Friday Nightmeeting Oss I
-
eh jongens waar is dat ergens kom ook ff kijken
if it isn't possible it is not impossible
-
- Moderator
- Car: MB
Jesper16v schreef:Tja..............................
Een routebeschrijving naar de mac in Beuningen
Vanaf Oss/Den Bosch ga je na de brug bij ravenstein de eerste afslag rechtsaf richting Nijmegen/Beining/Ewijk of zoiets![]()
Dan rijd je door tot je de afslag Wijchen/Beuningen krijgt, die ga je op. Aan het eind van de afslag ga je rechts richting beuningen (dit is de schoenaker)
Als je hier steeds recht door gaat kom je vanzelf bij een grote rotonde waar je aan je rechterkant de MacDonalds ziet staan. Daar lijkt het mij dan verstandig om als je op de parkeerplaats komt aan de meest linkerkant te meeten. Daar is de meeste plek
Zoiets?????
Ik ben nog niet helemaal wakker hoor dus wist even niet hoe alle wegen heette.![]()
![]()
Jesper
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Nielske schreef:
@paskie & tom: little avater is idd. ietsjes aan de vervormde kant... maar een daihatsjoe, tsssssssss :-*
foto komt toch wel goed over als je op 'profiel' kijkt, toch?! of ik ben gewoon zo scheel als wat

Iedereen goed thuis gekomen? Ik heb verder geen gladheid meer gezien (behalve de stoep dan)
En de opkomst was aan de redelijke kant (ondanks de kou) Ik vond het in ieder geval weer leuk.
Misschien tot volgende week in deze auto:
(van mijn oom, een gewone 5 TL met 600.000 km achter de rug!!!, lekker goedkoop op LPG)
[img]http://www.student.kun.nl/j.posthuma/Fi ... Martin.JPG[/img]
Groeten JPP.
En de opkomst was aan de redelijke kant (ondanks de kou) Ik vond het in ieder geval weer leuk.
Misschien tot volgende week in deze auto:
(van mijn oom, een gewone 5 TL met 600.000 km achter de rug!!!, lekker goedkoop op LPG)
[img]http://www.student.kun.nl/j.posthuma/Fi ... Martin.JPG[/img]
Groeten JPP.
Het was erg gezellig, alleen wel verrekte koud! Toen ik net hier aankwam waren mijn voeten nog bijna gevoelloos, terwijl de ECC op 23 graden stond te blazen!
Maar goed, volgende week nog 1 keer kou lijden en dan fris 2003 in!
See you next week!
See you next week!
ik kom echt alleen maar als je die willie hebt & dan strip ik 'm helemaal kaalMerijn schreef:Het was erg gezellig, alleen wel verrekte koud! Toen ik net hier aankwam waren mijn voeten nog bijna gevoelloos, terwijl de ECC op 23 graden stond te blazen!
See you next week!

toedels
@paskie... nice pic & onwijs vet hoor die heldere koplampen
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
-
- Moderator
Ok dan, we hebben dus besloten om nog één keertje een FNO te houden dit jaar. De week erop is tussen kerst en oud/nieuw en dan zal het er wel niet van komen. Dus mensen, laten we er de laatste keer van het jaar weer eens een mooie opkomst van maken.
Wanneer: Vrijdag 20 december 2002
Waar: Mac Beuningen
Hoe laat: vanaf 20.00 uur
Aanwezig:
Merijn -
willie
Tom - GTT
Rob - CLio 16V (die komt ook wel denk ik)
Niels - Clio 16V (gewoon komen joh)
Jesper ?????
JPP ?????
Johan ?????
Paskie ?????
Haaz ?????
........
.......
.......
hohohohoho......wel allemaal een kerstmuts meenemen he
Aanwezig:
Merijn -

Tom - GTT
Jesper ?????
JPP ?????
Johan ?????
Paskie ?????
Haaz ?????
........
.......
.......

Aanwezig:
Merijn - willie
Tom - GTT
Paskie - Clio 16V / benenwagen 16v
Jesper ?????
JPP ?????
Johan ?????
Haaz ?????
........
.......
.......
Aanwezig:
Merijn - willie
Tom - GTT
Paskie - Clio 16V / benenwagen 16v
Jesper ?????
JPP ?????
Johan ?????
Haaz ?????
........
.......
.......

