De Onbekende Renault.
gisteravond gespot in Spijkenisse in het Sterrenkwartier: 2x 5gtt, allebei kleur blue sport... of het echte waren weet ik niet.
Nr 1: kenteken YP-30-ZP, vrij standaard, zag er netjes uit
Nr 2: kenteken VG-93-JV: verre van standaard... had een flinke luchthapper op de motorkap, een aangepaste achterbumper en ronde koplampcovers...
wie o wie?
Nr 1: kenteken YP-30-ZP, vrij standaard, zag er netjes uit
Nr 2: kenteken VG-93-JV: verre van standaard... had een flinke luchthapper op de motorkap, een aangepaste achterbumper en ronde koplampcovers...
wie o wie?
ow ja, van de week ineens in me wijk:
rode clio 16V, ietwat vaal (welke rooie niet), 5spaaks velgen, dubbele remus, kenteken d8 ik SV-VZ-07
wie?
rode clio 16V, ietwat vaal (welke rooie niet), 5spaaks velgen, dubbele remus, kenteken d8 ik SV-VZ-07
wie?
Immer wieder die verdammte Holländer
Aan de kentekens te zien zijn het Bleu sports.edwinvr schreef: 2x 5gtt, allebei kleur blue sport... of het echte waren weet ik niet.
Nr 1: kenteken YP-30-ZP,
Nr 2: kenteken VG-93-JV.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
huh? hoe zie jij dat??Chris schreef:Aan de kentekens te zien zijn het Bleu sports.edwinvr schreef: 2x 5gtt, allebei kleur blue sport... of het echte waren weet ik niet.
Nr 1: kenteken YP-30-ZP,
Nr 2: kenteken VG-93-JV.
die YP is een 90er kenteken, als je een beetje bekend ermee bent die je dat. XH is bijvoorbeeld 89, en XK ook.
alleen die VG snap ik niet, leg dat eens uit chris?
Immer wieder die verdammte Holländer
aha, auf so ein fahrrad-Ray- schreef:die YP is een 90er kenteken, als je een beetje bekend ermee bent die je dat. XH is bijvoorbeeld 89, en XK ook.
Klopt, VG of VH en ga zo maar door zijn in het verleden verkocht als grijs kenteken auto's.
Zo heeft mijn Bleu Sport een VH kenteken.
Als je een beetje bekend bent met "grijze" kentekens kun je die dus ook aan een bouwjaar koppelen.
BY is bijvoorbeeld 1988. BT 1987 etc etc.
Als je een beetje bekend bent met "grijze" kentekens kun je die dus ook aan een bouwjaar koppelen.
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Zaterdag 16-11-2002
plaats:Goes naast de kerk
renault clio williams gezien met cupstoeltjes en witte knipperlichten.
wie was dit?
plaats:Goes naast de kerk
renault clio williams gezien met cupstoeltjes en witte knipperlichten.
wie was dit?

Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
BY is volgens mij ook 1987 Chris, mijn 5 had kenteken BX-53-DY en was van juli 1987.Chris schreef:Klopt, VG of VH en ga zo maar door zijn in het verleden verkocht als grijs kenteken auto's.
Later is dat geworden JJ-VP-16, ben benieuwd of tie nog rijdt.
Zou goed kunnen, ik heb een BY kenteken die is van 8-1-1988. Dus 1987/1988 zijn van die eindejaars ik wil een graag een jaar jongere auto kentekens..Jeroen schreef:BY is volgens mij ook 1987 Chris, mijn 5 had kenteken BX-53-DY en was van juli 1987.Chris schreef:Klopt, VG of VH en ga zo maar door zijn in het verleden verkocht als grijs kenteken auto's.
Later is dat geworden JJ-VP-16, ben benieuwd of tie nog rijdt.
Zojuist(22:30) gespot op de A12 richting Utrecht, een blauwe Clio 16V. Je haalde me vlot in, het duurde voor mij vrij lang om weer een beetje bij je in de buurt te komen met de TDI...
Bij de afslag Nieuwerbrug schrokken we beide van de rood/wit/blauw gekleurde Volvo, die ons inhaalde en daarna gelijk met mij de afslag(Driebruggen) afschoot..En daarna gelukkig doorree..
Wie o wie was dit?
Helaas heb ik verder niet zo veel details, dacht wel dat ik andere velgen zag, en kenteken begon met een R.
Bij de afslag Nieuwerbrug schrokken we beide van de rood/wit/blauw gekleurde Volvo, die ons inhaalde en daarna gelijk met mij de afslag(Driebruggen) afschoot..En daarna gelukkig doorree..
Wie o wie was dit?
Helaas heb ik verder niet zo veel details, dacht wel dat ik andere velgen zag, en kenteken begon met een R.
Vanochtend om 10.15 kwam een rode GT Turbo mij tegemoet richting Oosterbeek op de Schelmseweg. Het was een bestel uitvoering, kenteken heb ik niet kunnen zien. Iemand van hier?
-
afgelopen zaterdag bij industrieterrein donkersloot te Ridderkerk:
Mooie blauwe 5GT (bleu sport??) met gouden wielen.
De bestuurder keek mijn kant op (zwarte RSI) en ik keek zijn kant op (logisch anders had ik hem niet gezien)
Mooie blauwe 5GT (bleu sport??) met gouden wielen.
De bestuurder keek mijn kant op (zwarte RSI) en ik keek zijn kant op (logisch anders had ik hem niet gezien)
Vandaag gespot:
- Lokatie: Zeist.
- Model: R1916V cabriolet..
- Kleur: Zwart.
- Tuning: 15"& mooie einddemper.
- Kenteken: 63-HH-RH.
- Staat: Netjes.
- Bijzonderheden: Geen.
- Model: R5GTT phase 1.
- Kleur: Oranje/brons/goud metallic.
- Tuning: 14" R18 wielen, open grille en bumper, sport dempertje, Stuur voorzien van Red Bull logo.
- Staat: Dorpels kunnen aardig wat aandacht gebruiken, eigenlijk de gehele auto..
- Kenteken: RN-7*-**.
- Bijzonderheden: Staat te koop bij en handelaar op een druk kruispunt, auto staat daar al geruime tijd 4 sale, was ook al eens eerder gespot. Voorzien van een phase 2 interieur, en de R18 wielen.. Staat te koop voor 1700 Eurootjes. En de verkoper vertelde me dat hij de 220 op zijn sloffen haalde, en dat de R5 de klinkers uit de straat trok...Zucht..Wat een verkoop argumenten..
- Lokatie: Driebergen, thv de Iva.
- Model: Kangoo.
- Kleur: (Kanarie) Geel.
- Tuning: Uitlaat zonder einddemper. Ruitenwissers in "DTM style", en "dynamisch" geplaatste buitenspiegels.
- Kenteken: **-**-**.
- Staat: Kon wel een wasbeurtje gebruiken.
- Bijzonderheden: Voorzien van diverse Renault Tuning Club stikkers, en Renault Tuning Club nummerplaathouder.
- Lokatie: Bodegraven(Bij Renault garage Kempenaar).
- Model: R5GTT, phase 2.
- Kleur: Zwart/blauw parelmoer.
- Tuning: Doorgelaste motorkap, TDI sluiven in het rechtervoorscherm, geen sloten, Peco demper, erg laag, aangepaste intercoolers etc, ander bumper en grille.
- Kenteken: BY-63-VT.
- Staat: Zichtbaar dat de auto wat langer stil staat, maar verders een zeer strakke R5GTT.
- Bijzonderheden: Achterruit voorzien van Renault Tuning Club stikkers, in de auto lag nog een RTC raamstikker en twee nummerplaathouders van de RTC. Deze 5 was ook al eerder gespot.
- Model: R1916V cabriolet..
- Kleur: Zwart.
- Tuning: 15"& mooie einddemper.
- Kenteken: 63-HH-RH.
- Staat: Netjes.
- Bijzonderheden: Geen.
- Model: R5GTT phase 1.
- Kleur: Oranje/brons/goud metallic.
- Tuning: 14" R18 wielen, open grille en bumper, sport dempertje, Stuur voorzien van Red Bull logo.
- Staat: Dorpels kunnen aardig wat aandacht gebruiken, eigenlijk de gehele auto..
- Kenteken: RN-7*-**.
- Bijzonderheden: Staat te koop bij en handelaar op een druk kruispunt, auto staat daar al geruime tijd 4 sale, was ook al eens eerder gespot. Voorzien van een phase 2 interieur, en de R18 wielen.. Staat te koop voor 1700 Eurootjes. En de verkoper vertelde me dat hij de 220 op zijn sloffen haalde, en dat de R5 de klinkers uit de straat trok...Zucht..Wat een verkoop argumenten..
- Lokatie: Driebergen, thv de Iva.
- Model: Kangoo.
- Kleur: (Kanarie) Geel.
- Tuning: Uitlaat zonder einddemper. Ruitenwissers in "DTM style", en "dynamisch" geplaatste buitenspiegels.
- Kenteken: **-**-**.
- Staat: Kon wel een wasbeurtje gebruiken.
- Bijzonderheden: Voorzien van diverse Renault Tuning Club stikkers, en Renault Tuning Club nummerplaathouder.
- Lokatie: Bodegraven(Bij Renault garage Kempenaar).
- Model: R5GTT, phase 2.
- Kleur: Zwart/blauw parelmoer.
- Tuning: Doorgelaste motorkap, TDI sluiven in het rechtervoorscherm, geen sloten, Peco demper, erg laag, aangepaste intercoolers etc, ander bumper en grille.
- Kenteken: BY-63-VT.
- Staat: Zichtbaar dat de auto wat langer stil staat, maar verders een zeer strakke R5GTT.
- Bijzonderheden: Achterruit voorzien van Renault Tuning Club stikkers, in de auto lag nog een RTC raamstikker en twee nummerplaathouders van de RTC. Deze 5 was ook al eerder gespot.
Laatst gewijzigd door Chris op ma 18 nov 2002 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
@Chris:
Wat zijn dynamisch geplaatste buitenspiegels Chris?
Bedoel je daar M3 of Tropfenspiegel mee?
Wat zijn dynamisch geplaatste buitenspiegels Chris?
Bedoel je daar M3 of Tropfenspiegel mee?
Laatst gespot op de landscheidingsweg in den haag totaan de A44 bij leiden, samen gezellig opgereden... naja gereden 
Een rode GTT, met een deuk in de bestuurdersdeur
Hij leek er erg zin in te hebben, want het reed behoorlijk door, maar das nie erg

