ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
michel 16v
Contacteer:

Vandaag toen we naar de meeting gingen.
Staan we bij de stoplichten komt er een bmw met 2 jongens erin naast mij staan en denken die clio pak ik wel.
Het licht gaat op groen en moet alleen niet alleen mij voor laten gaan maar ook christian die achter mij reed. :D
Je had die zure gezichten moeten zien :D
martin rs

whaha ja dat is waar maar erna en bij het optrekken voor we de tunnel inreden teering wat moest ik trappe zeg.
Christian

michel 16v schreef:Vandaag toen we naar de meeting gingen.
Staan we bij de stoplichten komt er een bmw met 2 jongens erin naast mij staan en denken die clio pak ik wel.
Het licht gaat op groen en moet alleen niet alleen mij voor laten gaan maar ook christian die achter mij reed. :D
Je had die zure gezichten moeten zien :D
haha ja dat was lache had i niet verwacht :lol:
Gilles
Contacteer:

:D
de goede daad van mij en Maarten GTT :D :
stel je voor:
twee willies bij "de staart" (randweg Dort) bij rood stoplicht naast elkaar. Allebei een beetje dollen, en maakten ons klaar voor een sprintje (waarvan de uitkomst al bekend was eigenlijk :p ) rijd er zo'n klein gastje (14 ofzo)op z'n mountenbike door rood, en wij kregen groen! :D:D We hadden 'm allebei al gezien en er was geen gevaar meer voor hem. Allebij reden we met veel wielspin weg. Echt waar dat gezichtje van dat gastje hadden jullie moeten zien! :p
grote uitpuilende ogen. open mond..
Laatste keer dat die door rood rijd denkik :p
Een wijze les; rijdt nooit door ROOD!! ;) hihi
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
-Ray-
Contacteer:

martin rs schreef:stonden we daar met de hele klang bij het stoplicht in zwolle. redelijk wat auto's bij elkaar en rijden vanaf de meeting naar een winkel. moest ver... :( hard trappen zeg he om bij te houden. en dan nog loopt iedereen bij je weg. nou nou nou wat een plezier in een standaard 1.4 :(
zeur niet man ze wachten toch wel op je :p
Immer wieder die verdammte Holländer
RO 16v

Rijden we vanmorgen terug uit Monaco, zitten we opeens achter een Porsche 911 GT1 (wat een bruut ding), bij het volgende stoplicht de persoon uitdagen met z'n 6en in de bus, de man alleen maar lachen, toen het stoplicht op groen ging was ie verdwenen, nergens meer te bekennen, we wisten meteen waarom ie zo lachte. :)

Wat voor een motor licht er eigenlijk in een 911 GT1????
Tom
Moderator
Car: MB

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
RO 16v

Jeb dit beest, kleur klopt ook nog.
[img]http://www.car-care-porsche.nl/Tequip/GT1/97gt1bew.jpg[/img]

6 Cilinder - 3164 cc
Twee turbo's (K 27) en interkoeler
Boring 95 x 74,4 slag
600 pk - 7200 t/min
bij 1,79 bar laderdruk
en restriktor (1997) 35,3 mm
Gewicht 1050 kg
Gebouwd van 1996 t/m 1999

Vandaar dat dat ding verdwenen was. >-)
Tom
Moderator
Car: MB

die dingen zijn iig zeker zeldzaam !!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Madman_daan
Contacteer:

Vandaag op de rotonde naar Velp (Arnhem)

Stond ik dus op de verkeerde baan... :-* krijg je ervan als je niet vaak daar komt en dan opeens een rotonde krijgt met 4 a 5 banen :p

Maaar stond dus zo'n opgevoerde Golf naast me (haha) beetje lauwe gast erin, ik dacht nou opzich moet het wel lukken net voor m dan de bocht in te duiken.

Rood die gast kijken, ik beetje gas geven >-)

Groen... ik vol gas weg... volgens mij stond ie stil haha, ruim voor de bocht voor hem en hij vond het niet echt leuk hehe. Was wel te zien aan zn gezicht. Later reed ie me weer voorbij, want ik was aan het zoeken welke straat ik moest hebben.

