Regio Meeting Fryslân
-
- Contacteer:
En rekening houdend met het toekomstige weer... schuilt de Mac toch iets beter dan het industrieterrein in Assen 

-
@Rene: mij zie je niet constant driften.Foeke schreef:Ben helaas niet meer geweest, was er anders pas half 12 geweest.
Ja Marcel daar heeft Rene je even te pakken, en dan ook nog niet eens in je eigen auto in Joure komen, en maar zeuren van ik ga niet meer met een groep rijden![]()
@Foeke: Je weet waarom mijn auto toen niet rij klaar was. En ik rij niet meer met een groep mee als er meer dan 1 opstapplek is. Er zijn altijd mensen die zich niet aan hun afspraken kunnen houden. Joure was maar 1 verzamelplek vandaar dat ik met de groep mee reed.
-
Alleen de Mac is interessant als meeting point verder geen leuke plekkies in Assen city.lenny_R schreef:mr bacardi, catrinus, clio16klapper????? idee?? om een x in Assen te gaan staan??
bijv volgende maand? de 1e vrijdag??
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
TT-baan is toch niet verlicht dacht ik. En ja ik kwam wel eens in de buurt. Tegenwoordig minder vaak.lenny_R schreef:Assen vind ik een goed plan.....
of de tt baan, is ook een mooie plek...
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
In Assen is ook een Mac. Drachten is best OK, maar je hebt daar wel het probleem dat er allerlei mafkezen het leuk vinden om met een noodgang over de parkeerplaats te jagen. Dat probleem heb je niet als het een meeting is van RTC mensen of mensen die de RTC een warm hart toedragen (copyright R4 club).
In Groningen hebben/hadden we dat soort problemen tenminste nooit.
Ik wil eigenlijk alleen proberen om hier in het noorden ook af en toe een meeting te houden. Als het in de rest van het land lukt, dan moet het hier toch ook lukken? En ja, ik snap dat het voor mensen uit Drachten het handigst is om het in Drachten te houden.
In Groningen hebben/hadden we dat soort problemen tenminste nooit.
Ik wil eigenlijk alleen proberen om hier in het noorden ook af en toe een meeting te houden. Als het in de rest van het land lukt, dan moet het hier toch ook lukken? En ja, ik snap dat het voor mensen uit Drachten het handigst is om het in Drachten te houden.

Tja de jongens uit delfzijl waren ook niet positief over drachten. Zij zullen niet zo gauw weer komen. Ik hou liever 1x in de maand wat in groningen zoals vroeger.
There will be plenty of time to rest when your dead
Dat is misschien ook een idee....gewoon de FNG weer op de rails zien te krijgen. Dat was altijd wel GOED. En altijd koffie in de buurt. Van Emmen/Hoogeveen/Stadskanaal naar Groningen is ook maar iets van 35 minuten rijden.catrinus schreef:Tja de jongens uit delfzijl waren ook niet positief over drachten. Zij zullen niet zo gauw weer komen. Ik hou liever 1x in de maand wat in groningen zoals vroeger.
Dat scheelt!!!!!!! Wat een maf! Maar ik denk dat veel mensen donderdagavond vaak al iets hebben (ik tenminste wel).Xedrah schreef:Op een donderdagavond is het heel rustig in Dr88 (dan is Paul er niet!)
ps: had die Paul eerder een Mazda?
martin rs schreef:leek mij juist leuk om hier in de buurt iets te doen vandaar eerst ook joure of hveen en werd al drachte en nu wordt het groningen
Er kunnen natuurlijk ook meerdere meetings naast elkaar bestaan.
we komen wel op een leuke locatie hoop ik een keer in de maand was ook het idee zodat je niet iedere week zo een stuk gaat rijden.Arjen schreef:Sorry!martin rs schreef:daarom had ik dit topic aangemaakt of er ook intersse was voor joure of heerenveen
kijk dat scheelt weer he.
ik is student en op mezelf wonend en een auto en licht geluid als hoby das weer minder.
maar als er een leuke locatie is waar we ook wat kunnen doen b.v rijden ofzow dan lijkt het me best oke om een keer in de maand te komen.
ik is student en op mezelf wonend en een auto en licht geluid als hoby das weer minder.
maar als er een leuke locatie is waar we ook wat kunnen doen b.v rijden ofzow dan lijkt het me best oke om een keer in de maand te komen.
-
- Contacteer:
Assen vind ik ook wel een keer goed alleen is dat voor mij wel ongeveeer een X zover rijden als drachten.
Misschien is het handiger om gewoon Drachten en Groningen aan te houden. Drachten voor de mensen uit Friesland en Groningen voor Drenthe/Groningen. Dar zou ook mooi uitkomen want die plaatsen hebben beide al een eigen topic.
-
Vrijdag is het weer zover, komen we weer bij de MAC in Drachten?martin rs schreef:ook goed houden we dit topic dan voor drachten iedere eerste vrijdag van de maand?
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Ik ben er denk ik wel weer