Een rode GTT, met een deuk in de bestuurdersdeur

Hij leek er erg zin in te hebben, want het reed behoorlijk door, maar das nie erg

Don't walk the grass... smoke it
Vandaag een Williams gespot in Den Bosch op het Heetmanplein. Ik reed er een klein stukje achter, toen draaide hij de parkeer plaats van Essent op.
Hij zag er helemaal standaard uit, kon zeker wel een wasbeurt gebruiken.
Kenteken begon volgens mij met een G.
Hij zag er helemaal standaard uit, kon zeker wel een wasbeurt gebruiken.
Kenteken begon volgens mij met een G.
Vandaag gespot op de snelweg richting sappemeer/winschoten. een groene twingo met motoruitlaat. Zat al vaag te kijken naar die uitlaat maar toen ik er naast reed
Man wat een sound.
Verder gespot bij ons in het dorp. Clio williams. Volgens mij is dit de eigenaresse van de welbekende turbo 1 in hoogezand die ik nog nooit gezien heb.
Gespot in groningen. Een witte 5 gtt met OZ velgen die ook onder sjors zijn gtt zitten. Volgens mij zijn dit de oz racing? of de f1? Weet ik veel hoe die heten. Die gtt was op weg naar de renault dealer in groningen.
Gespot in groningen. Renault 5 turbo2. Staat te koop voor 12500 euro (volgens mij. hij stond eerst voor 45000 te koop) en heeft 45.000 op de teller. Kleur blauw, witte mistlampen, steenslag op de voorkant, verder wel een nette auto.
Gespot in groningen. Blauwe verlaagde clio 16v met renault-tuning sticker op de achterraam. Deze jongeman komt uit harkstede
Gespot in hoogezand. Een parelmoer witte gtt phase2 en een grijze gtt phase2. Die grijze gtt was met een schuursponsje gewassen en zag er niet mooi uit. Die parelmoer witte gtt is een nette gtt met een olietemperatuur meter netjes in het dashboard weggewerkt. Die jongen wou toen ik hem eens sprak een honda crx kopen. Kennelijk zit de turbo liefde diep.

