Laatst gewijzigd door Martijn Kool op ma 10 okt 2005 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
mag ik vragen waarom deze? volgens mij staat heel nederland vol met 19 16V's, en voor 1600 koop je ook wel een (jongere) fase 2.
of je moet natuurlijk helemaal verliefd zijn op deze blauwe, dat kan natuurlijk.
of je moet natuurlijk helemaal verliefd zijn op deze blauwe, dat kan natuurlijk.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Verliefd zijn lijkt me niet heel verstandig 
Ik vind er nogal weinig informatie bij staan in de advertentie... (of hij moet via mail wat meer info hebben gegeven natuurlijk)

Ik vind er nogal weinig informatie bij staan in de advertentie... (of hij moet via mail wat meer info hebben gegeven natuurlijk)
bedenk altijd: er is geen hand vol maar een land vol....
je kan het ook wat dichter bij huis zoeken
maar goed, tis jouw keuze, het moet jouw auto worden... 
je kan het ook wat dichter bij huis zoeken


Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
nou, er zijn er misschien zat, maar vind fase 1 mooier persoonlijk, ten tweede staat de kilometerstand mij wel aan en zal ff wat meer info vragen ;P
we gaan alleen maar kijken hoor verder niets, tenzij hij bevalt!
en natuurlijk wordt ik lid zodra ik iets gevonden heb, neus hier el elke dag rond sinds maart ongeveer dus het wordt hoog tijd
we gaan alleen maar kijken hoor verder niets, tenzij hij bevalt!
en natuurlijk wordt ik lid zodra ik iets gevonden heb, neus hier el elke dag rond sinds maart ongeveer dus het wordt hoog tijd

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Ik zou zeggen laat em dan keuren, of neem iemand met verstand van auto's/19's mee...KMstand zegt vaak niet heel veel....
als je m koopt is dat wel cool kool
whehehe
let goed op de versnellingsbak. 165000 is niet echt weinig en de bakken staan erom bekend dat als ze wat ouder zijnd dat ze het t eerst begeven.

let goed op de versnellingsbak. 165000 is niet echt weinig en de bakken staan erom bekend dat als ze wat ouder zijnd dat ze het t eerst begeven.
Immer wieder die verdammte Holländer
** kan een moderator ff die link verkleinen **
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
*meter naar rechts scrollend voor de latest*
GOED IDEE!

GOED IDEE!


