
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Berichten: 1894
- Lid geworden op: do 19 jul 2001 0:00
- Locatie: Westerbork
Heeft iemand een foto van een optisch getunede Deawoo Matiz?
Graag even een mailtje met de url.
Graag even een mailtje met de url.
[img]http://www.tuning-e35.cz/images/produkt ... tiz-01.jpg[/img]André ter Velde schreef:Heeft iemand een foto van een optisch getunede Deawoo Matiz?
Graag even een mailtje met de url.
[img]http://www.orthoclase.freeserve.co.uk/i ... ngary2.JPG[/img]
[img]http://www.dweb.hu/daewoofanpage/tuning ... /matiz.jpg[/img]
[img]http://www.kredytysamochodowe.pl/katalo ... -matiz.jpg[/img]
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Berichten: 2019
- Lid geworden op: ma 3 feb 2003 12:54
- Locatie: Catsop
speelgoedautotjes
op de foto's lijken ze wel 5 bij 5 cm




-
- Berichten: 3930
- Lid geworden op: ma 18 okt 2004 20:03
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Locatie: Hardenberg, NL
- Contacteer:
IK heb die kar niet volgegooid, als je had gezien wat ik er al vanaf had laten halen, stel dat ik daarmee was gaan rijden.Maus schreef:@ Vooraltijdjong:
Vind dat je zeer onverantwoord hebt rondgereden. Je ziet wat er kan gebeuren. (Had je een geremd aanhangertje gehad, was 't verhaal heel anders geweest. )
Hoe vaak rijd je overigens met een aanhanger? Denk niet zo vaak, anders had je wel geweten hoe de combinatie reageert.
Hier hebben we ook gelijk (naar mijn mening) het grootste probleem te pakken: onervarenheid / vakbekwaamheid.
Ik denk dat de regering daar juist meer aandacht aan moet besteden. Een vakbekwame chauffeur weet waar hij mee bezig is en zal daardoor in de regel minder vaak betrokken raken bij een ongeval.
Misschien dat we er naar toe moeten om het E-rijbewijs verplicht te stellen bij aanschaf van een trekhaak. Laat ze dan tevens het chauffeursdiploma invoeren voor alle E-rijbewijzen.
Rijdt bijna nooit met aanhanger, alleen laatst rond de verhuizing veel, qua ervaring met aanhanger heb ik al wel wat opgedaan.
Wat ik zei over 'vol in de remmen naar de stoplichten' dat was gewoon leuk, en ruim op tijd begonnen met remmen. Weinig onverantwoords aan vind ik zelf. Voor de stoplichtstreep had ik nog 'ruimte over', had al eerder stil kunnen staan.
Maar als je er dus NIET op bedacht bent dat je moet stoppen wordt het een heel ander verhaal, dan gaat de reactietijd en remweg meetellen, dus die 'seconde' (Halve seconde) die je nodig hebt voor je je rempedaal intrapt. En toen reed ik +/- 50 op m'n teller, dus minder remweg dan met +/- 90.
In het algemeen was het inderdaad onverantwoord om mee te rijden. Maar ja, ik had de opdracht om zand te halen, en eigenlijk achteraf pas gaan denken aan het gewicht wat er op lag.
't Was wel precies genoeg om de volière te vullen, en dat voor maar 7.