Verder gespot bij ons in het dorp. Clio williams. Volgens mij is dit de eigenaresse van de welbekende turbo 1 in hoogezand die ik nog nooit gezien heb.
Gespot in groningen. Een witte 5 gtt met OZ velgen die ook onder sjors zijn gtt zitten. Volgens mij zijn dit de oz racing? of de f1? Weet ik veel hoe die heten. Die gtt was op weg naar de renault dealer in groningen.
Gespot in groningen. Renault 5 turbo2. Staat te koop voor 12500 euro (volgens mij. hij stond eerst voor 45000 te koop) en heeft 45.000 op de teller. Kleur blauw, witte mistlampen, steenslag op de voorkant, verder wel een nette auto.
Gespot in groningen. Blauwe verlaagde clio 16v met renault-tuning sticker op de achterraam. Deze jongeman komt uit harkstede
Gespot in hoogezand. Een parelmoer witte gtt phase2 en een grijze gtt phase2. Die grijze gtt was met een schuursponsje gewassen en zag er niet mooi uit. Die parelmoer witte gtt is een nette gtt met een olietemperatuur meter netjes in het dashboard weggewerkt. Die jongen wou toen ik hem eens sprak een honda crx kopen. Kennelijk zit de turbo liefde diep.
There will be plenty of time to rest when your dead
Vanmiddag op de Terbregseweg in Rotterdam een blauwe Megane Cabrio kenteken: AA 611!! 
Wie van het koninklijke huis rijdt er in een Renault???

Wie van het koninklijke huis rijdt er in een Renault???

-

en ik heb jou gespot

damn ding is echt mooi hoor
ruilen van auto??

Gisteravond bij AC de Meern, een 5 GTT, een Twingo een Kangoo, een R19 16v en 2 Méganes Coupé en een niet nader aan te duiden duits geval.
Bekende van hier
Bekende van hier

daarstrax gespot in het Gouwe-aquadukt, en renault laguna... ACHTERSTEVOREN! Politie enzo stond er bij... kon de schade zo snel niet zien, maar rechtsachter zat in ieder geval in elkaar... zonde!
2x 5GTT zelfs gespot aldaar.Jeroen schreef:Gisteravond bij AC de Meern, een 5 GTT, een Twingo een Kangoo, een R19 16v en 2 Méganes Coupé en een niet nader aan te duiden duits geval.
Bekende van hier
there is no spoon.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Vanmiddag rond 14.25 vanuit arnhem presikhaaf over het velperbroek richting utrecht. EEn witte GTT fase ? met die ribbels onder de achterlichten Op de achterkant in zilver renault en turbo een links ander rechts. Een grote zwarte turbo stikker op de achterruit. kenteken PV-**-** Zag er netjes uit verder.
Iemand van hier?
ik reed in mn blauwe clio achter je
, ieder stoplicht.
Gr. Frits
Iemand van hier?
ik reed in mn blauwe clio achter je

Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
-
net een gele clio (16v)gezien in essen even staan pratenmet der herr had een safrane blok voorin en een safrane blok achterin operatie kosten meer dan 80.000 gulden totaal ander frame gelast duzz v12
staat ook binnenkort op internet. moest weg dus had niet veel tijd ik baal dat ik geen foto's heb genomen heb geen toestel

if it isn't possible it is not impossible
-
31 haha
if it isn't possible it is not impossible
denk dat je pagina 36 bedoelde? anders begrijp ik je niet helemaalcliomaniac schreef:31 haha

edit: waarvoor we dan allebei te vroeg zijn.
Zit ik ff op mijn gemak door de onbekende Renault te bladeren en wat zien ik, Hans heeft mijn oude 5 gehad.Hans R. schreef:
En ook zou ik wel eens willen weten of mijn vorige gtt nog leeft en zo ja waar dan.
Blauwe gtt phase 1 met ongespoten bumpers e.d.
Kenteken JJ-VP-16
bouwjaar '87 als ik het me goed herrinner
Hij heeft/had een (orgineel?) schuif/kanteldak die is van metaal en in de kleur van de auto.
Verder was er aardig geknutseld met de bedrading.
Orginele velgen.
En dat ik hem ong. 2 jaar geleden verkocht alleen een roest bobbel onder het voorraam.
[img]http://www.leuke-dingen.com/5-clio.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Jeroen op di 19 nov 2002 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Vanmiddag rond 12.10 uur op de A28 terhoogte van Pesse: een zilvergrijze 3deurs R 19-16V. Deze reed richting Hoogeveen. Ik zat net te bellen, reed richting Assen, en zag hem in een Flits. Waarschijnlijk Mr Bacardi Cola ?????
5-gteetje is vanaf vandaag Gt-neetje. Dus geen gte meer in bezit .