PaulRSi schreef:
Ook netjes gedaan van de BARs trouwens..die zal ik ook maar eens uit mn manager flikkeren
plof plof BAR bijt in het stof
Ik had ze gelukkig al uit mijn team geknikkerd ten faveure van McLaren. Jammer van de lekker band van Kimi. Jammer ook van Fisi, dat die ff over mijn tweede rijder heen reed Maar met Alonso toch nog aardig gescoord. Topgozer. Als Ferrari niet met een echt goede auto komt zie ik hem nog wel kampioen worden met deze Renault.
Wurz in Bahrein!?? Dat zou echt supervet zijn! Ik kan me nog een clash herinneren in Monaco een paar jaar geleden. Wheelbangend met Schumi door Loews. Hopelijk krijgt hij weer een kans! Of zouden ze de voorkeur geven aan De La Rosa?
Mooi hoor, geen Ferrari oppermachtig. Nee dat onze eigen Renault de hooste klasse van de autosport aanvoerd vind ik wel leuk.
Daarnaast heb ik flink wat punten weer verdiend.
Je weet t: geen vlag van TOP Oss ophangen, krijg je meteen de laatste schriftelijke waarschuwing wegens provocatie Bende wordt t ongetwijfeld, maar dat heeft ook zo zijn charme
have fun alvast ennuh..kijken kan ook als je zo zat als een schup bent of zo brak als een hond. Bovendien hebben ze daar ook vast wel een cafe met groot scherm
Je weet t: geen vlag van TOP Oss ophangen, krijg je meteen de laatste schriftelijke waarschuwing wegens provocatie Bende wordt t ongetwijfeld, maar dat heeft ook zo zijn charme
have fun alvast ennuh..kijken kan ook als je zo zat als een schup bent of zo brak als een hond. Bovendien hebben ze daar ook vast wel een cafe met groot scherm
Wha ha ha Centerparcs, ben ooit met 120 leden van een fanclub (van een band waar ik mee tourde) (osdorp posse) na 2 dagen van Center Parcs gekickt whe he he wat een zooitje
Hopelijk word het weer een renault race van t weekend
tsja, maakt hij ook eens kennis met de f1. Zo gaat t al jaren en zal t ook blijven gaan. Lullig voor hem, maar misschien is t al duidleijk dat ik niet echt een fan ben van m... net wat te arrogant, net als tom coronel
pitstop.tv schreef:F1 - Trust moet 200.000 dollar aan Verstappen
16:10 22-04-2005
Het Nederlandse bedrijf Trust is door een rechter veroordeeld tot het betalen van 200.000 dollar aan Jos Verstappen. Het bedrag is een gevolg van het exclusiviteitscontract, dat Trust en Verstappen hebben lopen tot in 2006.
Verstappen en Trust ondertekenden in 2002 een exclusieve deal voor vier jaar. Vorig jaar raakte Verstappen evenwel zonder stuur na mislukte onderhandelingen met Jordan. De Limburger gaf Trust wel toelating om het team van Jordan te sponsoren, op voorwaarde dat hij 20% kreeg van het bedrag. Trust stopte Jordan 1 miljoen dollar toe, Verstappen had volgens de afspraak dan ook recht op 20% of 200.000 dollar (160.000 euro). Blijkbaar was Trust niet happig om de deal na te komen, waarop Verstappen naar de rechter is gestapt.
Het vonnis bepaalt dat Trust die 200.000 dollar moet aan Verstappen én dat het bedrijf tot het einde van het exclusiviteitscontract niet meer mag sponsoren in de F1. Trust is dan ook meteen gestopt als sponsor van Christijan Albers.
Mocht Trust de uitspraak alsnog aan zijn laars lappen, dan heeft Verstappen recht op een schadevergoeding van 100.000 dollar per inbreuk.
ja typisch weer verstappen en huub en raymond
alleen maar roepen dat ze willen rijden, maar als er een kans is helpen ze hem om zeep met exorbitante eisen
Da's het management van Jos die dat contract bij Trust door de strot gedrukt heeft. Daardoor mag Trust geen andere coureurs sponsoren op Jos V. na dan.
het gaat erom wat je nu echt wilt
hij roept dat die wil rijden, maar als die dan een aanbod krijgt is het weer niet genoeg.
en maar roepen ik ben zo snel
maar rijden ho maar
alleen maar zakken vullen
bahbahbahbah
altijd smoesjes om de overeenkomst te laten klappen en dat siert hem niet, desondanks ben ik wel fan van de racer jos, maar voor de rest is die nog arroganter dan alle andere nederlandse coureurs bij elkaar