Regio Meeting Fryslân

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

En rekening houdend met het toekomstige weer... schuilt de Mac toch iets beter dan het industrieterrein in Assen ;)
martin rs

(Y) en is nog lekkerder ook :p

drachten was ook de bedoeling om iedere eerste vrijdag van de maand te komen.

assen zou iedere 3e vrijdag van de maand kunnen.

heeft ieder zijn zin :)
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Foeke schreef:Ben helaas niet meer geweest, was er anders pas half 12 geweest.

Ja Marcel daar heeft Rene je even te pakken, en dan ook nog niet eens in je eigen auto in Joure komen, en maar zeuren van ik ga niet meer met een groep rijden >-) :wink:
@Rene: mij zie je niet constant driften.

@Foeke: Je weet waarom mijn auto toen niet rij klaar was. En ik rij niet meer met een groep mee als er meer dan 1 opstapplek is. Er zijn altijd mensen die zich niet aan hun afspraken kunnen houden. Joure was maar 1 verzamelplek vandaar dat ik met de groep mee reed.
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

lenny_R schreef:mr bacardi, catrinus, clio16klapper????? idee?? om een x in Assen te gaan staan??
bijv volgende maand? de 1e vrijdag??
Alleen de Mac is interessant als meeting point verder geen leuke plekkies in Assen city.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

lenny_R schreef:Assen vind ik een goed plan.....
of de tt baan, is ook een mooie plek...
TT-baan is toch niet verlicht dacht ik. En ja ik kwam wel eens in de buurt. Tegenwoordig minder vaak.

Gr.Frits
catrinus

Ik stem ook voor assen. Kan ik als ik moet overwerken zo heen rijden. Assen-de groeve is 15 min (Y)
There will be plenty of time to rest when your dead
Arjen

In Assen is ook een Mac. Drachten is best OK, maar je hebt daar wel het probleem dat er allerlei mafkezen het leuk vinden om met een noodgang over de parkeerplaats te jagen. Dat probleem heb je niet als het een meeting is van RTC mensen of mensen die de RTC een warm hart toedragen (copyright R4 club).

In Groningen hebben/hadden we dat soort problemen tenminste nooit.

Ik wil eigenlijk alleen proberen om hier in het noorden ook af en toe een meeting te houden. Als het in de rest van het land lukt, dan moet het hier toch ook lukken? En ja, ik snap dat het voor mensen uit Drachten het handigst is om het in Drachten te houden. :)
martin rs

niet alleen drachten....
groningen leeuwarden en heerenveen joure is ook wel makkelijk om naar drachten te rijden.
Arjen

Maar vanuit Emmen, Assen, Hoogeveen, Oost-Groningen begint de tocht naar Drachten meer op een wereldreis te lijken :)
catrinus

Tja de jongens uit delfzijl waren ook niet positief over drachten. Zij zullen niet zo gauw weer komen. Ik hou liever 1x in de maand wat in groningen zoals vroeger.
Arjen

catrinus schreef:Tja de jongens uit delfzijl waren ook niet positief over drachten. Zij zullen niet zo gauw weer komen. Ik hou liever 1x in de maand wat in groningen zoals vroeger.
Dat is misschien ook een idee....gewoon de FNG weer op de rails zien te krijgen. Dat was altijd wel GOED. En altijd koffie in de buurt. Van Emmen/Hoogeveen/Stadskanaal naar Groningen is ook maar iets van 35 minuten rijden.
Xedrah

Op een donderdagavond is het heel rustig in Dr88 (dan is Paul er niet! :D )
martin rs

groningen nog verder weg vanaf heerenveen en joure en evt mensen uit lemmer :s
Arjen

Xedrah schreef:Op een donderdagavond is het heel rustig in Dr88 (dan is Paul er niet! :D )
Dat scheelt!!!!!!! Wat een maf! Maar ik denk dat veel mensen donderdagavond vaak al iets hebben (ik tenminste wel).