weet ik dank je 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
nou heb m gemaild om meer info, ben benieuwd! bedankt voor t tipje, daar heb ik iig wat aan:p. neem me pa mee vrijdag, hij heeft er niet zo heel veel verstand van, maar hij heeft iig een 19 1.4 gehad tijdje terug, misschien dat dat helpt. heeft er iemand nog meer tips?
ff de search gebruiken op aankooptips, er zwerft een hele waslijst rond
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
- Locatie: Sappemeer
"Geleend" van Team 19 16V, het aankoopadvies van de Renault 19 16V.
Exterieur
Let bij de 19-16V goed op de randen van de wielkasten achter, boven de zijskirts. Als een 16V gaat roesten, dan doet 'ie het daar.
Ook de raamrubbers van de deuren zijn vaak vergaan, je zit dan dikke bulten in het rubber zitten. Probeer nwe rubbers erbij te krijgen.
Onder de voorspoiler zit een rubberen rand, als een 16V verlaagd is, is die rand vaak beschadigd en krom. Ik dacht zelf bij aanschaf "vervang ik wel een keer, laat maar!". Die rand kostte wel Fl 300,-!!!
Kijk of er geen vocht in de lampen zit (voor èn achter), uiteindelijk zouden de reflectoren dan kunnen roesten en ook dat is niet goedkoop.
Meestal zitten er wel scheuren in de zijspiegelhuizen. Dit heb ik tot nu toe bij elke 16V gezien. Het kan geen kwaad maar ziet er alleen niet uit. Probeer hierdoor wat van de prijs af te krijgen!
Zijn de banden in een goede staat?
Interieur
Kijk of de kilometerstand overeen komt met het interieur. HUH? zal je wel denken... Het interieur zegt veel over de kilometerstand van de auto. Als de auto origineel nederlands is zal de stand wel kloppen (vraag naar de Nationale Auto Pas!). Als het een buitenlandse auto is, kan het zijn dat de klok is teruggedraaid.
Voorbeeld:
De teller geeft +/- 100.000km aan. De pedaal rubbers zijn totaal versleten, het schakelpatroon is niet meer te zien op de pook en de stoelen hebben slijtageplekken op de "wangen". Die km-stand zal dan wel niet kloppen! Het interieur vertoont dan slijtageplekken van, laten we zeggen, 2 ton. Laten staan die auto dus!
Controleer of alles werkt. Ramen, centrale deurvergrendeling, ventilator, de afstandsbediening enz. enz.
Maak een proefrit!
Voor dat JIJ (!) de motor start, controleer of alle metertjes werken:
Oliepeilmeter moet recht omhoog gaan staan (mits er genoeg olie in zit).
Benzinemeter moet in ieder geval wat aangeven.
Accu-lampje moet branden.
Olie lampje moet branden.
Verlichting
Zet even de lampen aan en controleer of alle controle-lampjes werken. (stadslicht, dimlicht, grootlicht, voor- en achtermistlicht)
Bougie-gaten
Het is even prutsen en hopelijk staat de verkoper het toe. Als de auto buitenstaat, en het heeft geregend, trek de bougiedoppen even van de bougies. Je zult zien dat de bougies vrij diep zitten. Een typische 16V kwaal is dat daar water in komt via de luchthapper. Dit is wel makkelijk op te lossen maar het zijn wel weer extra kosten.
ABS
Als de auto ABS heeft, moet je gedurende 20 a 30 seconden nadat het contact is ingeschakeld, een gebrom horen vanuit de motorruimte. Als dat opgehouden is trap dan 2x diep op het rempedaal. Het moet dan stil blijven, mocht de pomp weer aanslaan, dan is de ABS pomp waarschijnlijk stuk. Dat is een duur geintje als je er later achterkomt.
Starten
Start de motor dan zonder gas te geven. Hij moet dan bijna gelijk aanslaan. Als de motor tikt als hij koud gestart wordt kan dat geen kwaad, maar het moet wel ophouden na +/- 1 minuut. Dat zijn de kleppen die zich stellen.
Oliemeters
Controleer of de oliepeilmeter nu een oliedrukmeter is geworden. Als je iets gas geeft moet hij omhoog gaan.
Remmen en optrekken
Tijdens het optrekken mag de auto niet naar 1 kant trekken, dat geldt ook voor het remmen. Dit kan je testen door ongeveer 20 km/u te rijden en zonder handen aan het stuur remmen. Hij moet dan rechtuit blijven rijden.
Motorsteunen
Luister goed naar de auto of je geen rammeltjes hoort. Ook bij het optrekken goed luisteren of de motor bonkt. De motorsteunen zijn nogal een zwak punt van de 19 16V.
Koppeling
Controleer of de koppeling niet helemaal bovenin pakt en of hij wel te doseren is. Een koppeling vervangen is een duur klusje. Een happerige koppeling is ook aan vervanging toe.
Wielen
Probeer verschillende snelheden uit. Let er dan op of de auto gaat trillen. Dit kan dan aan de banden liggen, verkeerd gesleten of verkeerd uit gebalanceerd.
Koelfan en waterpomp
Doe na de proefrit de motor nog NIET uit, wacht tot de fan aanslaat. Het komt vaak voor dat de fan het niet doet.
Als de fan is aangegaan, doe de motor uit en ook het contact. Als het goed is gaat er links onder de bumper een motertje draaien. Dat is een extra waterpomp om de motor geleidelijk af te koelen. Het is geen simpel karwei om die pomp en de fan te repareren dus zorg ervoor dat het werkend wordt afgeleverd.
Last but not least.....
Distributie riem
Zeker als de motor meer dan 100.000km gedraaid heeft, MOET de distributie riem vervangen zijn. Hier moet je ECHT 100% zeker van zijn. Bij twijfel laten vervangen!! Mocht de riem breken dan heb je een probleem.
Algehele staat
Als je in de gelegenheid bent om de auto op een brug te kunnen bekijken moet je dat doen. De 16V staat er niet om bekend een rotte bodem te hebben, maar checken kan geen kwaad. Kijk ook gelijk even naar de remschijven en blokken. Het kan nogal optellen als je die gelijk moet vervangen. Ook de uitlaat moet echt gasdicht zijn. Anders kan je problemen krijgen met de APK.
APK
Vraag een nwe apk bij de auto. Dan weet je zeker dat dingen als de CO-waarde in orde zijn. Omdat je bij deze auto de CO-waarde niet kan afstellen kan een verkeerde waarde wel eens een ernstige oorzaak hebben. Ik heb het zelf meegemaakt dat het aan de computer lag, dat ding kostte Fl500,- op de sloop en dan heb ik het nog niet eens over de tijd dat je bezig bent om daar achter te komen.
