Komend weekend kan ik niet eens, zaterdag een uitje van de baas... Andere datum maar even prikken
Regen rijden vind ik ook niet zo'n ramp als de meesten. Maar op zandvoort heb ik voor alsnog liever droog. Ring mag van mij wel op z'n tijd een natte dag tussen zitten, alleen weer rot als je ergens wil kijken
Tim_Coupe schreef:Niet vanwege sparen, die ragclio met deuk heeft niks te zoeken op een meeting! Dat is de reden
Sparen ben ik overgens al wel mee begonnen, heb nog een lelijk geel spaarvarken gevonden van vroegah en heb al 50 euro gespaard
Ah nee man, showauto's gaan uit.. raceauto's komen helemaal in
Dat sparen doe je dan al beter dan mij, ik moet de 19 eerdaags maar eens schorsen om die 2.0 er weer in te gooien.. mischien dat er nog wat over blijft als ik er niet mee kan rijden.. maargoed, dan mis ik een vrijrijden dag op Zandvoort.. en ik moet ook nog 4 rondes opmaken op de Ring
Ik zit te denken om een setje semi-slicks te kopen. Toyo R888 kan Ronald misschien iets onder de prijs van Prins Techniek krijgen. Zit er nog iets vergelijkbaars in die prijsklasse wat kwalitatief te vergelijken is?
Groupbuy vind ik een goed idee, maar Ronald die wacht nog even op z'n contactpersoon die mogelijk die dingen voor leuk geld kan krijgen... Minder als 105 euro waarschijnlijk
Ik heb even rallybanden.nl een mail gestuurd met de vraag of het ex of inclusief btw is en of er nog wat met de prijs gedaan kan worden bij afname van grotere aantallen
Die gouwe Willies die eerst onder m'n Groene zaten toen ik 'm kocht had ook een Clio-maat van 195/50R15.
Had er geen problemen mee met rijden/sturen.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Heb nog 2 On-board filmpjes op de Nordschleife in de R19 16V van afgelopen Zaterdag..
Dit was de 3e ronde die dag met hier en daar een oliespoor en wat natte plekken op de baan.. filmpje stopt net bij Galgenkopf i.v.m. een volle geheugenkaart dus net geen BTG tijd
En de 1ste ronde vond ik ook nog op film.. stopt daar bij Metzgesfeld met filmen vanwege hetzelfde probleem.. was ook niet veel waard, auto hield steeds in bij uitaccelereren.. hoorde de brandstofpomp in de bochten een aantal keer janken.. kreeg niet al te veel peut meer in de bocht met 15 liter in de tank en viel bij het uitacceleren van Aremberg even helemaal dood.. rondje rustig uitgereden en maar getankt
Je kan ook 165-50-15 nemen, das ook lekker plat ook. En over dat smallere loopvlak hoef je je niet zo druk te maken. Sterker nog, zal nog wel wat feller accelereren ook.
zegguh... that ain't me!
Ik moet nog veel te veel doen en eigenlijk zoek ik het ook niet om morgen een dag heen en weer te doen naar de ring. De afgelopen weken zijn al duur genoeg...
Iedereen die recent een bezoekje heeft gebracht aan de Nürburgring, zal het ongetwijfeld opgevallen zijn: de grootse werkzaamheden aan dit Eiffelse circuit. Zoals we eerder schreven wordt ons favoriete circuit onderdeel van een themapark.
Kosten noch moeite lijken te worden gespaard, want de transformatie kost een slordige €215 miljoen. De werkzaamheden zijn een jaar geleden begonnen en moeten 11 juni 2009 afgerond zijn. Vanaf dat moment zal het park 365 dagen per jaar open zijn.
Het circuit zal diverse nieuwe attracties hebben. Het begint met een nieuwe, veel grotere ontvangstruimte. Een heuse arena met 6000 zitplaatsen moet ruimte bieden voor presentaties van nieuwe auto’s maar ook voor bijvoorbeeld evenementen als boxing en beach volleyball. Verder zal er een nieuw hotel met 148 kamers, een casino en een helipad komen evenals 100 apartementjes.
Dit was echter nog maar het begin. De ‘Ring-boulevard’ is een 300m lange boulevard waar showrooms van Ferrari, Aston Martin, Nissan, Yokohama en Bilstein te bezichtigen zijn. Verder kun je je schnitzel in de toekomst bij ‘The Eiffel Village Green Hell’ halen dat naast een restaurant ook onderdak biedt voor een bar en dixo. Bovendien is de komst van een Formule 1-ruimte bevestigd.
En dan komt er dus ook nog dat 1,5 hectare grote themapark. Pronkstuk hiervan zal de rollercoaster zijn die een snelheid van 217 km/u bereikt in 2,5 seconden. Dit is twee keer sneller dan een Formule 1-auto, waarbij je lichaam 3.4g te verwerken heeft (via: Carmagazine).
Met al deze aanpassingen moet het circuit 2.500.000 bezoekers per jaar gaan trekken, 500.000 meer dan nu het geval is. Of de charme van het circuit behouden blijft, is echter een tweede…