Vandaag de eerste auto van mijn ex zien rijden.
Een blauwe Renault 5 (five) met kenteken PS-TD-64 Van de auto is bekend dat deze in november 1996 is ingevoerd uit België. Mijn ex heeft deze in 1999 gekocht en er een paar jaar mee rondgereden.
Heb deze laatst ook bij het station in Best zien staan. Ik was toen even nieuwsgierig en heb naar binnen zitten gluren.
In de auto is het een en ander aangepast. Er zit nu onder andere een flinke geluidsinstallatie in. Ook aan de buitenkant is er wel wat aangepast. Andere tankdop en stond vroeger iets hoger op zijn wielen volgens mij.
Bekend bij iemand van jullie? Op de meeting was hij gisteren in ieder geval niet.
Voertuigsoort Info Personenauto
Merk Info RENAULT
Handelsbenaming Info 16TX
Kleur(en) Info Bruin
Brandstof Info LPG (Liquified Petrol Gas)
Aantal cilinders Info 4
Cilinderinhoud Info 0 cm3
Aantal zitplaatsen Info 0
Aantal staanplaatsen Info N.v.t.
Massa ledig voertuig Info 1.074 kg
Maximum massa voertuig Info 0 kg
Massa rijklaar Info 0 kg
Laadvermogen Info N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd Info 0 kg
- geremd Info 0 kg
- oplegger geremd Info N.v.t.
- autonoom geremd Info N.v.t.
- middenas geremd Info N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland Info 9 februari 1979
Datum eerste toelating Info 9 februari 1979
Datum aanvang tenaamstelling Info 28 april 2005
vanochtend een flink uitgebouwde gele clio bij Barendrecht. had zijn achterraam flink bestickerd met een groot renault logo en nog wat troep.
had eerst niet door dat het een clio was, of was het er geen maar een peug.
vandaag 2x een donkerblauwe clio 16v op schoepenvelgen gezien in oss, de eerste keer in een flits, de 2e keer ietsje beter..zat een vrouw achter t stuur, sloeg vanaf de julianasingel af richting de brezan zeg maar..geen kenteken gezien..
een bekende?
Remi16v schreef:Ik zie nu elke dag een gele clio RS in de richting van den helder rijden rond half 6 bekend hier??Ps mooie bak
He !!!! dat is mijn auto
Ik werk tegenwoordig in Schagen bij Renault Autozenter dus dan ben ik op weg terug naar huis
Maare jij rijd in een 16v????? want dan zit ik te
Zal wel ff beter opletten
Remi16v schreef:Ik zie nu elke dag een gele clio RS in de richting van den helder rijden rond half 6 bekend hier??Ps mooie bak
He !!!! dat is mijn auto
Ik werk tegenwoordig in Schagen bij Renault Autozenter dus dan ben ik op weg terug naar huis
Kijk eens aan!Mooie auto man!!
IK rij in een gele ibiza uit 2000 maar ik heb er een 5GT Turbo bij als 2de auto maar ik rij elke dag naar den helder in mn ibiza..
PS ik heb in alkmaar gewerkt bij stokman..Als bijbaantje
Dus als je me ziet rijden...We vallen tenslotte allebei op met onze kleur dan seinen we wel ff!
Net gespot op Circuit zandvoort. Een 5 GT gespoten in Renault F1 kleuren die met een kokende motor stond na 3/4 rondjes. En een blauwe 19 16V die met een schrapend geluid de baan af kwam. Verder nog een grijze Clio 16V die het wel heeft overleefd.
Tsja...
Je gelooft t misschien niet maar hij reed in een parkeergarage achteruit..en er stak een betonnen staaf uit een muur
en toen ging de betonnen staaf door t ruitje Foutje..
Woensdag 8 maart, vanin aalst tot denderleeuw achter ne blauwe 19 16v phase I gereden.
- 2 uitlaatjes
- plak: tnt-22.
- Int groot 'Renault Club België' op de achteruit
- stickerken 'hell was full so i came back' allachter op den auto.
Gisteren bij de Renault Dealert in Tiel:
Zo'n nieuwe Mégane, apart blauw kleurtje, mooie donkere velgjes, paar stickers erop enzo
Nog geen kenteken erop en ook niet gewassen
Gisteren bij de Renault Dealert in Tiel:
Zo'n nieuwe Mégane, apart blauw kleurtje, mooie donkere velgjes, paar stickers erop enzo
Nog geen kenteken erop en ook niet gewassen