nee een rtc meetingJesper16v schreef:Dit is toch geen minimeeting meer

nee een rtc meetingJesper16v schreef:Dit is toch geen minimeeting meer
beetje reclame gemaakt[img]http://www.renault4ever.com/rtctv.jpg[/img]
waar ergens in Goes? Misschien da k ook wel mee ga.chris-r19 schreef:Voor het zuiden gelden de volgende vertrek tijden
Vlissingen 10:25
Goes: 10:45
BoZ (wouwse tol):11:00
Zwijndrecht:11:30
Misschien stomme vraag, maar waar zit de mac in Goes?chris-r19 schreef:Yess het is de Mac in Goes,naast motoport.
daar komt Anton ook naartoe
de mac zit palnaast de zeelandhallen,rij naar de zeelandhallen en je komt vanzelf de mac tegen.voor de afslag naar de ingang heb je een parkeer plaatsje,diut zit ook naar een motorwinkel,daar verzamelen we.joeri_clio_power schreef:Misschien stomme vraag, maar waar zit de mac in Goes?chris-r19 schreef:Yess het is de Mac in Goes,naast motoport.
Ben er totaal nie bekend, weet net de Zeelandhallen te vinden....
oooow, dan moet het niet zo moeilijk zijn, k zal er dan proberen op tijd te zijn.chris-r19 schreef:de mac zit palnaast de zeelandhallen,rij naar de zeelandhallen en je komt vanzelf de mac tegen.voor de afslag naar de ingang heb je een parkeer plaatsje,diut zit ook naar een motorwinkel,daar verzamelen we.joeri_clio_power schreef:Misschien stomme vraag, maar waar zit de mac in Goes?chris-r19 schreef:Yess het is de Mac in Goes,naast motoport.
Ben er totaal nie bekend, weet net de Zeelandhallen te vinden....
*kuch*chris-r19 schreef:Kan je je nummer via PM sturen,dan bel ik ff mocht je er nog niet zijn dan bel ik ff.
[img]http://gathering.tweakers.net/global/sm ... ocrite.gif[/img]Marco V schreef:last vanje keeltje dennisdennisvr schreef:
*kuch*
*kuch*
Chris schreef:Ik heb zijn PM ontvangen en beanwoord, bedankt voor de oplettendheid Christian.
Joerie: 2 nummerplaathouders en witte RTC stikkers.
Christian: 1 RTC Jaarafsluitingstikker van 2003.
Maarten: 2 nummerplaathouders en witte RTC stikkers voor de zijruiten en een voor het voorraam.
Tijn: 1 witte RTC sticker voor op de rechter skirt.
Ook wat nodig? Quoot de lijst dan ff.
Tijn schreef:Chris schreef:Ik heb zijn PM ontvangen en beanwoord, bedankt voor de oplettendheid Christian.
Joerie: 2 nummerplaathouders en witte RTC stikkers.
Christian: 1 RTC Jaarafsluitingstikker van 2003.
Maarten: 2 nummerplaathouders en witte RTC stikkers voor de zijruiten en een voor het voorraam.
Tijn: 1 witte RTC sticker voor op de rechter skirt.
edwin: 2 gouden clubstickers voor de skirts
Ook wat nodig? Quoot de lijst dan ff.