ACT: Clio16V I
-
- Über-Spammer
gaat mn idee voor mn 'wintervelgen' 

vraagbaak kost je nieuw iets van 24 eu... Ik heb de mijne bij zo'n tweede hands boekentoko gehaald. ISBN nummer gedumpt en twee dagen later had ik een hele nette, 7 eu+Clio16v+ schreef:tijdje terug heb ik keer gepost voor instructieboekje van een renautl clio 16v phase 2 in pdf formaat ofzo (vraagbaak zou ook handig zijn). nu kreeg ik daar reply op en een pdf ter beschikking. Alleen tijdje later keek ik erin en was alles in het FRANS.
. nu heb ik toevallig een auto volgens mij uit spanje geimporteert. dus met SPAANSE boekjes. Alleen geen instructie boekje. dus misschien bij deze. heeft iemand een instrucite boekje van mijn type auto in het NEDERLANDS

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Je wou een Polo kopen? 

-
- Über-Spammer
een polo ja, lekker warm in de winter 

maat van me heeft een Polo 9N zwart, dus deze alleen de nieuwere versie, heldere koplampen enz. Staat echt uber vet hoor. Mag t natuurlijk niet zeggen, maar zou zo'n dingske niet afkeurenPaul1916v schreef:Je wou een Polo kopen?

-
- Contacteer:
Is best wel wat leuks van te maken hoor..
Jongen die bij t 'tuningzaakje' hier in heesch werkt rijdt een groene 6N..ding op de grond, paar diepe velgjes eronder..niets mis mee hoor..
Jongen die bij t 'tuningzaakje' hier in heesch werkt rijdt een groene 6N..ding op de grond, paar diepe velgjes eronder..niets mis mee hoor..
-
- Über-Spammer
komt hier zo nu en dan ook eens iemand met een groene 6n op het forum geloof ik, ex clio rijder
[img]http://fotos.marktplaats.nl/kopen/3/86/12126307.jpg[/img]
zou bijna zeggen dat het een renault is
[img]http://fotos.marktplaats.nl/kopen/3/86/12126307.jpg[/img]
zou bijna zeggen dat het een renault is
hier in nmgn rijd een blauwe 9N rond met van die rallye velgen zoals sven nu heeft op zijn gtt...echt zo uber bruut! gepolijst, op de grond, donkere ramen, twee dikke uitlaatjes. TIs nog een gti ook 

weet je wat het is heb die velgen ook onder mijn clio maar dan normaal, maar als je er wat vets van maakt lijkt het wel grappig. net als bij de polo 6n.
greetzzzzz marcel
greetzzzzz marcel
jezus betrap me net zelf op de door dachtste uitspraak van m'n leven.
greetszzzzzzzzzzz marcel
greetszzzzzzzzzzz marcel
-
- Über-Spammer
had je niet verwacht he dat zulke velgen zelf mooi kunt maken 
Kan ik dat zien? Of alleen als ik hem demonteer? Geen idee hoeveel werk het is namelijk. Anders rij ik een keertje langs de sloop. Maar dit was wel het makkelijkste idee. Gewoon keertje omwisselen en niemand die het door heeftMenno schreef:D'r moet zo'n snelheidssensor aan 't einde zitten, en lang niet alle modelletjes hebben dat.

-
- Contacteer:
niemand een antwoord??le mouton noir (sandy) schreef:is dus een ander hom nrCalle schreef:Dat is gewoon een ander bestel-/typenummer.le mouton noir (sandy) schreef:'k neem aan dat daar ook een "code"voor op de computer staat?
Bij mijn computer (non-kat) staat er:
Bendix S 101261102
HOM 77 00 850 369
77 00 850 371 (wat het renault onderdelen nummer is)
'k durf hem niet aan te sluiten voor ik 100 % weet dat 't geen kwaad kan
ik heb geen idee... Stuur menno eens een pm ? die doet nogal veel met computers, chips, e.d. 

-
- Contacteer:
zal 'k vanavond ff doenHaas schreef:ik heb geen idee... Stuur menno eens een pm ? die doet nogal veel met computers, chips, e.d.
,thx voor de tip

-
In dit topic staan de verschillen wel: http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=19450
Het zal denk ik wel passen, maar zal het niet echt optimaal zijn omdat de kleppen dus kleiner zijn.
Ik zou dan even doorzoeken naar een F7R kop.
Gr, Frits.
Het zal denk ik wel passen, maar zal het niet echt optimaal zijn omdat de kleppen dus kleiner zijn.
Ik zou dan even doorzoeken naar een F7R kop.
Gr, Frits.
Ik heb zelf me computer ook laatst verwisseld. Die nummer kwamen ook niet overeen.le mouton noir (sandy) schreef:zal 'k vanavond ff doenHaas schreef:ik heb geen idee... Stuur menno eens een pm ? die doet nogal veel met computers, chips, e.d.
,thx voor de tip
Fase 1 en fase 2 was verschillend. Maar die kunnen wel gebruikt worden.
Alleen als die van een 19 16v komt schijnt het wel problemen op te kunnen leveren.
Edit: owhja chip van fase 1 kan niet in de computer van fase 2 en andersom!
Succes,
Maurice
Laatst gewijzigd door Madmaus op wo 2 nov 2005 9:13, 1 keer totaal gewijzigd.
goede morge!!
hebben jullie een idee wat voor probleem mijn auto heeft..
als ik net met koude motor wegrij en zet hem later in ze vrij omdat ik bijvoorbeeld moet afremmen dat me motor gelijk uitslaat..met nat weer buiten is het altijd nog beter merkbaar..
tis alleen met koude motor..
als ik net met koude motor wegrij en zet hem later in ze vrij omdat ik bijvoorbeeld moet afremmen dat me motor gelijk uitslaat..met nat weer buiten is het altijd nog beter merkbaar..
-
Een diesel? Je zit nu in het Clio16v algemeen chat topic...
Misschien je temperatuur sensor?willow schreef:goede morge!!
maus, bosmongool...verkeerde topicmaurice schreef:Ik ben eigenlijk benieuwd of er mensen positieve/negative ervaringen hebben met de clio 1.9d (eerste type)...
Gr. Maurice

Je weet hoe t ivo's diesel vergaan is..

hey luitjes iemand een idee waar je een van deze twee rubberen of kunstoffen onderlip kan kopen.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/clio_gekke.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/clio_gekkee.jpg[/img]
greetzzzzzz marcel
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/clio_gekke.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/clio_gekkee.jpg[/img]
greetzzzzzz marcel
-
- Contacteer:
Die onderste lip is 'gewoon' de cupralip..te bestellen bij de seat dealer (volgens mij 3 of 4 tientjes..)
Is die onderste niet van een Seat ibiza?
sjit net te laat... 

-
- Contacteer:
oke dan bedankt zou eens ff kijken dan.Paul1916v schreef:Die onderste lip is 'gewoon' de cupralip..te bestellen bij de seat dealer (volgens mij 3 of 4 tientjes..)
greetzzzzzzz marcel