Krijg ik nu ook een menuutje van Abel? Dan schenk ik jou die wel, Steven.

Dus als het idd de oliedruk zou moeten zijn, dan is dit (wijzer halverwege tijdens rijden) ineens vanwege het feit dat ik er nieuwe olie ingedaan heb? Of zou er ergens een lekje kunnen zijn?laguna2 schreef:Ter verduidelijking: Als de oliedrukmeter de functie van opliepeil meter heeft wordt er wit verlicht een aparte schaal bij weergegeven. Dit gebeurt als je je contact aanhebt maar de motor nog niet loopt. Op het moment dat je motor loopt geeft de meter alleen de oliedruk aan.
Idd de koelvloeistoftemperatuur weet ik wel, dit haal ik ook niet door elkaar.Mrtn schreef:Verder nog even over je tellerpaneel.
Op contact geeft het rechtermetertje (links naast de toerenteller) EERST oliepeil aan in Liters, deze geeft dus aan hoeveel liter olie er zich in je carterpan bevindt. Start je de motor dan wordt het wijzertje een oliedrukmeter, nu geeft ie de druk aan van de olie in het blok.
Links naast dit wijzertje zit je koelvloeistoftemperatuurmeter (dus rechts naast de km teller). Haal deze dus niet steeds door elkaar !!
Maik (WOOFER) schreef:wat is nu de planning?
Dennis VK schreef:En Martin,