Friday Nightmeeting Oldenzaal.
-
- Contacteer:
dus de 21 ste blijft gewoon staan?
Ik kom ook niet, ga skien 21ste vanaf werk uit om 5 uur vertrekken en om 2 uur s'nachts weer thuis.... ( bottrop indoor skien )
Gl met meeting.... en ach jullie zijn toch niet teleurgesteld dat een pug rijder niet komt
dus sjah waarom post ik dit ?
grt martijn
Gl met meeting.... en ach jullie zijn toch niet teleurgesteld dat een pug rijder niet komt

grt martijn
Wel lullig voor de Mac! Op michel16v na ben je daar de beste klantGrint205 schreef:Ik kom ook niet, ga skien 21ste vanaf werk uit om 5 uur vertrekken en om 2 uur s'nachts weer thuis.... ( bottrop indoor skien )
Gl met meeting.... en ach jullie zijn toch niet teleurgesteld dat een pug rijder niet komtdus sjah waarom post ik dit ?
grt martijn

Clio 16v.....
ik hoop dat de 'sneeuw' nu wel beter is, laatste keer dat ik daar was, was het meer een ijsbaan. (toch veel plezierGrint205 schreef:Ik kom ook niet, ga skien 21ste vanaf werk uit om 5 uur vertrekken en om 2 uur s'nachts weer thuis.... ( bottrop indoor skien )
Gl met meeting.... en ach jullie zijn toch niet teleurgesteld dat een pug rijder niet komtdus sjah waarom post ik dit ?
grt martijn
-
- Contacteer:
Vosje schreef:Wel lullig voor de Mac! Op michel16v na ben je daar de beste klant!
hoor hem is, mister Mac himself

He waar is Joost met z'n RSi en z'n kameraad met die R19 16v gebleven, leven ze nog wel?? dacht dat er een beetje uitbreiding kwam bij FNO?
Leeft MichelRSi ook nog of heeft hij al een Impreza gekocht........
@ Stefan: Hoe staat het met je aankomende nieuwe auto....????

Leeft MichelRSi ook nog of heeft hij al een Impreza gekocht........

@ Stefan: Hoe staat het met je aankomende nieuwe auto....????

Hé, ik heb vandaag een zwarte Twingo gekocht
.Het is een 1.2 16V van 2002
.Binnenkort zal ik effe een paar foto's schieten en een topic aanmaken
Het is wel een duiste auto en moet nog effe voor de rdw keurig en daarna scheuren met die hap 

dtune_stefan schreef:Hé, ik heb vandaag een zwarte Twingo gekocht.Het is een 1.2 16V van 2002
.Binnenkort zal ik effe een paar foto's schieten en een topic aanmaken
Het is wel een duiste auto en moet nog effe voor de rdw keurig en daarna scheuren met die hap

Clio 16v.....
naja niet echt alleen dat me auto ronkend geluid maat met gas los laten snel.
Uitlaat loopt giga te body aan denk ik....
lui van de garage weer zitten klooien en nu alleen maar erger geworden.... sla zaterdag wel ff het hitteschild in, voor ruimte te maken.
Uitlaat loopt giga te body aan denk ik....

-
- Contacteer:
ff online..... hier gebeurt ook niks
stefan Congratz nog!!
stefan Congratz nog!!
-=Life Sucks=-
meiske van JoostR
meiske van JoostR

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
*schop*
Vrijdag 21 november, 19:00 uur.
DoubleYou: Express GTT
Michel: clio 16v
christian: clio 16v
Eelko : Clio RSi
Erik/Renco: Clio 16V (met een beetje mzl)
Staat die ook weer onderaan.
Vrijdag 21 november, 19:00 uur.
DoubleYou: Express GTT
Michel: clio 16v
christian: clio 16v
Eelko : Clio RSi
Erik/Renco: Clio 16V (met een beetje mzl)
Staat die ook weer onderaan.
Vraagje: Kan een supersprint uitlaat voor een Clio 1.2/1.4 ook onder mijn RSi, Zal dan wel gelast moeten worden denk ik....
[img]http://i3.ebayimg.com/02/i/00/ec/03/14_1.JPG[/img]
-
- Contacteer:
Moet je de lijst maar updaten... ik heb de recentste lijst gepakt!Vosje schreef:![]()
-
- Contacteer:
Ik heb het speciaal nagecheckt. Om zo'n (standaard) reactie van jou te vermijden. Tja... mag jij vertellen waar het staat.
De uitleg staat pas ná mijn post van het lijstje. Mag jij me een quote geven van vóór mijn post. Good luck!
De uitleg staat pas ná mijn post van het lijstje. Mag jij me een quote geven van vóór mijn post. Good luck!
Ligt aan het uitlaatbochtje. Zit bij een 1.2/1.4 vast, is dus uit 1 stuk. Bij de RSi is dat volgens mij een los bochtje...maar correct me if I'm wrong!ClioRSI-115pk schreef:Vraagje: Kan een supersprint uitlaat voor een Clio 1.2/1.4 ook onder mijn RSi, Zal dan wel gelast moeten worden denk ik....
-
- Contacteer:
Zeg dat danVosje schreef:deze smileyging erom dat ik waarschijnlijk niet kan!! dus als je de volgende x nou gewoon alle posts leest ipv dat je direct begint te zeiken......