Zo, tijd voor een verslagje van het kart-avondje van gisteren.
Johan was mooi op tijd en kwam ik tegen toen ik de parkeerplaats op kwam rijden. Johan en ik zijn toen naar binnen gegaan en nadat we een beetje rond gekeken hadden zijn we even twee potjes gaan tafelvoetballen. Dat heb je na twee potjes ook wel weer gezien en toen zijn we maar iets gaan drinken (niet wetende dat je daar alleen met munten kan betalen

, dus die moesten eerst gehaald worden). Afijn, intussen kwam Paskie aanlopen en een minuut of 15 later was ook Rob aanwezig (waar was Jesper nou ???).
We hadden gereserveerd voor twee heats per persoon en de volgende resultaten zijn daar uit gekomen:
Heat 1 (totaal 14 deelnemers):
Tom >> 1e >> 43.55 sec.
Paskie >> 9e >> 45.94 sec.
Johan >> 13e >> 50.51 sec.
Geen van ons drieen stond nu in de "beste van de dag" lijst
Heat 2 (totaal 14 deelnemers)
Tom >> 2e >> 42.58 sec.
Paskie >> 8e >> 44.43 sec.
Johan >> 13e >> 47.38 sec.
Inmiddels stond ik in de "beste van de dag lijst" op een 12e plaats.
We hadden toen dus alle drie (Rob reed niet mee

) twee heats gereden en zater weer even iets te drinken. Komt er op een gegeven moment een meisje naar ons toe lopen met een kaartje in haar hand. Zij had geen zin meer om te rijden en vond het eigenlijk een beetje te hard gaan. Uiteindelijk heb ik mezelf maar opgeofferd (goed he

) en ben ik nog een heat gaan rijden. Ik reed toen wel onder de naam "sissie", maar dat was wel lachen.
Derde heat (totaal 14 deelnemers)
Sissie (Tom) >> 4e >> 42.01 sec.
De derde heat reden er een hoop snelle jongens mee en uiteindelijk stond ik 6e op de "snelste van de dag lijst" om 23.30 uur.
Al met al een leuke avond en lekkere drie heats gereden voor de prijs van 1 (het was twee voor actie in de kerstvakantie en dat meisje wilde er absoluut niets voor hebben)

. Moeten we vaker doen jongens.