Leon schreef:vandaag in Hellevoetsluis 5 gtt, nog nooit zien rijden. K-tec achterbumper, dimma uitbouw. Flip flop gespoten, we reden elkaar te gemoet, en heb niet eens erg gehad om naar de kenteken platen te kijken. Wel gaaf karretje.
Bekend hier?
das een gte hoorde ik van jeannette, en hij was niet voorruit te branden zei ze
Laatst gewijzigd door 5gt8vturbo op do 2 mar 2006 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Afgelopen zondagmiddag stond ik in Tilburg voor het Interpolis-gebouw tussen het carnavalsgedruis met me clio. Komt er een witte clio 16V naast me staan. Dik wagentje! Verlaagd, dikke pijp en grote Speedlines. Nog even met die gast staan praten.
Zaten stickers van Armée Francaise op de zijramen. Klonk goed toen ie wegreed!
wat een poepzooi op de weg, had hier bar gesneeuwd, reed met 30 km/u naar huis, tikje op de rem = glijden zit er evengoed zo'n idioot in een VW transporter dik agressief te doen achter me, flitser met grootlichten en vol gas d'r omheen, echt levensgevaarlijk om zo'n 60km weg waar net 2 auto's elkaar krap kunnen passeren
Leon schreef:vandaag in Hellevoetsluis 5 gtt, nog nooit zien rijden. K-tec achterbumper, dimma uitbouw. Flip flop gespoten, we reden elkaar te gemoet, en heb niet eens erg gehad om naar de kenteken platen te kijken. Wel gaaf karretje.
Bekend hier?
das een gte hoorde ik van jeannette, en hij was niet voorruit te branden zei ze
super dik is die, hoop kabaal, en dan niet vooruit te branden, beetje jammer
Afgelopen zondagmiddag stond ik in Tilburg voor het Interpolis-gebouw tussen het carnavalsgedruis met me clio. Komt er een witte clio 16V naast me staan. Dik wagentje! Verlaagd, dikke pijp en grote Speedlines. Nog even met die gast staan praten.
Zaten stickers van Armée Francaise op de zijramen. Klonk goed toen ie wegreed!
Toevallig iemand van hier?
Is niet verlaagd, zijn geen speedlines maar Prima's, pijp is een universele "demper" met verwijderde kat en Armée Francaise bestaat al een tijdje niet meer. Gast is mijn buurjongen. Is idd een relaxed Clio-exemplaar.
GeniustheGzA schreef:Is niet verlaagd, zijn geen speedlines maar Prima's, pijp is een universele "demper" met verwijderde kat en Armée Francaise bestaat al een tijdje niet meer. Gast is mijn buurjongen. Is idd een relaxed Clio-exemplaar.
Yep, NIET verlaagd. Op de onderste foto staat de auto schuin op de stoep, vandaar het gezichtsbedrog . Bovendien, de dempers achter zijn nog origineel dus eventueel een ietsiepietsie ingezakt in de loop der jaren. + het zijn wel 17inch velgen...
Vandaag rond half 5, kwart voor 5 op de Rondweg Wierden ergens bij Wierden en Vriezeveen heb ik volgensmij Daan voorbij zien flitsen in de Twingo...het ging echt in een flits, maar zag nog net in de achteruitkijkspiegel:
-Marieke- schreef:Vandaag rond half 5, kwart voor 5 op de Rondweg Wierden ergens bij Wierden en Vriezeveen heb ik volgensmij Daan voorbij zien flitsen in de Twingo...het ging echt in een flits, maar zag nog net in de achteruitkijkspiegel:
ik zie regelmatig zwarte twingootjes en wat mij betreft lijken ze allemaal op elkaar..
(jaja waar bemoei ik me mee, alleen ik ben zo blij met het feit dat ik donderdag van alle foto's op m'n stukje webruimte albums eromheen heb gebreid en daardoor ineens heel makkelijk een bepaalde foto ergens bij kan halen, wat eerder nogal omslachtig was, dat ik deze kans niet voorbij kon laten gaan )
EDIT: that makes 2
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Zojuist gespot in het centrum van Meppel om 12.00 een rode 5 GTT ph 1, verlaagd maar voor de rest standaard volgens mij.
Kenteken HS-LD-26, staat nog niet in het register.
ARNO16V schreef:Zojuist gespot in het centrum van Meppel om 12.00 een rode 5 GTT ph 1, verlaagd maar voor de rest standaard volgens mij.
Kenteken HS-LD-26, staat nog niet in het register.
Ongeloofelijk hoeveel onbekende GT's er nog rond rijden...
Jeroen RS schreef:Van de week in Frankrijk 2 Megane RS F1 Team. Ben niet helemaal kapot van die blauwe kleur.
Reed ik op de fiets naar mijn nieuwe baan. Zie ik daar in 1x een hele mooi clio RS rijden die niet in Leeuwarden thuishoort blijkt dat jij het was!
(effe ter info je stond bij het station bij de stoplichten)
Vandaag gespot kwart over tien ....afslag badhoevendorp op de rontonde.... een paarsgroene flip flop clio 16v/ williams?
Hij was ook bij de williams meeting met zon extreme spoiler....alian ofzo?
Vandaag in Breda op de Tilburgseweg, zag ik een Zwarte Clio (denk RSI) op de oprit van een huis staan. Volgens mij zaten er wel dikke wielen onder, kon het niet goed zien, we reden er snel langs.
Mr Bullet (Sietze) schreef: Reed ik op de fiets naar mijn nieuwe baan. Zie ik daar in 1x een hele mooi clio RS rijden die niet in Leeuwarden thuishoort blijkt dat jij het was!
(effe ter info je stond bij het station bij de stoplichten)