ps: had die Paul eerder een Mazda?
Arjen

martin rs schreef:groningen nog verder weg vanaf heerenveen en joure en evt mensen uit lemmer :s
Heerenveen/Joure-Groningen is toch geen wereldreis ( 1 lange rechte weg) ? Zal ook iets van 40 minuten zijn?
martin rs

leek mij juist leuk om hier in de buurt iets te doen vandaar eerst ook joure of hveen en werd al drachte en nu wordt het groningen :p
Arjen

Volgens routenet: (

Van Heerenveen NL
Naar Groningen NL
Afstand 59,1 km.
Reisduur 00:39 min

En dat dat bij legale snelheden...

He! Dat is ongeveer net zover als vanuit Wezup naar Groningen :lol:
Arjen

martin rs schreef:leek mij juist leuk om hier in de buurt iets te doen vandaar eerst ook joure of hveen en werd al drachte en nu wordt het groningen :p

Er kunnen natuurlijk ook meerdere meetings naast elkaar bestaan.
martin rs

daarom had ik dit topic aangemaakt of er ook intersse was voor joure of heerenveen
Arjen

martin rs schreef:daarom had ik dit topic aangemaakt of er ook intersse was voor joure of heerenveen
Sorry!
Xedrah

Arjen schreef: ps: had die Paul eerder een Mazda?
Ja, daarna een Astra en nu een BMW.
martin rs

Arjen schreef:
martin rs schreef:daarom had ik dit topic aangemaakt of er ook intersse was voor joure of heerenveen
Sorry!
we komen wel op een leuke locatie hoop ik een keer in de maand was ook het idee zodat je niet iedere week zo een stuk gaat rijden.
Arjen

Mijn instelling is waarschijnlijk iets anders. 35 minuten rijden is voor mij om de hoek. :) Maar ja, ik rij op LPG en dat kost ook geen drol.
martin rs

kijk dat scheelt weer he.
ik is student en op mezelf wonend en een auto en licht geluid als hoby das weer minder.

maar als er een leuke locatie is waar we ook wat kunnen doen b.v rijden ofzow dan lijkt het me best oke om een keer in de maand te komen.
marcel16v

Volgens mij kunnen we het beste een beetje afwisselen, ene maand in bv Drachten, ander maand in Groningen. Is voor mij ongeveer even ver wat betreft reistijd.
Xedrah

Ik denk dat Job-Turbo en ik bijna elke vrijdagavond wel even bij de Mac in Drachten te vinden zijn. :wink:
martin rs

marcel16v schreef:Volgens mij kunnen we het beste een beetje afwisselen, ene maand in bv Drachten, ander maand in Groningen. Is voor mij ongeveer even ver wat betreft reistijd.
sterk....
lijkt mij erg oke.
clio_16_klapper
Contacteer:

Assen vind ik ook wel een keer goed alleen is dat voor mij wel ongeveeer een X zover rijden als drachten.
martin rs

het wordt ingewikkeld...
mischien kunnen we een paar plaatsen noemen en quote welke plaats je het beste uitkomt??

-Joure/Heerenveen
- Martin rs
-??

- Assen
-??

- Groningen
-??

- Drachten
-??

zo iets??
Arjen

Misschien is het handiger om gewoon Drachten en Groningen aan te houden. Drachten voor de mensen uit Friesland en Groningen voor Drenthe/Groningen. Dar zou ook mooi uitkomen want die plaatsen hebben beide al een eigen topic.
catrinus

precies (Y)
martin rs

ook goed houden we dit topic dan voor drachten iedere eerste vrijdag van de maand?
lenny_R

assen ,groningen, drachten het is mij allemaal om het even.....
(heb ik tenminste een goede reden om weer eens een stuk te gaan rijden)..
Robert Turbo

martin rs schreef:ook goed houden we dit topic dan voor drachten iedere eerste vrijdag van de maand?
Vrijdag is het weer zover, komen we weer bij de MAC in Drachten?
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Job-turbo
Contacteer:

Ik ben er denk ik wel weer 8)
Plaats reactie