De Onbekende Renault.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Ronnie Detmers schreef:Rond half 11 op de Wijchenseweg in Nijmegen:

Blauwe Clio van Frits, met een zwarte voorbumper? :D
Klopt helemaal. Nu nog een idee krijgen waar de wijchenseweg is. Zate r vast niet alleen in :wink: Was met paul en marieke opweg naar kuuk! :D

Die bumper wordt voor het weekend nog gewisseld voor de originele :wink: Incl. een paar extra's :p
5gt8vturbo

Leon schreef:vandaag in Hellevoetsluis 5 gtt, nog nooit zien rijden. K-tec achterbumper, dimma uitbouw. Flip flop gespoten, we reden elkaar te gemoet, en heb niet eens erg gehad om naar de kenteken platen te kijken. Wel gaaf karretje.

Bekend hier?

das een gte hoorde ik van jeannette, en hij was niet voorruit te branden zei ze :lol:
Laatst gewijzigd door 5gt8vturbo op do 2 mar 2006 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Frits schreef:
Ronnie Detmers schreef:Rond half 11 op de Wijchenseweg in Nijmegen:

Blauwe Clio van Frits, met een zwarte voorbumper? :D
Klopt helemaal. Nu nog een idee krijgen waar de wijchenseweg is. Zate r vast niet alleen in :wink: Was met paul en marieke opweg naar kuuk! :D

Die bumper wordt voor het weekend nog gewisseld voor de originele :wink: Incl. een paar extra's :p
Ik zag je net onderaan de brug bij dat grote kruispunt vlak bij de Philips, ik reed richting stad.
GijsClioRS

Beetje laat maar ja...

Afgelopen zondagmiddag stond ik in Tilburg voor het Interpolis-gebouw tussen het carnavalsgedruis met me clio. Komt er een witte clio 16V naast me staan. Dik wagentje! Verlaagd, dikke pijp en grote Speedlines. Nog even met die gast staan praten.
Zaten stickers van Armée Francaise op de zijramen. Klonk goed toen ie wegreed!

Toevallig iemand van hier?
DutchRS
Contacteer:

Van avond in Sassenheim, een Williams(2?) gespot. Heel mooi auto
tweakp

Vandaag in Drachten op het industrie terrein met xabre een hele smerige blauwe 16v chamade
Xabre
Car: 19 16V

tweakp schreef:Vandaag in Drachten op het industrie terrein met xabre een hele smerige blauwe 16v chamade
ik denk dat dat Martijn was; http://www.renault-tuning.com/profile.p ... ile&u=3283

wel leuk 3x 19 16v op de rotonde :worship:
Jeroen RS
Contacteer:

Van de week in Frankrijk 2 Megane RS F1 Team. Ben niet helemaal kapot van die blauwe kleur.
tweakp

Xabre schreef:
tweakp schreef:Vandaag in Drachten op het industrie terrein met xabre een hele smerige blauwe 16v chamade
ik denk dat dat Martijn was; http://www.renault-tuning.com/profile.p ... ile&u=3283

Kijk eens..

Ook weer klaar met werken bij de kijkdoos 8)
Xabre
Car: 19 16V

wat een poepzooi op de weg, had hier bar gesneeuwd, reed met 30 km/u naar huis, tikje op de rem = glijden (N) zit er evengoed zo'n idioot in een VW transporter dik agressief te doen achter me, flitser met grootlichten en vol gas d'r omheen, echt levensgevaarlijk om zo'n 60km weg waar net 2 auto's elkaar krap kunnen passeren
Leon
Contacteer:

5gt8vturbo schreef:
Leon schreef:vandaag in Hellevoetsluis 5 gtt, nog nooit zien rijden. K-tec achterbumper, dimma uitbouw. Flip flop gespoten, we reden elkaar te gemoet, en heb niet eens erg gehad om naar de kenteken platen te kijken. Wel gaaf karretje.

Bekend hier?

das een gte hoorde ik van jeannette, en hij was niet voorruit te branden zei ze :lol:
:lol: super dik is die, hoop kabaal, en dan niet vooruit te branden, beetje jammer
Heerlijk weer een franse auto
GeniustheGzA

GijsClioRS schreef:Beetje laat maar ja...

Afgelopen zondagmiddag stond ik in Tilburg voor het Interpolis-gebouw tussen het carnavalsgedruis met me clio. Komt er een witte clio 16V naast me staan. Dik wagentje! Verlaagd, dikke pijp en grote Speedlines. Nog even met die gast staan praten.
Zaten stickers van Armée Francaise op de zijramen. Klonk goed toen ie wegreed!

Toevallig iemand van hier?
Is niet verlaagd, zijn geen speedlines maar Prima's, pijp is een universele "demper" met verwijderde kat en Armée Francaise bestaat al een tijdje niet meer. Gast is mijn buurjongen. Is idd een relaxed Clio-exemplaar.

Groeten,
Thierry

Foto's :)
GeniustheGzA

Sander2

GeniustheGzA schreef:Is niet verlaagd, zijn geen speedlines maar Prima's, pijp is een universele "demper" met verwijderde kat en Armée Francaise bestaat al een tijdje niet meer. Gast is mijn buurjongen. Is idd een relaxed Clio-exemplaar.

Groeten,
Niet verlaagd?
GeniustheGzA

Sander2 schreef:Niet verlaagd?
Yep, NIET verlaagd. Op de onderste foto staat de auto schuin op de stoep, vandaar het gezichtsbedrog :wink: . Bovendien, de dempers achter zijn nog origineel dus eventueel een ietsiepietsie ingezakt in de loop der jaren. + het zijn wel 17inch velgen...
Martijn.

