Ik ga binnenkort es voor een Alfa 75 2.0 TS kijkenChris schreef:Ivo8hoven schreef: Dan koop je er toch nog een 325i bij voor de fun....
Ben ik het niet dan is Jochem het wel, of jij.....

En wel meedoen met de Autovisie Drif competitie of de NL. Drift SerieSteven schreef:Ik ga binnenkort es voor een Alfa 75 2.0 TS kijkenChris schreef:Ivo8hoven schreef: Dan koop je er toch nog een 325i bij voor de fun....
Ben ik het niet dan is Jochem het wel, of jij.....
Steven schreef:Jah ff kijken hoe dramatisch ie is, qua specs isda ding niet verkeerd.
Beter dan een Sierra
Edit: Lex, eerst meedoen met de Beverwijkse driftcompetitie
Gister weer in die Corolla gereje, maar wat een eitje met zo'n lsd
Mee eens.. Dit krijg ik net binnen:Ivo8hoven schreef:Ehh, mei / juni 2000, of misschien is een keer een late registratie juli / aug. 2000....., toch ?Chris schreef: Ivo, aan welke bouwjaar denk je als je een 21-FN-?? kenteken ziet?
Aha...., maak ik ook wel eens mee....test voor jouwChris schreef:Mee eens.. Dit krijg ik net binnen:Ivo8hoven schreef:Ehh, mei / juni 2000, of misschien is een keer een late registratie juli / aug. 2000....., toch ?Chris schreef: Ivo, aan welke bouwjaar denk je als je een 21-FN-?? kenteken ziet?
82-FN-RV, januari 2001![]()
BTW, staan weer wat nieuwe GT's in de gallery!
Een oud SX-je of een oude MR2Chris schreef:Ik noemde natuurlijk wel de low budget klasse... Anders gaan we voor Lex's favo's.
Tja, eigenlijk januari 2005!Ivo8hoven schreef:Aha...., maak ik ook wel eens mee....test voor jouwChris schreef:Mee eens.. Dit krijg ik net binnen:Ivo8hoven schreef:Ehh, mei / juni 2000, of misschien is een keer een late registratie juli / aug. 2000....., toch ?Chris schreef: Ivo, aan welke bouwjaar denk je als je een 21-FN-?? kenteken ziet?
82-FN-RV, januari 2001![]()
BTW, staan weer wat nieuwe GT's in de gallery!![]()
Wat zeg je bij het kenteken 69-PX-.. ??
Kenteken is al binnen, maar nog niet tenaamgesteld, daarom krijg je soms een oud kenteken met een jong bouwjaar.megcoupe schreef:raar, mijn huidige leaseauto ( 30-SB-GT ) is van 2005
ik dacht dat je het kenteken pas bij de 1e tenaamstelling krijgtChris schreef:Kenteken is al binnen, maar nog niet tenaamgesteld, daarom krijg je soms een oud kenteken met een jong bouwjaar.megcoupe schreef:raar, mijn huidige leaseauto ( 30-SB-GT ) is van 2005
Mee eens, maar toch klopt het!Ivo8hoven schreef:....en dit snapt dus bijna niemandChris schreef: Kenteken is al binnen, maar nog niet tenaamgesteld, daarom krijg je soms een oud kenteken met een jong bouwjaar.
Je krijgt een kenteken & platen via de importeur of RDW, daarmee ga je naar het postkantoor, en dan word het "bouwjaar" pas eigenlijk vastgesteld. Daarom zie je soms rare combi's, vaak is de oorzaak dat de dealer al een kenteken had aangevraagd maar dat nog nooit te naam heeft gesteld... Negen van de tien keer komt dit door een gecancelde verkoop order.megcoupe schreef:ik dacht dat je het kenteken pas bij de 1e tenaamstelling krijgtChris schreef:Kenteken is al binnen, maar nog niet tenaamgesteld, daarom krijg je soms een oud kenteken met een jong bouwjaar.megcoupe schreef:raar, mijn huidige leaseauto ( 30-SB-GT ) is van 2005