hebben jullie een idee wat voor probleem mijn auto heeft..
als ik net met koude motor wegrij en zet hem later in ze vrij omdat ik bijvoorbeeld moet afremmen dat me motor gelijk uitslaat..met nat weer buiten is het altijd nog beter merkbaar..
tis alleen met koude motor..
Misschien je temperatuur sensor?
huh. lijkt me niet.....wrom temperatuur sensor...dies gewoon goed hoor
Ik heb een open dakje. Alleen ruist die nogal. Je hoort de wind. Vooral bij hogere snelheden. Heel irritant. Bestaat er iets van een spoiler ofzo wat je ervoor kan plaatsen zodat de lucht er beter overheen gaat?
Of moet ik daarvoor echt iets zelf gaan fabriceren?
geen idee...weet dat een twingo met zo'n vouwdak er een spoilertje voor heeft staan. Misschiein dat je daar iets uit kunt fabrieken? of ff de dealer bellen om te vragen of die voor een clio geleverd zijn? Zal er ook aan liggen of je open dak after market is of standaard renault...
en dat laatste weet ik niet. Ik heb hem zo gekocht. Ziet er naar uit of die zo is geleverd. Maja ik weet het niet zeker.
Het is misschien wel te doen om het zelf te maken. Alleen moet het niet erger worden hahaha
Vooral bij 150 + begint het echt vervelend te worden.
Ik zal eens kijken hoe het bij me zus der twingo zit. Die heeft ook zo'n vouw dak.
Of weet iemand een fabrikant die schuif kantel daken installeerd? Misschien heeft ie wel zoiets liggen.
haha..toeval hoor, vriend van me werkt daar en ik zou daar stage gaan lopen
maar ze hebben echt veel, ook aftermarket shit, dus denk dat als je hun belt, ze wel wat hebben
Was zelf nog makkelijker.
Ik keek bij nederlandse distibuteur.
En jawel hoor http://www.opendak.nl!
Maar ik heb ze gemailt dus hopelijk krijg ik antwoord!
En anders bel ik ze ff.
Over dat gesuis bij een hogere snelheid, daar heb ik ook wel eens last van (ook clio 1) maar die van mij heeft geen putdeksel in het dak.
Dat gesuis wordt volgens mij veroorzaakt door de antenne die voor op het dak zit...
Je kunt dat pinnetje waar je deur achter blijft hangen ietsje verder naar binnen zetten. Dat is die messingkleurige torx bit, tikkie losdraaien, 2mm verder naar binnen zetten en vervolgens moet je de deur ietske steviger dichtsmijten. Maar bij 280 per uur suist het wel een stuk minder
Dit werkt dus als je deurrubbers oud en versleten zijn...verlepte deurrubbers.