Clio rulles... 8) :wink: :D
Clio16v
RO 16v

Zeker zeldzaam, las net op een andere site dat er maar 25 van gebouwd zijn en tweedehand niet goedkoper zijn dan 700.000 euro, niet misselijk.
gille
Contacteer:

RO 16v schreef:Zeker zeldzaam, las net op een andere site dat er maar 25 van gebouwd zijn en tweedehand niet goedkoper zijn dan 700.000 euro, niet misselijk.
is dat niks voor jou dan??? 8) 8)
RO 16v

Dan zou ik die 7 ton (euro's) liever in de Clio steken. 8)
Madman_daan
Contacteer:

Dan zou ik die 7 ton (euro's) liever in de Clio steken.
hahahaah... clio met weet ik voor motor erin... 7 ton jeempie wat kan je daar dan mee...? >-) :p
Clio16v
Jasper16v

straalmotor ? :D
Riël
Über-Spammer

Madman_daan schreef:
Dan zou ik die 7 ton (euro's) liever in de Clio steken.
hahahaah... clio met weet ik voor motor erin... 7 ton jeempie wat kan je daar dan mee...? >-) :p
Vraag me dan echt af hoeveel 'clio' je overhoudt :):)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Remco_Rs
Contacteer:

Ik heb ooit eens in een auto blad gelezen over deze auto,,er schijnt er 1a2 van in nederland rond te rijden,,Maar zover ik me nog kan herrineren stond er een verhaal in van de eigenaar,Dat hij met een stukje rijden een steentje in zijn voorraam kwam,en dat ze direct een nieuw raam uit de fabriek ,per helicopter zijn komen brengen :D
Bart V

Stond net bij het stoplicht naast een BMW 320 (stelt niks voor), en mn moeder zat ernaast en zei vervolgens doodleuk: Bart, ga nou niet sprinten want die bmw is veel sneller :evil: (was nieuwe BMW) Op dat moment word het groen, en spuit die bmw vol gas weg wat ik wel had verwacht, want er zat een jong gastje in, en ik rustig an weg rijden, want het was al groen voor ik het in de gaten had. normaal had ik naar rechts gemoeten om mijn wijk in te rijden, maar ik gooide hem naar de linker baan zodat ik het volgende stoplicht weer naast die BMW kwam, dit puur om mn moeder even te laten zien wie er nou sneller was, moet ze maar niet van die rare dingen zeggen. Mn moeder zat inmiddels al met angstzweet te wachten op wat er komen zou, ze probeerde me nog te weerhouden, maar dat was nu te laat (had ze maar niet moeten zeggen dat die bmw sneller is) dus op groen redelijk vol op het gas, en die die bmw ff afgedroogd. Mn moeder helemaal shakend in die auto, hond ook van slag MAAR wel even laten zien wat dat die 19 nou werkelijk kan. Had mn moeder nog niet helemaal door geloof ik. Nu zeker wel :-D

Gr Bart
Vos

:D :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
Clio 16v.....
Madman_daan
Contacteer:

Stond net bij het stoplicht naast een BMW 320 (stelt niks voor), en mn moeder zat ernaast en zei vervolgens doodleuk: Bart, ga nou niet sprinten want die bmw is veel sneller (was nieuwe BMW) Op dat moment word het groen, en spuit die bmw vol gas weg wat ik wel had verwacht, want er zat een jong gastje in, en ik rustig an weg rijden, want het was al groen voor ik het in de gaten had. normaal had ik naar rechts gemoeten om mijn wijk in te rijden, maar ik gooide hem naar de linker baan zodat ik het volgende stoplicht weer naast die BMW kwam, dit puur om mn moeder even te laten zien wie er nou sneller was, moet ze maar niet van die rare dingen zeggen. Mn moeder zat inmiddels al met angstzweet te wachten op wat er komen zou, ze probeerde me nog te weerhouden, maar dat was nu te laat (had ze maar niet moeten zeggen dat die bmw sneller is) dus op groen redelijk vol op het gas, en die die bmw ff afgedroogd. Mn moeder helemaal shakend in die auto, hond ook van slag MAAR wel even laten zien wat dat die 19 nou werkelijk kan. Had mn moeder nog niet helemaal door geloof ik. Nu zeker wel

Gr Bart

JUIST!!!!! :D >-)
Clio16v
Marcel J.

