daar zou ik wel op willen l....n

Luco/Alpine-racer schreef:krijg je die dame erbij![]()
![]()
![]()
daar zou ik wel op willen l....n
leunen is toch niks mis mee? en op is verkeerde woord, tegenaan willen leunen mag tochle mouton noir (sandy) schreef:Luco/Alpine-racer schreef:krijg je die dame erbij![]()
![]()
![]()
daar zou ik wel op willen l....ngedraag je nou eens als een vent man, hoe oud ben jij 12?
![]()
mischien ist wel een kennis van iemand hier!
normen en waarden
wil trouwens nog wel even een ding kwijt,in het algemeen maar met name naar jouw,le mouton noir (sandy) schreef:Luco/Alpine-racer schreef:krijg je die dame erbij![]()
![]()
![]()
daar zou ik wel op willen l....ngedraag je nou eens als een vent man, hoe oud ben jij 12?
![]()
mischien ist wel een kennis van iemand hier!
normen en waarden
in dieppe staan 3 lotus elise met 2.0 rs motoren , meerbepaald 'stonden' want 1 ervan staat nu reeds in belgië en 1 is onderweg naar Nederland. (mag niet zeggen waar, sorryrobclio16V schreef:De overeenkomst tussen die 2 is dat de Lotus ook een Renault versnellingsbak gebruikt.
Moet je het een keer hebben over een turkse jongen in een omgebouwde RS. Ik denk dat iedereen dan ineens onder z'n bureautje gaat zitten.dennisvr schreef:wheheherasit.. schreef:ohh ok, jammer.. Dacht dat er maar 1 slechte renaultdealer in nederland was.. Nu ook nog in spijkenisse dus.5gt8vturbo schreef:van gorp uit charlois heeft van gorp in spijkenisse overgenomen toen de goede overleed dus vandaar
van gorp
brrrrrrrrrrrrr
ik ga erheen met de leasebak omdat het dichtbij is
maar prive zal ik er noooooooooooooooit een auto kopen.
dat weet ik, maar het komt soms krom overLuco/Alpine-racer schreef:je hebt helemaal gelijk eric, maar is zeker niet vrouwonvriendelijk bedoeld, als dat zo overkomt is dat zeker niet de bedoeling, zijn puur als geintje bedoeld.
dus mijn excuses als ze verkeerd overkomen, niks dan waardering voor vrouwen en dan zeker als ze autogek zijn en daar zelf ook mee bezig zijn
hoezo? ben je terrorist?rasit.. schreef:
Moet je het een keer hebben over een turkse jongen in een omgebouwde RS. Ik denk dat iedereen dan ineens onder z'n bureautje gaat zitten.
ik zeg niks meerErik (Schepjes) schreef:neeej joh.. ze weten de procudure,
Vrouwtje achter balie kruipt onder buro, Rasit gaat op stoel zitten.....
lullo een ons is maar 100 gramErik Olijnsma schreef:Dus als je een ons vlees bestelt en je krijgt maar 120 gram, stamp je de RS met TNT en rij je de slager naar binnen?Hoe moet ik dat zien
Ga es ff slapen ofzoErik Olijnsma schreef:ik heb me er nooit interesse in gehad, dacht altijd dat een ons de helft was van een pond dat een helft was van een kilo, of zoiets![]()
en als je iemand over de toonbank trekt en je krijgt weer een negatief antwoord? wat danrasit.. schreef:Nou nee...
Bijv.
als mensen mijn velgen spuiten terwijl ik daar niet om gevraagd hebt eis ik bijvoorbeeld nieuwe velgen.![]()
Als ik vervolgens een negatief antwoord krijg word ik pissig. Krijg ik vervolgens weer een negatief antwoord word ik kwaad. Krijg ik vervolgens weer een negatief antwoord dan ga ik mensen over de toonbank trekken![]()
Als er vervolgens een deal wordt gesloten ben ik weer lief.
wtf ?-Ray- schreef:nieuw project van Steven??
[img]http://img36.echo.cx/img36/4885/crxofdeath0013tm.jpg[/img]
die is stuk-Ray- schreef:http://www.brockracing.com/media/BrockRock750.wmv
Dat vroegen wij ons ook af maar, toen we um langzaam afspeelden zagen we dat het het handvat was... (als het goed is)-Ray- schreef:ja en goed ook
is ie nou ook ze hand kwijt???
-Ray- schreef:nieuw project van Steven??
[img]http://img36.echo.cx/img36/4885/crxofdeath0013tm.jpg[/img]
Ik heb 1 keer iets gezegd over een sjonniespoiler en sindsdien is schijnbaar geen enkele post van mij op geen enkele manier meer een normale voor jouw.
ik geef toe dat ik ook onzin post maar dat mag dacht ik ook.