Friday Nightmeeting Oss I
Nou,
Het zit allemaal een beetje tegen met de auto. We zijn gisteren nog een grote roestplek tegengekomen dus het gaat sowieso nog een weekje langer duren.
Dus ik kan er niet bij zijn komende vrijdag. Ik hoop wel die keer erop.
JPP
Het zit allemaal een beetje tegen met de auto. We zijn gisteren nog een grote roestplek tegengekomen dus het gaat sowieso nog een weekje langer duren.
Dus ik kan er niet bij zijn komende vrijdag. Ik hoop wel die keer erop.
JPP
Mijn vakantie was niet al te best... Geen sneeuw in Oostenrijk, dus van snowboarden is ook niet veel gekomen.
Beetje lamballen voor de TV en PS2. Daar had ik niet voor naar Oostenrijk hoeven te rijden.
Ik zit nu overigens op mijn nieuwe werk! Eerste dag vandaag en dat gaat lekker! Mooi forummen hier!
Nu effe kijken of ik MSN en ICQ nog aan de praat ga krijgen, maar dat komt wel goed, denk ik.
Tot vrijdag!

Ik zit nu overigens op mijn nieuwe werk! Eerste dag vandaag en dat gaat lekker! Mooi forummen hier!
Nu effe kijken of ik MSN en ICQ nog aan de praat ga krijgen, maar dat komt wel goed, denk ik.
Tot vrijdag!
Plaats: Mac in Beuningen
Tijd: 20.00
Aanwezig:
Tom - GTT
Johan - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Merijn - Clio Willams
Nielske - Clio 16v (als het niet sneeuwt of ijzelt
)
Aanwezig:
Tom - GTT
Johan - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Merijn - Clio Willams
Nielske - Clio 16v (als het niet sneeuwt of ijzelt
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
die is gek zegTom schreef:kom op joh............ik was me al aan het verheugen om zo'n mooie sneeuwbal bij Niels op zijn hoofd

anyway, je kent me al een beetje nu... dus ook jij weet dat ik er gewoon bij ben
@ tommyboy
dat is niet zo moeilijk lijkt me, ik help je graag
...
Is nl. maar 1 persoontje die veel sneeuw tekort gekomen is de laatste weken!!!
dat is niet zo moeilijk lijkt me, ik help je graag

Is nl. maar 1 persoontje die veel sneeuw tekort gekomen is de laatste weken!!!
Ze moeten ook áltijd mij hebben!

Wie er een sneeuwbal tegen mij aangooit, kan een McShake verwachten...... op z'n jas!
Armando kwam heel misschien ook, maar ik verwacht van niet. We zien het wel. De vorige keer kwam 'ie ook pas rond half 12 aanrijden.
Tot vrijdag!

Wie er een sneeuwbal tegen mij aangooit, kan een McShake verwachten...... op z'n jas!

Armando kwam heel misschien ook, maar ik verwacht van niet. We zien het wel. De vorige keer kwam 'ie ook pas rond half 12 aanrijden.

Tot vrijdag!
Aanwezig:
Tom - GTT
Johan - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Merijn - Clio Williams <===========

Nielske - Clio 16v
Frits - Clio (mischien)
Armando - Clio 16v (heeeeeeel misschien)
Aanwezig:
Tom - GTT
Johan - Clio 16V
Rob - Clio 16V

Nielske - Clio 16v
Frits - Clio (mischien)
Hoi Merijn,
Nou dat ziet er inderdaad niet best uit. Bij mij op precies deze plekken ook roest:
[img]http://www.madkow-online.com/images/r5gtt/005.jpg[/img]
Bij de dorpel op dezelfde plek, alleen dan niet zo ver gevorderd. Wel rotte plekken maar tot het "randje" in de dorpel en niet daarboven. Dus je kunt er nu niets meer van zien. Wel een heel nieuw stuk aan de voorkant erin gezet. En ook een nieuw stuk aan de achterplaat. Nu is het mooi dicht en de dorpel weer keihard. Kan er weer 5 jaar tegen.
[img]http://www.madkow-online.com/images/r5gtt/006.jpg[/img]
Deze plek heb ik ook, alleen dan nog een stuk erger. Inmiddels is daar alle roest verdwenen en kunnen we daar nieuwe platen in zetten. Dit gebeurt vrijdag.
Nou dat ziet er inderdaad niet best uit. Bij mij op precies deze plekken ook roest:
[img]http://www.madkow-online.com/images/r5gtt/005.jpg[/img]
Bij de dorpel op dezelfde plek, alleen dan niet zo ver gevorderd. Wel rotte plekken maar tot het "randje" in de dorpel en niet daarboven. Dus je kunt er nu niets meer van zien. Wel een heel nieuw stuk aan de voorkant erin gezet. En ook een nieuw stuk aan de achterplaat. Nu is het mooi dicht en de dorpel weer keihard. Kan er weer 5 jaar tegen.
[img]http://www.madkow-online.com/images/r5gtt/006.jpg[/img]
Deze plek heb ik ook, alleen dan nog een stuk erger. Inmiddels is daar alle roest verdwenen en kunnen we daar nieuwe platen in zetten. Dit gebeurt vrijdag.
Laatst gewijzigd door jpp_GTX op di 7 jan 2003 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is (gelukkig?
) niet meer mijn auto. Je ziet wel hoeveel werk er aan zat. Dat had ik zelf nooit opgeknapt. Gelukkig is 'ie nu in goede handen bij een, schrik niet, Kadett GSi-rijder!
En Marcel dlC met zijn R19 natuurlijk.
Ik ga binnenkort maar eens een kijkje nemen bij mijn oude wagentje...

Ik ga binnenkort maar eens een kijkje nemen bij mijn oude wagentje...
Aanwezig:
Tom - GTT
Johan - Clio 16V
Rob - Clio 16V

Nielske - Clio 16v
Frits - Clio (mischien)
Jepper - Clio GP
Aanwezig:
Tom - GTT
Johan - Clio 16V
Rob - Clio 16V

Nielske - Clio 16v
Frits - Clio (mischien)
Jepper - Clio GP

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Die kadet GSI's rotten nog veel harder dan de 5gtt, dus hij zal aan zijn eigen wagen ook al zat gedaan hebben.Merijn schreef:Kadett GSi-rijder!En Marcel dlC met zijn R19 natuurlijk.

Beetje aan t clubmotto denken Johan!Johan de clio man schreef:Die kadet GSI's rotten nog veel harder dan de 5gtt, dus hij zal aan zijn eigen wagen ook al zat gedaan hebben.Merijn schreef:Kadett GSi-rijder!En Marcel dlC met zijn R19 natuurlijk.
![]()
. Ik ben blij dat de 5 weer netjes wordt opgeknapt.
~Respect.................~
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
ja, okee komt misschien een beetje bot over, maar ik wilde alleen maar zeggen dat ie in goede handen is, en dat hij al (misschien) meer ervaring heeft met het opknappen van auto's. begrijp je??
Laatst gewijzigd door Johan op do 9 jan 2003 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.