Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Dit staat bij Renault in de kelder schreef:heb op het wereldwijde web foto's gevonden van de kelders (catacomben ) van de renault fabriek in boulognes-billancourt.
Het regelen van een bezoek aan de Renault fabriek valt niet mee mijn chef is bezig met het regelen dat we met een aantal collega's naar de Renault Sport fabriek in Dieppe kunnen, dat zit behoorlijk wat werk in
Maar toch al ze er een weggeven sta ik voor aan. Zag laatst een Pontiac GTO 2005 model rijden in Utrecht. Die dingen blijven nog steeds American Muscle
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Chris schreef:Manoman, wat zou ik graag eens een midaagje snuffelen in die hallen!
Mag ik mee Chris?
Zoals ik al zei op dat andere forum staan diverse van deze modellen tijdens de renault world series tentoon gesteld. Dus volgend jaar iedereen naar circuit zolder. Zorgen er dan wel voor dat je met je auto op het circuit mag komen. Dat zelfde jaar of het jaar erna nog 1 wedstrijd bezoeken en je mag er gaan kijken.
Het staat trouwens niet in de laatste am maar in de een-na-laatste. (nr 39)
Zoals ik al zei op dat andere forum staan diverse van deze modellen tijdens de renault world series tentoon gesteld. Dus volgend jaar iedereen naar circuit zolder. Zorgen er dan wel voor dat je met je auto op het circuit mag komen. Dat zelfde jaar of het jaar erna nog 1 wedstrijd bezoeken en je mag er gaan kijken.
Antoine, tuurlijk mag je mee! Het liefste stap ik nu in de auto!
Ik begrijp dus dat je dan die hallen in mag? Voor publiek open dus?
Ik bekijk ze liever in die hal dan op een ander evenement...
Antoine, tuurlijk mag je mee! Het liefste stap ik nu in de auto!
Ik begrijp dus dat je dan die hallen in mag? Voor publiek open dus?
Ik bekijk ze liever in die hal dan op een ander evenement...
Volgend jaar een paar keer Zolder dan
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92