(Ben best benieuwd nml, want tegen die tijd krijg ik misschien ook een demootje mee

Met Reej er achteraan met zijn 190Ivo8hoven schreef:Dat valt idd wel op ja, ik denk zelf dat er gewoon een trekhaak onder hangt voor de Tabbert Comtesse 920 met shotelantenne te trekken naar het volgende kamp.....
ja en op de terug weg hing je met een kabel aan mn golfIvo8hoven schreef:Gehe, Ron, mn ouwe liefde...., net een week of 2 opgehaald bij Mabo Tuning vandaan, eff blokkie opgefrist en op naar Utrecht....Ronnie B. schreef:blijft een wijs ding op deze foto!
[img]http://www.5gt.nl/images/d22af7ff5bb79d ... 00x300.jpg[/img]![]()
Was een eindejaars meeting
mooie Fransie BIvo8hoven schreef:Daar heb ik liever nix mee te maken...
apk is in september afgelopen!Ronnie B. schreef:ook hier hebben we weinig meer over gehoord!
[img]http://www.5gt.nl/images/aa6233b48b4ce5 ... 00x300.jpg[/img]
Ron, er loopt een projecttopic over dit 5je, ff goed zoeken.Ronnie B. schreef:apk is in september afgelopen!Ronnie B. schreef:ook hier hebben we weinig meer over gehoord!
[img]http://www.5gt.nl/images/aa6233b48b4ce5 ... 00x300.jpg[/img]
maar staat nog wel bij de RDW geregistreerd!
whhhaaaa nee joh weet weer genoeg!Ivo8hoven schreef:Die Ronnie joh...., zo lekker foto's aan het posten weheee
Ron sorrie van gister, had me tel. niet bij me, was een happie aan het eten in de stad.![]()
Vanavond nog plannen heren, ik ben even in Zeist vanavond, en daarna weet ik nog nie
met deze doe ik het ook wel hoor!R(ay)Si schreef:Die is zeker wijs!
dat ben ik wel met je eens ja!Haas schreef:hmz, daar zit me net wat te veel hekwerk omheen... Die van turbodj is mooier (huidig casper)
Een halve van K-tech toch ??Haas schreef:wel een erg geile rolkooi, chroom
Heb je ook nog iets aan het cupboek en een DIY carb afregelen ??Chris schreef:Lex, als je foto's hebt, zet ze dan ff hier neer, dan zet ik ze op 5gt.nl.
is ook voor schoolLex schreef:En maar roepen dat school zo zwaar is
??? wasda?peter5GTTurbo schreef:... en een DIY carb afregelen ??
Wil je ze gemaild hebben of zal ik ze proberen hier te zetten ??Chris schreef:Peter, graag! Het moet één groot GT info gebeuren worden.
Do It Yourself (dacht dat jij op school zatHaas schreef:??? wasda?peter5GTTurbo schreef:... en een DIY carb afregelen ??
Probeer alles hier maar ff neer te zetten.peter5GTTurbo schreef:Wil je ze gemaild hebben of zal ik ze proberen hier te zetten ??Chris schreef:Peter, graag! Het moet één groot GT info gebeuren worden.
Ze staan op me PC, zal zo effe uploaden via de site van Pirantya ofzoChris schreef:Lex, als je foto's hebt, zet ze dan ff hier neer, dan zet ik ze op 5gt.nl.
haha...daar leren we abn afkortingenpeter5GTTurbo schreef:Do It Yourself (dacht dat jij op school zat![]()
)
Ik vind toch wel dat jij dit had moeten weten.Haas schreef:haha...daar leren we abn afkortingenpeter5GTTurbo schreef:Do It Yourself (dacht dat jij op school zat![]()
)
![]()
gelukkig heb ik ook pluspuntenpeter5GTTurbo schreef: Ik vind toch wel dat jij dit had moeten weten.
Klein minpuntje haas, zal marieke niet blij mee zijn