Geschiedenis van de auto
Het is handig om te weten hoe de auto is onderhouden, je weet dan gelijk wat er aan zit te komen (of niet).
Exterieur
Let bij de 19-16V goed op de randen van de wielkasten achter, boven de zijskirts. Als een 16V gaat roesten, dan doet 'ie het daar.
Ook de raamrubbers van de deuren zijn vaak vergaan, je zit dan dikke bulten in het rubber zitten. Probeer nwe rubbers erbij te krijgen.
Onder de voorspoiler zit een rubberen rand, als een 16V verlaagd is, is die rand vaak beschadigd en krom. Ik dacht zelf bij aanschaf "vervang ik wel een keer, laat maar!". Die rand kostte wel Fl 300,-!!!
Kijk of er geen vocht in de lampen zit (voor èn achter), uiteindelijk zouden de reflectoren dan kunnen roesten en ook dat is niet goedkoop.
Meestal zitten er wel scheuren in de zijspiegelhuizen. Dit heb ik tot nu toe bij elke 16V gezien. Het kan geen kwaad maar ziet er alleen niet uit. Probeer hierdoor wat van de prijs af te krijgen!
Zijn de banden in een goede staat?
Interieur
Kijk of de kilometerstand overeen komt met het interieur. HUH? zal je wel denken... Het interieur zegt veel over de kilometerstand van de auto. Als de auto origineel nederlands is zal de stand wel kloppen (vraag naar de Nationale Auto Pas!). Als het een buitenlandse auto is, kan het zijn dat de klok is teruggedraaid.
Voorbeeld:
De teller geeft +/- 100.000km aan. De pedaal rubbers zijn totaal versleten, het schakelpatroon is niet meer te zien op de pook en de stoelen hebben slijtageplekken op de "wangen". Die km-stand zal dan wel niet kloppen! Het interieur vertoont dan slijtageplekken van, laten we zeggen, 2 ton. Laten staan die auto dus!
Controleer of alles werkt. Ramen, centrale deurvergrendeling, ventilator, de afstandsbediening enz. enz.
Maak een proefrit!
Voor dat JIJ (!) de motor start, controleer of alle metertjes werken:
Oliepeilmeter moet recht omhoog gaan staan (mits er genoeg olie in zit).
Benzinemeter moet in ieder geval wat aangeven.
Accu-lampje moet branden.
Olie lampje moet branden.
Verlichting
Zet even de lampen aan en controleer of alle controle-lampjes werken. (stadslicht, dimlicht, grootlicht, voor- en achtermistlicht)
Bougie-gaten
Het is even prutsen en hopelijk staat de verkoper het toe. Als de auto buitenstaat, en het heeft geregend, trek de bougiedoppen even van de bougies. Je zult zien dat de bougies vrij diep zitten. Een typische 16V kwaal is dat daar water in komt via de luchthapper. Dit is wel makkelijk op te lossen maar het zijn wel weer extra kosten.
ABS
Als de auto ABS heeft, moet je gedurende 20 a 30 seconden nadat het contact is ingeschakeld, een gebrom horen vanuit de motorruimte. Als dat opgehouden is trap dan 2x diep op het rempedaal. Het moet dan stil blijven, mocht de pomp weer aanslaan, dan is de ABS pomp waarschijnlijk stuk. Dat is een duur geintje als je er later achterkomt.
Starten
Start de motor dan zonder gas te geven. Hij moet dan bijna gelijk aanslaan. Als de motor tikt als hij koud gestart wordt kan dat geen kwaad, maar het moet wel ophouden na +/- 1 minuut. Dat zijn de kleppen die zich stellen.
Oliemeters
Controleer of de oliepeilmeter nu een oliedrukmeter is geworden. Als je iets gas geeft moet hij omhoog gaan.
Remmen en optrekken
Tijdens het optrekken mag de auto niet naar 1 kant trekken, dat geldt ook voor het remmen. Dit kan je testen door ongeveer 20 km/u te rijden en zonder handen aan het stuur remmen. Hij moet dan rechtuit blijven rijden.
Motorsteunen
Luister goed naar de auto of je geen rammeltjes hoort. Ook bij het optrekken goed luisteren of de motor bonkt. De motorsteunen zijn nogal een zwak punt van de 19 16V.
Koppeling
Controleer of de koppeling niet helemaal bovenin pakt en of hij wel te doseren is. Een koppeling vervangen is een duur klusje. Een happerige koppeling is ook aan vervanging toe.
Wielen
Probeer verschillende snelheden uit. Let er dan op of de auto gaat trillen. Dit kan dan aan de banden liggen, verkeerd gesleten of verkeerd uit gebalanceerd.
Koelfan en waterpomp
Doe na de proefrit de motor nog NIET uit, wacht tot de fan aanslaat. Het komt vaak voor dat de fan het niet doet.
Als de fan is aangegaan, doe de motor uit en ook het contact. Als het goed is gaat er links onder de bumper een motertje draaien. Dat is een extra waterpomp om de motor geleidelijk af te koelen. Het is geen simpel karwei om die pomp en de fan te repareren dus zorg ervoor dat het werkend wordt afgeleverd.
Last but not least.....
Distributie riem
Zeker als de motor meer dan 100.000km gedraaid heeft, MOET de distributie riem vervangen zijn. Hier moet je ECHT 100% zeker van zijn. Bij twijfel laten vervangen!! Mocht de riem breken dan heb je een probleem.
Algehele staat
Als je in de gelegenheid bent om de auto op een brug te kunnen bekijken moet je dat doen. De 16V staat er niet om bekend een rotte bodem te hebben, maar checken kan geen kwaad. Kijk ook gelijk even naar de remschijven en blokken. Het kan nogal optellen als je die gelijk moet vervangen. Ook de uitlaat moet echt gasdicht zijn. Anders kan je problemen krijgen met de APK.
APK
Vraag een nwe apk bij de auto. Dan weet je zeker dat dingen als de CO-waarde in orde zijn. Omdat je bij deze auto de CO-waarde niet kan afstellen kan een verkeerde waarde wel eens een ernstige oorzaak hebben. Ik heb het zelf meegemaakt dat het aan de computer lag, dat ding kostte Fl500,- op de sloop en dan heb ik het nog niet eens over de tijd dat je bezig bent om daar achter te komen.
Geschiedenis van de auto
Het is handig om te weten hoe de auto is onderhouden, je weet dan gelijk wat er aan zit te komen (of niet).
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Verder nog veel succes met kijken en zoeken en 1 tip: probeer niet verliefd te worden op een auto maar bekijk t zo objectief mogelijk



