Friday Nightmeeting Oss I
volgens mij heb ik nog nooit zoveel in moeten halen met lezen, maar ja...had t ook btje druk om op t forum te zitten..
1. Het was vrijdag weer uitermate gezellig, maar heb al weer in de gaten dat er volgend jaar weer een keer vrij wordt genomen om er de hele avond te zijn
2. Aankomende vrijdag kom ik niet. Kut dat ik de jaarafsluiting mis, maar tis niet anders...
3. Iets met de FNO'ers gaan doen...toppie, goed idee, prima, maar ik kan zeker niet meer dit jaar en volgend jaar moet ik ff kijken, waars pas eind januari, aangezien ik heel veel tentamens heb (lees: 14) dus dat schiet niet op...
1. Het was vrijdag weer uitermate gezellig, maar heb al weer in de gaten dat er volgend jaar weer een keer vrij wordt genomen om er de hele avond te zijn

2. Aankomende vrijdag kom ik niet. Kut dat ik de jaarafsluiting mis, maar tis niet anders...
3. Iets met de FNO'ers gaan doen...toppie, goed idee, prima, maar ik kan zeker niet meer dit jaar en volgend jaar moet ik ff kijken, waars pas eind januari, aangezien ik heel veel tentamens heb (lees: 14) dus dat schiet niet op...
zul je ze daluk weer horen: moet je maar vaker en langer komen...Nielske schreef:oké dan, mijn opzet![]()
when:
friday, 27 december 2000 and 2!!!
place:
-eten in, tja.......(No Mac, or something else in that range. is simply not done!!!)
-Karten, traxx in uden sounds oké?!
-ff of heel lang wat drinken (ja, hitman... bier ook aanwezig), DenBosch of Nijmegen?!
(op verzoek van Tom... er moeten beslist errug veel
hotties aanwezig zijn![]()
)
time:
van uur of 7 tot.... whenever!
aanwezig:
Tom, (zijn idee, dussss)
Niels, (heb geen flauw idee waarom, maar goed ik ben er!)
Frits, (komt gewoon en zegt zn' werk af)
Merijn, (die moet wel komen, want die wil zn' willy showen)
Jesper, (tja, je kan het gewoon niet maken om weer niet te komen..... you owe us!)
Rob, (is er gewoon(punt))
Jpp, (is student hé en daar er dus vrouwtjes en bier aanwezig zijn... need I say more)
Hitman, (er is bier!)
Armando, (ik kom je halen als je niet komt, you little....)
Paskie, (komt ook gewoon, want moet er nodid weer es uit)
johan, (ik kan hem hier horen denken aan al die vrouwen die met zijn blonde haar willen spelen)
Haaz, (bijna vergeten joh... laatste vrijdag van het jaar zul je toch echt niet hoeven werken, wel?! en daarnaast you just gotta be there!)
Of ben ik nu te optimistisch?!
iemand vergeten (sorrry, my bad!) vul aan, vul aan....
Last friday of the year.... do not dare too miss out!
peace

Yehhhhhhh wagentje rijdt weer lekker
ik dacht dat t wiellager linksachter kapoet was maar het was dus de rechter
Alleen konden ze bij de garage een fluitend geluid (als ik harder reed dan 160) niet verklaren ........misschien het wiellager dat droog gelopen was en dan een fluitend/piepend veroorzaakte????

ik dacht dat t wiellager linksachter kapoet was maar het was dus de rechter

Alleen konden ze bij de garage een fluitend geluid (als ik harder reed dan 160) niet verklaren ........misschien het wiellager dat droog gelopen was en dan een fluitend/piepend veroorzaakte????
-
- Moderator
- Car: MB
das iig fijn, dat ie weer lekker rijd.
Heb net even op de site van Traxx zitten kijken (karting in Uden), en daar kost een heay 8 (voor 7 min.) Tijdens de kesrtvakantie kun je echter twee heats rijden voor de prijs van 1.
Dus 8 >>> 14 min. rijden (2x7)
16 >>> 28 min. rijden (4x7)
is op zich niet zo heel duur....................wat vinden jullie
Heb net even op de site van Traxx zitten kijken (karting in Uden), en daar kost een heay 8 (voor 7 min.) Tijdens de kesrtvakantie kun je echter twee heats rijden voor de prijs van 1.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Prima idee!!Tom schreef:das iig fijn, dat ie weer lekker rijd.![]()
maar als ze zoŽn actie hebben dan mogen we wel het een en ander gaan reserveren toch ( zal ook wel drukker zijn daaro ivm kerstvakantie )?
-
- Moderator
jazeker, we moeten idd reserveren (altijd). Ik heb een paar post terug een lijstje neergezet en als dit helemaal klopt en niet veranderd dan moeten we voor die personen dus reserveren.
Hoeveel heats wil je dan eigenlijk rijden??? Lijkt me logsisch dat het dan twee of vier is aangezien je de tweede gratis krijgt. Ik zelf zou vier geen bezwaar vinden maar wat vinden jullie??
Hoeveel heats wil je dan eigenlijk rijden??? Lijkt me logsisch dat het dan twee of vier is aangezien je de tweede gratis krijgt. Ik zelf zou vier geen bezwaar vinden maar wat vinden jullie??
het zijn wel errug korte heats daaro vergeleken bij bijv de anac dus 4 of misschien wel 6 ??
ik weet niet of de andere FNO-ers t daarmee eens zijn? Studenten hebben t niet zo ruim en er is er ook 1 bij die net een Willie gekocht heeft duss
ik weet niet of de andere FNO-ers t daarmee eens zijn? Studenten hebben t niet zo ruim en er is er ook 1 bij die net een Willie gekocht heeft duss
-
- Moderator
dat vind ik ook het grootste nadeel van TRAXX, die absurd korte tijden. Maar die aanbieding van de tweede heat gratis maakt dat natuurlijk wel weer een beetje goed.
Damn, 6 zelfs
, zou ook kunnen maar ik weet niet ofdat iedereen dat wil (en eventueel kan) betalen voor een rondje karten. Mij maakt het niet zoveel uit.
Damn, 6 zelfs