Xabre schreef:

en smerig dat ie was idd..poe..vanmiddag maar wasstraatje gepakt..klote winter...

waren der dus wel 2 achter elkaar, keek ook al wat raar in me spiegel ineens, dacht dat ie allang langs was :P
Marieke

Vandaag rond half 5, kwart voor 5 op de Rondweg Wierden ergens bij Wierden en Vriezeveen heb ik volgensmij Daan voorbij zien flitsen in de Twingo...het ging echt in een flits, maar zag nog net in de achteruitkijkspiegel:

XD-DJ-..

Was jij dat Daan?? :D
-jacco-
Über-Spammer

-Marieke- schreef:Vandaag rond half 5, kwart voor 5 op de Rondweg Wierden ergens bij Wierden en Vriezeveen heb ik volgensmij Daan voorbij zien flitsen in de Twingo...het ging echt in een flits, maar zag nog net in de achteruitkijkspiegel:

XD-DJ-..

Was jij dat Daan?? :D
:ja: :ja: :ja:
Daantjuh's topic :D
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

[img]http://home.planet.nl/~wijnh386/Foto-CD ... edium).jpg[/img]

grote kans van yes, wel heel knap van je:

ik zie regelmatig zwarte twingootjes en wat mij betreft lijken ze allemaal op elkaar..

(jaja waar bemoei ik me mee, alleen ik ben zo blij met het feit dat ik donderdag van alle foto's op m'n stukje webruimte albums eromheen heb gebreid en daardoor ineens heel makkelijk een bepaalde foto ergens bij kan halen, wat eerder nogal omslachtig was, dat ik deze kans niet voorbij kon laten gaan :p :D :worship: :wink: >-) )

EDIT: that makes 2
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-jacco-
Über-Spammer

Dat zeg ik :p
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
MarcoG
Contacteer:

Net (om half drie snachts) bij mij onderaan de straat:

Alpine turbo xx-70-FR

Ding staat te koop op marktplaats ofzo, blijkbaar staat ie al die tijd hier onderaan de straat hehe!
Daantjuh

nee helaas dat was ik ni...

ik was braaf aan het werk..
Ferdy
Über-Spammer

MarcoG schreef:Net (om half drie snachts) bij mij onderaan de straat:

Alpine turbo xx-70-FR

Ding staat te koop op marktplaats ofzo, blijkbaar staat ie al die tijd hier onderaan de straat hehe!
HL dacht ik

nog gemaild met dat volk :)
ARNO16V
Contacteer:

Zojuist gespot in het centrum van Meppel om 12.00 een rode 5 GTT ph 1, verlaagd maar voor de rest standaard volgens mij.
Kenteken HS-LD-26, staat nog niet in het register. :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

ARNO16V schreef:Zojuist gespot in het centrum van Meppel om 12.00 een rode 5 GTT ph 1, verlaagd maar voor de rest standaard volgens mij.
Kenteken HS-LD-26, staat nog niet in het register. :)
Ongeloofelijk hoeveel onbekende GT's er nog rond rijden...

Vandaag al weer twee aan het register toegevoegd:

http://www.5gt.nl/bb/viewtopic.php?t=96
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
jiggy
Contacteer:

gister in noordhorn een grijze clio 16v kenteken PD-HJ-84 is volgens mij geen lid van rtc.
Nico Clio RS

Bij ons in de garage:

Woensdag : Megane Trophy
Donderdag : Megane RS
Vrijdag : Clio RS ph1

Heb alleen de kentekens niet onthouden
Mr Bullet (Sietze)
Contacteer:

Jeroen RS schreef:Van de week in Frankrijk 2 Megane RS F1 Team. Ben niet helemaal kapot van die blauwe kleur.
Reed ik op de fiets naar mijn nieuwe baan. Zie ik daar in 1x een hele mooi clio RS rijden die niet in Leeuwarden thuishoort blijkt dat jij het was!
(effe ter info je stond bij het station bij de stoplichten) :)
PATRICK-CLIO

Vandaag gespot kwart over tien ....afslag badhoevendorp op de rontonde.... een paarsgroene flip flop clio 16v/ williams?
Hij was ook bij de williams meeting met zon extreme spoiler....alian ofzo?
DutchRS
Contacteer:

Gisteren in Lisse, een blauwe 16V Clio - GH-DG-46 met RTC stickers...
MarcoG
Contacteer:

Gisteravond in de Heuvelweg in Soest, een gele RS.

En vandaag in Heerlen, een clio 16v zwart, SG-HN-92 beetje witte details (Y) en een prachtige spoiler mooi in het midden van de achterruit (Y)
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Vandaag in Breda op de Tilburgseweg, zag ik een Zwarte Clio (denk RSI) op de oprit van een huis staan. Volgens mij zaten er wel dikke wielen onder, kon het niet goed zien, we reden er snel langs.
Jeroen RS
Contacteer:

Mr Bullet (Sietze) schreef: Reed ik op de fiets naar mijn nieuwe baan. Zie ik daar in 1x een hele mooi clio RS rijden die niet in Leeuwarden thuishoort blijkt dat jij het was!
(effe ter info je stond bij het station bij de stoplichten) :)
Dat kan wel kloppen ja.
Frits Clio 16v

Vanmiddag op de A50, ik denk rond 13:30, een zwarte clio II ph.1 met schoepenvelgen.

Gr, Frits.
Gesloten