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Berichten: 3930
- Lid geworden op: ma 18 okt 2004 20:03
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Locatie: Hardenberg, NL
- Contacteer:
waarschijnlijk wel ja.TjeBo schreef:Lijkt me ook redelijk verneukeratief voor je auto om zoveel gewicht mee te nemen en dan ook nog hard gaan remmen etc.
ik had natuurlijk ook geen politie tegen moeten komen.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Weinig onverantwoords aan? 't Aanhangertje is ongeremd en drukt dus met z'n volle gewicht door wanneer jij gaat remmen. Stel dat ie op dat moment ff de kont van jouw auto wegduwd. Dan sta je toch echt wel geschaard op de weg.ForeverYoung schreef:Wat ik zei over 'vol in de remmen naar de stoplichten' dat was gewoon leuk, en ruim op tijd begonnen met remmen. Weinig onverantwoords aan vind ik zelf. Voor de stoplichtstreep had ik nog 'ruimte over', had al eerder stil kunnen staan.
Je hebt ten alle tijden te maken met reactietijd + remweg = stopatstand.Maar als je er dus NIET op bedacht bent dat je moet stoppen wordt het een heel ander verhaal, dan gaat de reactietijd en remweg meetellen, dus die 'seconde' (Halve seconde) die je nodig hebt voor je je rempedaal intrapt. En toen reed ik +/- 50 op m'n teller, dus minder remweg dan met +/- 90.
Hoe lastig 't ook is, je moet er altijd op bedacht dat er wat kan gebeuren.
Hopelijk is 't een wijze les voor je geweest en zal je 't in 't vervolg anders aanpakken.In het algemeen was het inderdaad onverantwoord om mee te rijden. Maar ja, ik had de opdracht om zand te halen, en eigenlijk achteraf pas gaan denken aan het gewicht wat er op lag.
't Was wel precies genoeg om de volière te vullen, en dat voor maar 7.

op http://www.tuned-belgium zit ook een gast die zn daewoo matiz onder handen genomen heeftAndré ter Velde schreef:Heeft iemand een foto van een optisch getunede Deawoo Matiz?
Graag even een mailtje met de url.
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
iemand hier ervaring met bestellen bij SK tuning in Duitsland ?
http://www.sk-tuning.de/
http://www.sk-tuning.de/
Yep, heb er pas mijn Morettes besteldFerdy schreef:iemand hier ervaring met bestellen bij SK tuning in Duitsland ?
http://www.sk-tuning.de/

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
vind m wel humor 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
voor een bepaalde niet nader te noemen doelgroep
, vind ik m zelfs leuk.
weer eens wat anders dan alle normale koekjeblikken die rijden.

weer eens wat anders dan alle normale koekjeblikken die rijden.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Berichten: 3611
- Lid geworden op: ma 12 jul 2004 12:28
- Locatie: Spijkenisse
Alleen het RC model is wel de moeite waard te maken met wat kleine aanpassingen. Peugeot is sowieso verkeerd bezig. De ontwerpafdeling is een beetje doorgeslagen als je het mij vraagt. Niet dat ik nou zo enthousiast ben van Renaults huidige modellen overigens.Chris schreef:Ik zal wel de enige zijn die de nieuwe Peugeot 1007 spuiglelijk vindt? Of is het een kwestie van wennen?!
Laatst gewijzigd door Sandy op do 9 jun 2005 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook zo'n hekel aan Crazy Frog
Heb je ook zo'n hekel aan die Crazy Frog...dan kun je je hier lekker uitleven.
Weer een mooie variant van de yeti games.
Hoeveel meter haal jij, ik zat op 74.
http://62.212.89.214/shoot_the_crazy_frog/
Heb je ook zo'n hekel aan die Crazy Frog...dan kun je je hier lekker uitleven.
Weer een mooie variant van de yeti games.
Hoeveel meter haal jij, ik zat op 74.
http://62.212.89.214/shoot_the_crazy_frog/
Laatst gewijzigd door Sandy op do 9 jun 2005 10:44, 2 keer totaal gewijzigd.
82Sandy schreef:Ook zo'n hekel aan Crazy Frog
Heb je ook zo'n hekel aan die Crazy Frog...dan kun je je hier lekker uitleven.
Weer een mooie variant van de yeti games.
Hoeveel meter haal jij, ik zat op 74.
http://62.212.89.214/shoot_the_crazy_frog/

BTW voor meer leuke dingen ga s kijken op http://www.badmutsen.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
vind de 307 cc wel mooier dan de megane ccLotuzClioWilliams schreef:Alleen het RC model is wel de moeite waard te maken met wat kleine aanpassingen. Peugeot is sowieso verkeerd bezig. De ontwerpafdeling is een beetje doorgeslagen als je het mij vraagt. Niet dat ik nou zo enthousiast ben van Renaults huidige modellen overigens.Chris schreef:Ik zal wel de enige zijn die de nieuwe Peugeot 1007 spuiglelijk vindt? Of is het een kwestie van wennen?!
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
83m!Hesselgouda schreef:YES 92,5 $#$%@ kikker
en lekker ff de agressie eruit