die auto rijdt hier rond in drachten, ken 'm verder niet maar zie 'm weleens, ziet er wel netjes uit, verder kan ik er niks over zeggen maar het blijft een 16v en d'r zal op den duur altijd wel wat aan stuk gaan en alles is altijd duurder voor een 16v/gti/turbo etc.
Mijn 16v loopt niet hard genoeg 
Ik heb het idee dat ie een beetje 'gedrukt' loopt. Ook klinkt het niet zo lekker ronkerig als een 16v, door de uitlaat hoor je heel erg pffrrffrrfferrtff als je gas geeft.
Waar zou dat aan kunnen liggen? Ik verdenk de katalysator een beetje, kan dat?

Ik heb het idee dat ie een beetje 'gedrukt' loopt. Ook klinkt het niet zo lekker ronkerig als een 16v, door de uitlaat hoor je heel erg pffrrffrrfferrtff als je gas geeft.
Waar zou dat aan kunnen liggen? Ik verdenk de katalysator een beetje, kan dat?
ABS
Als de auto ABS heeft, moet je gedurende 20 a 30 seconden nadat het contact is ingeschakeld, een gebrom horen vanuit de motorruimte. Als dat opgehouden is trap dan 2x diep op het rempedaal. Het moet dan stil blijven, mocht de pomp weer aanslaan, dan is de ABS pomp waarschijnlijk stuk. Dat is een duur geintje als je er later achterkomt.
Mijn pomp gaat wél weer opnieuw brommen. Bromt goed ook!
Hij remt wel en abs werkt, maar moet ik de pomp maar vervangen?
Als de auto ABS heeft, moet je gedurende 20 a 30 seconden nadat het contact is ingeschakeld, een gebrom horen vanuit de motorruimte. Als dat opgehouden is trap dan 2x diep op het rempedaal. Het moet dan stil blijven, mocht de pomp weer aanslaan, dan is de ABS pomp waarschijnlijk stuk. Dat is een duur geintje als je er later achterkomt.
Mijn pomp gaat wél weer opnieuw brommen. Bromt goed ook!
Hij remt wel en abs werkt, maar moet ik de pomp maar vervangen?
140 voor een wiellagertje ?! beetje extreem duur of is dat incl nieuwe remschijfen ofzo ?mike16v schreef:Mijn spoorstangkogel is waarschijnlijk gaar, weet iemand of di zelf te fixen is?? en wat kost een wiellager voor ongeveer? garage van me dacht dat het 140 euro zou zijn, klinkt erg duur???