-
- Moderator
is dat niet een beetje lullig, om meer te reserveren dan je waarschijnlijk gaat rijden. Ik doe eigenlijk meestal andersom. Je reserveert wat je zeker wil rijden en als je dan zin over hebt dan is er meestal nog wel een gaatje open
Lullig?? bijna 18 gulden vangen voor 7 minuten karren das pas lullig ....
maar ik begrijp wat je bedoelt we zijn nu misschien met 10 man en als je dan 2 keer een heat skipt dan hebben ze helemaal niemand op de baan .

maar ik begrijp wat je bedoelt we zijn nu misschien met 10 man en als je dan 2 keer een heat skipt dan hebben ze helemaal niemand op de baan .
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
heeft ie hem dan al???Paskie schreef:het zijn wel errug korte heats daaro vergeleken bij bijv de anac dus 4 of misschien wel 6 ??
-
- Contacteer:

Lijk het jullie wat, kijk dan even bij t.n.m. verslag.
Groetjes van Egid

Ik ben mijn wachtwoord kwijt!
Dus die kerel rijd al lekker rond???!!!Tom schreef:(sssst.........Ja, meer zeg ik niet)

Of moes ie nou nog gecheckt/gekeurd worden
-
- Moderator
Volgens mij hebben deze mensen gezegd dat ze wel kunnen komen en zin hebben. Zal ik morgen even bellen naar Traxx om voor iedereen 4 heats te reserveren (zal wel 10 man doen dan, dan kunnen er nog wat mee). Ik zat aan een tijd te denken van 21.00 voor de eerst heat (kan Rob ook zeker op tijd zijn) en kunnen we eventueel nog wat eten van te voren.
Als er iemand bij moet (of af) of het niet eens is dan hoor ik het wel
Tom
Rob
Merijn
Niels
Paskie
Johan
Jesper
Frits
....
Als er iemand bij moet (of af) of het niet eens is dan hoor ik het wel
Tom
Rob
Merijn
Niels
Paskie
Johan
Jesper
Frits
....
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Jongens ik durf het bijna niet te zeggen
maar ik kan niet komen. ik heb dat hele weekend geen auto. ik moet vrijdag voor de (her)keuring en de rest van het weekeind lig ik er zoveel mogelijk zelf onder.
SheŽs coming down!!
kan ik eindelijk dat achterwiel op de achterklep thuis laten
voor iedereen een vrolijk kerstfeest en alvast de beste wensen. ik 2003 wil ik toch wat vaker gaan komen maar nu eerst wat anders.
GR. Frits
Ps. En anders was ik toch laat geweest want ik kan ook geen vrij meer krijgen.

SheŽs coming down!!

voor iedereen een vrolijk kerstfeest en alvast de beste wensen. ik 2003 wil ik toch wat vaker gaan komen maar nu eerst wat anders.
GR. Frits
Ps. En anders was ik toch laat geweest want ik kan ook geen vrij meer krijgen.
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
iemand vergeten?? tom (hitman) heb ik nog niet op het lijstje zien staan. misschien moet je hem ff pmen of zo.
Gr. Frits
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
Ik ben bang, dat ik vrijdag ook (wat minder leuke
) verplichtingen heb. En dt is duidelijk GEEN huisarrest
Maar ik laat et nog horen, duurt nog 8 dagen.
Reserveren voor 10 kan altijd, en dan heb ik altijd nog ruimte!
JP