>-) :lol: >-) :lol: >-)

mijn moeder durft niet meer in mijn auto :wink:
DJ-Jasper

Zag een Audi A8 rijden met een Subaru spoiler (hoe bedoel je fout :-* ) dus ging ff kijken offie wilde sporten. Kwam nogal hard aanrijden. Hij helemaal slingeren. Staptie lul bovenop zijn rem, stapt uit, begint tegen me te miepen en stapt weer in om vervolgens verder te rijden. Typisch weer zo'n figuur in een Duitse auto :) :(
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Steven
Car: M536

Gisteren even kort in een Toyota MR2 SW20 achter een echte Golf Rally (!) aan.
Ging wel aardig, alleen zat ik te balen dat ik niet met me GTT was, dan had die golf-dude helemaal raar opgekeken 8)
turboman
Contacteer:

DJ-Jasper schreef:Zag een Audi A8 rijden met een Subaru spoiler (hoe bedoel je fout :-* ) dus ging ff kijken offie wilde sporten. Kwam nogal hard aanrijden. Hij helemaal slingeren. Staptie lul bovenop zijn rem, stapt uit, begint tegen me te miepen en stapt weer in om vervolgens verder te rijden. Typisch weer zo'n figuur in een Duitse auto :) :(
Heeft niets met Duitse auto's te maken, maar met de persoon in kwestie... maar A8+Subaru spoiler is niet echt geweldig :D
Xedrah

Ga ik voor de eerste keer sprinten tegen een Subaru Impreza, blaast ie zijn koppelingsplaten aan gort! :lol:
Nou ja, we hebben afgesproken dat we het nog een keer overdoen. Hij zei: die Kadett is wel snel...
Ja, vertel mij wat! :p 8)
GTI1-G60

Xedrah schreef:Ga ik voor de eerste keer sprinten tegen een Subaru Impreza, blaast ie zijn koppelingsplaten aan gort! :lol:
Nou ja, we hebben afgesproken dat we het nog een keer overdoen. Hij zei: die Kadett is wel snel...
Ja, vertel mij wat! :p 8)
Hoe zwaar is je kadett? :D
Maar loopt ie goed?

Oja...mijn auto gewicht en vermogen weet je wel.
:p
Xedrah

Mijn Kadett weegt 214 pk! :D
En het gaat als een speer! 215 in de vierde versnelling. hehehe... :)

Die van jouw weegt 229 pk en heeft 1050 kilo toch? :lol:

Beetje mal in mijn hoofd, komt door de hitte denk ik. :p
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Volgens mij rekenmachine is dat dus 941,6 kg voor de Kadett. :)
ChrisClio16V

Ik reed een weekje geleden samen met m'n vriendin op de A16 richting Breda, lekker 130-140, kijk in m'n spiegel komt er een Corrado aan. Ik zeg nog tegen d'r dat die best snel zijn. Heb ik geweten. Ik trek em strak door tot de 200 en die gast maar drukken. Toen heb ik het toch maar opgegeven en ben naar rechts gegaan. Duim opgestoken, handje terug. Errug vervelend dus, maar we konden er ook wel weer om lachen..... :D
turboman
Contacteer:

Ik rijd regelmatig TDi-tjes etc zoek op de Duitse Autobahn :D
GTI1-G60

turboman schreef:Ik rijd regelmatig TDi-tjes etc zoek op de Duitse Autobahn :D
Knap hoor..
Een dieseltje zoek rijden.
:p
RO 16v

Xedrah schreef: Die van jouw weegt 229 pk en heeft 1050 kilo toch?
Ik vindt het erg zwaar voor een Golf 1 G60, ken er ook één en die weegt 853 kg, gewogen bij de RDW.
Hij heeft er geen achterbank meer in en de isolatie is eruit maar dat veschil kan toch niet zo groot zijn.
GTI1-G60

RO 16v schreef:
Ik vindt het erg zwaar voor een Golf 1 G60, ken er ook één en die weegt 853 kg, gewogen bij de RDW.
Hij heeft er geen achterbank meer in en de isolatie is eruit maar dat veschil kan toch niet zo groot zijn.
Is dat een G60 op kenteken???
Kun je mij in kontakt brengen met die persoon??

Mijn auto heeft nogal wat extra plaatwerk (verstevigingen.)
RO 16v

GTI1-G60 schreef:
RO 16v schreef:
Is dat een G60 op kenteken???
Kun je mij in kontakt brengen met die persoon??

Mijn auto heeft nogal wat extra plaatwerk (verstevigingen.)
Volgens mij een GTI kenteken, G60 heeft trouwens plaats gemaakt voor een turbo van de 1.8 T, woei wat gaat dat hard. >-)

En ja ik kan je in contact brengen met die persoon en met anderen, is een grote groep, zal de nummers even gaan zoeken, doen we verder via pm.

Wat heb je er extra aan verstevigd als ik mag vragen?
Matijs
Contacteer:

Euhm RO, "wienig gewicht."? staat zo slordig, een typfout in je signature :wink:
Gesloten