-
- Berichten: 1455
- Lid geworden op: do 26 feb 2004 13:40
- Locatie: Utrecht
Wiellager voor zal rond de 80 euro zijn.
(zonder montage dus hè, misschien dat de garage dat er al bij gerekend had?)
Gr, Frits.
(zonder montage dus hè, misschien dat de garage dat er al bij gerekend had?)
Gr, Frits.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
nou heb een 19 16v! heb em gekocht!ding bevalt tot nu toe zeer goed5uur in bezit haha).
Zitten uiteraard allemaal kleine dingen aan die gefixt moeten worden, maar dat komt wel goed, het enige waar ik me druk om maak is de achtervering, die piept en kraakt vrij erg bij oneffenheden zegmaar. iemand ervaringen mee? de auto is vrij veel verlaagd, misschien daarmee te maken?
hoop dat iemand t weet
zet er binnekort ff foto's op, tis nu zo donker;d.
en uiteraard, zodra mn volgende loon binnen is wordt ik uiteraard lid
.
groeten
Zitten uiteraard allemaal kleine dingen aan die gefixt moeten worden, maar dat komt wel goed, het enige waar ik me druk om maak is de achtervering, die piept en kraakt vrij erg bij oneffenheden zegmaar. iemand ervaringen mee? de auto is vrij veel verlaagd, misschien daarmee te maken?
hoop dat iemand t weet
zet er binnekort ff foto's op, tis nu zo donker;d.
en uiteraard, zodra mn volgende loon binnen is wordt ik uiteraard lid

groeten
-
- Berichten: 3930
- Lid geworden op: ma 18 okt 2004 20:03
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Locatie: Hardenberg, NL
- Contacteer:
dit had mijn 19 ook ineens, heeft te maken met de constructie van de torsie-as, ik ken iemand met een Peugeot 205 1.6 GTI die hier ook last van heeft.kool schreef:het enige waar ik me druk om maak is de achtervering, die piept en kraakt vrij erg bij oneffenheden zegmaar. iemand ervaringen mee? de auto is vrij veel verlaagd, misschien daarmee te maken?
kan gerepareerd maar kost iets van 200 euro

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
hij veert verder goed en met de schokbrekers is ook niets mis verder, vorig eigenaar beweert dat al die tijd dat hij hem gehad heeft hij dat altijd al heeft gedaan, maar ik erger me eraan, helemaal nu er nog geen radio in zit, ga er binnenkort ff op een brug naar kijken, hoop echt dat het meevalt, zou het jammer vinden als het 200 zou gaan kosten:(.
mn schoonvader denkt dat er een rubber vast in het scharnier is gaan zitten ofzo, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
foto's komen morgen, morgen nogmaals wassen, ding was echt tijd niet goed gewassen zeg, groene algenachtige troep zat al op de raamrubbers enzo. zit ook nog bobbels in de rubbers van de ramen, maar als het goed is is dit alleen de aluminiumstrip van die rubbers dus moeten nieuwe op, klopt da?
groeten
edit: typfout
mn schoonvader denkt dat er een rubber vast in het scharnier is gaan zitten ofzo, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
foto's komen morgen, morgen nogmaals wassen, ding was echt tijd niet goed gewassen zeg, groene algenachtige troep zat al op de raamrubbers enzo. zit ook nog bobbels in de rubbers van de ramen, maar als het goed is is dit alleen de aluminiumstrip van die rubbers dus moeten nieuwe op, klopt da?
groeten
edit: typfout

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Gefeliciteerd met je aankoop!
Die raamrubbers zijn van binnen verroest..hebben bijna alle 19's helaas. De mijne had het ook, bij de dealer een nieuwe set besteld. Kost wat maar t staat een heel stuk netter!
Die raamrubbers zijn van binnen verroest..hebben bijna alle 19's helaas. De mijne had het ook, bij de dealer een nieuwe set besteld. Kost wat maar t staat een heel stuk netter!

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Ik betaalde iets van 100 euro voor 2 raamlikkers en 2 raamrubbers (voor beide voorportieren)