Maar ik laat et nog horen, duurt nog 8 dagen.
Reserveren voor 10 kan altijd, en dan heb ik altijd nog ruimte!
JP
Is er a.s. vrijdag nog een meetinkje trouwens???????
20-12-02???
Jesper
20-12-02???
Jesper
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Wanneer: Vrijdag 20 december 2002
Waar: Mac Beuningen
Hoe laat: vanaf 20.00 uur
Aanwezig:
Merijn - willie
Tom - GTT
Rob - CLio 16V (die komt ook wel denk ik)
Niels - Clio 16V (gewoon komen joh)
Paskie - Clio 16V / benenwagen 16v
Vrijdag is er misschien dus wel een meeting Jesper, maar ik kan niet
. Ik moet dan nog naar verschillenden kerst borrels. en daar zal wel weer bier genoeg zijn.
Waar: Mac Beuningen
Hoe laat: vanaf 20.00 uur
Aanwezig:
Merijn - willie
Tom - GTT
Rob - CLio 16V (die komt ook wel denk ik)
Niels - Clio 16V (gewoon komen joh)
Paskie - Clio 16V / benenwagen 16v
Vrijdag is er misschien dus wel een meeting Jesper, maar ik kan niet

Ik krijg vanmiddag waarschijnlijk een willy te zien

Vanavond en volgende week kan ik niet, omdat ik moet werken. Maar volgend jaar kom ik zeker wel een keer! Ik heb namelijk mijn ontslag gekregen per 31 december.
Zo zie maar weer elk nadeel heb zijn voordeel, of zo iets. 

ontslag?? Lijkt me niet echt iets positiefs idd....Yde 16V schreef:Vanavond en volgende week kan ik niet, omdat ik moet werken. Maar volgend jaar kom ik zeker wel een keer! Ik heb namelijk mijn ontslag gekregen per 31 december.Zo zie maar weer elk nadeel heb zijn voordeel, of zo iets.
Zit je eigenlijk nog steeds op school bij mij?
Kom maar een keer langs in Beuningen, is cool, kannen we ff kennis maken

fotos van merijn zijn bolide
[img]http://www.vanheugtenenpartners.nl/img/ ... c00001.jpg[/img]
[img]http://www.vanheugtenenpartners.nl/img/ ... c00002.jpg[/img]
[img]http://www.vanheugtenenpartners.nl/img/ ... c00003.jpg[/img]
[img]http://www.vanheugtenenpartners.nl/img/ ... c00004.jpg[/img]
[img]http://www.vanheugtenenpartners.nl/img/ ... c00005.jpg[/img]
[img]http://www.vanheugtenenpartners.nl/img/ ... c00001.jpg[/img]
[img]http://www.vanheugtenenpartners.nl/img/ ... c00002.jpg[/img]
[img]http://www.vanheugtenenpartners.nl/img/ ... c00003.jpg[/img]
[img]http://www.vanheugtenenpartners.nl/img/ ... c00004.jpg[/img]
[img]http://www.vanheugtenenpartners.nl/img/ ... c00005.jpg[/img]
zeker onwijs vette bak, merijn... misschien zie ik 'm morgenmiddag nog!
hey peeps, ik heb slecht nieuws helaas!!!
het gaat me niet(echt niet, niet eens een kleine kans) lukken om er next week bij te zijn
Ik vind het echt super k*t, maar mijn vrienden (waaronder mijn vriendin) hebben een etentje voor 40 man geregeld, soort after christmiss party...
Nogmaals sorry! zie jullie volgend jaar, spreek jullie hier of by foon en allemaal een onwijs gezellige kerst toegewenst!
hey peeps, ik heb slecht nieuws helaas!!!
het gaat me niet(echt niet, niet eens een kleine kans) lukken om er next week bij te zijn

Ik vind het echt super k*t, maar mijn vrienden (waaronder mijn vriendin) hebben een etentje voor 40 man geregeld, soort after christmiss party...
Nogmaals sorry! zie jullie volgend jaar, spreek jullie hier of by foon en allemaal een onwijs gezellige kerst toegewenst!
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Cause u ain't get a second chance!!!
-
- Moderator
heb net even traxx gebeld en reserveren kan pas vanaf twee dagen van te voren (of ze sturen het per post op maar dat schiet nu ook niet meer op).
Ik ga dan dinsdag ochten even bellen en reserveren voor 6 man (de zes van het lijstje hierboven).
Ik zal proberen te reserveren vanaf 21.00 uur en 4 heats per man. Ik hoop dat ze 4 heats per man wil reserveren ivm de 2 voor 1 actie. Vrijdag zijn ze tot 1.00 uur open dus dat is iig geen probleem.
Als iemand het er niet mee eens is dan hoor ik het wel.
Gr Tom
Ik ga dan dinsdag ochten even bellen en reserveren voor 6 man (de zes van het lijstje hierboven).
Ik zal proberen te reserveren vanaf 21.00 uur en 4 heats per man. Ik hoop dat ze 4 heats per man wil reserveren ivm de 2 voor 1 actie. Vrijdag zijn ze tot 1.00 uur open dus dat is iig geen probleem.
Als iemand het er niet mee eens is dan hoor ik het wel.
Gr Tom