Een knalharde PH1 cas, altijd binnen gestaan :w6:
Ik heb vanavond nog een man gesproken met zijn C63 die vip uitnodiging had voor de GTR, ging allemaal snel maar ik dacht dat hij zei dat die hem besteld had. Heeft nu een C63 en Audi R8..Ivo van Achthoven schreef:Altijd binnengestaan..., eerste bandjes, oud vrouwtje geweest...
Mega..., lache man, ik wist dat jij ooit deze GT zou hebben..., dit is toch die auto waar 1 keer per jaar de turbo losgetrapt moest worden door de dealer...![]()
![]()
Net terug uit Ahoy na een lange dag pfff....., wel even de eerste meters gereden met Twingo RS, en Megane RS Radicale.....![]()
Ook hebben we eindelijk de langverwachte Nissan GT-R even door Ahoy heen ge....reden![]()
Wat een imposante machine......
supercinq schreef:nmr hoeveel is dit nou??
verzamelaar
Valt allemaal wel mee, zijn er inmiddels ook weer een paar weg.Sander2 schreef:Gefeliciteerd Chris. hoeveel 5 GTT heb je inmiddels nu?
Wel grappig dat dat net nog even bevestigd werd door die monteur.Florus schreef: Een knalharde PH1 cas, altijd binnen gestaan :w6:
Je zou haast denken dat het zijn eerste rubbers zijn. Die MXV's lijken wel slicks!Ivo van Achthoven schreef:Altijd binnengestaan..., eerste bandjes, oud vrouwtje geweest...
Mega..., lache man, ik wist dat jij ooit deze GT zou hebben..., dit is toch die auto waar 1 keer per jaar de turbo losgetrapt moest worden door de dealer...![]()
Gefeliciteerd hé Chris!Chris schreef:Ik kan me herinneren dat ik ergens eens gezegd heb dat ik nooit meer een GTTurbo zou kopen... Soms loopt het net even anders.
Eerder Frank, die is nog de jonge wilde hond van ons drieenWouterW schreef:Wat hebben jullie nu weer? Of krijgen jij en Arco je eigen hoekje?Alex Los schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Binnenkort mogen we jullie verwelkomen in de HJ Tuning Shop
Hierbij het bewijs.Alex Los schreef:Geloof het of niet, Arco staat zijn 5 te wassen
erg leuke 5 chrissieChris schreef:Ik kan me herinneren dat ik ergens eens gezegd heb dat ik nooit meer een GTTurbo zou kopen... Soms loopt het net even anders.
De PV-33-NH werd 15 juli 1986 geleverd door Kempenaar. Tot 2004 werd de auto bereden door een bejaard echtpaar uit Nieuwkoop en door de Bodegraafse dealer onderhouden.
In dat jaar zag ik hem voor het laatst. Wat er in de tussentijd is gebeurd weet ik niet precies. Wat ik wel weet is dat de eigenaar in 2004 overleed, en de auto toen naar een van de kinderen is gegaan.
Een aantal weken geleden kwam ik hem ineens tegen op het terrein van een aannemer hier in de buurt. Dat hij daar lang stil stond was een feit...
Om een lang verhaal kort te maken, hij staat nu bij mij voor de deur.Soort eigenaar/houder Geregistreerd van ... tot ... Duur
Particulier 01-04-2008 135 dagen
Particulier 14-08-2004 tot 01-04-2008 1326 dagen
Particulier 15-07-1986 tot 14-08-2004 6605 dagen
Wat is er mis mee;
- ik heb een groot vermoeden dat de koppakking eruit ligt
- grille en linker koplamp zijn kapot
- achterbumper is gescheurd
Wat is er goed aan;
- het verhaal
- de koets (zo goed als roestvrij!)
- het interieur (zo goed als nieuw)
Wat heb ik al gedaan;