Ik heb niks meer gemerkt van de gladheid, bij ons in Den Bosch was de weg zelfs helemaal droog.
Het was weer erg gezellig, maar ik kan er helaas niet bij zijn vrijdag dan heb ik al iets anders te doen. Daar kwam ik vanmiddag ineens weer achter.
Het was weer erg gezellig, maar ik kan er helaas niet bij zijn vrijdag dan heb ik al iets anders te doen. Daar kwam ik vanmiddag ineens weer achter.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
er lag gister avond een flinke ijsbaan voor de deur toen ik klaar was met werken. mocht vanmorgen veel te vroeg beginnen en dus nog steeds glad. maar ik had me al afgemeld.
Voor volgende week heb ik weer slecht nieuws, ik moet weer veel te vroeg beginnen dus is het verstandig om niet te komen. bij deze heb ik me dus helaas alweer afgemeld.
Ieder een een prettige kerstdagen, en een gelukkige jaarwisseling. tot volgend jaar.
Gr. Frits
Voor volgende week heb ik weer slecht nieuws, ik moet weer veel te vroeg beginnen dus is het verstandig om niet te komen. bij deze heb ik me dus helaas alweer afgemeld.
Ieder een een prettige kerstdagen, en een gelukkige jaarwisseling. tot volgend jaar.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
de kans is groot dat ik ook niet kan komen. Ik denk toch dat het niet echt makkelijk te combineren is met die verjaardag. Weet niet ofdat meer mensen daar zin in hebben, maar de week zou ik wel weer kunnen (volgens mij
)
-
- Moderator
Ik zat nog een beetje rond te koekeloeren op het forum en toen zag ik dat een aantal van de limburgers hadden afgesproken om een keertje (volgens mij in de kerstvakantie) naar de griek te gaan. Mischien is het ook wel leuk als wij (als FNO) ook eens wat leuks gingen doen in de kerstvakantie.
Voorbeeldjes:
- avondje karten
- Iets eten met zijn allen
- gezellig de stad in (eventueel na het eten)
Nou ja, zo iets dus (al gaan we schaatsen
), koud hebben we het toch niet meer naar al die FNO'en.
De Vraag is dus ofdat er interesse is voor een dergelijk avondje in de kerstvakantie. Mensen die niet regelmatig naar de FNO komen zijn natuurlijk ook van harte welkom.
Ik ben benieuwd
Voorbeeldjes:
- avondje karten
- Iets eten met zijn allen
- gezellig de stad in (eventueel na het eten)
Nou ja, zo iets dus (al gaan we schaatsen

De Vraag is dus ofdat er interesse is voor een dergelijk avondje in de kerstvakantie. Mensen die niet regelmatig naar de FNO komen zijn natuurlijk ook van harte welkom.
Ik ben benieuwd
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Prima idee. alleen aan wat voor een dag zat je te denken?? laat ik het anders zeggen, er zijn er een aantal die moeten werken. Mocht ik niet heoven werken kom ik zeker.
En al gaan we alleen lekker wat drinken in de stad vind ik het al prima hoor. eten en/of karten hoeft wat mij betreft niet perse.
Gr. Frits
En al gaan we alleen lekker wat drinken in de stad vind ik het al prima hoor. eten en/of karten hoeft wat mij betreft niet perse.
Gr. Frits
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Op zaterdag zou mij beter uit komen omdat ik op vrijdag avond en zaterdag ochtend moet werken. maar als er dan een aantal op vakantie zijn dan maar op vrijdag of we moeten ff kijken dat we het op donderdag doen of zo.Ondanks dat er dan ook weer een aantal moeten werken.
Gr, Frits
Gr, Frits
-
- Moderator
Donderdag is het 26 december en zullen er niet zoveel kunnen. De week erop kan ik zelf niet op donderdag.
Om iets te "doen" (actief) lijkt mij overigens toch ook wel leuk
Om iets te "doen" (actief) lijkt mij overigens toch ook wel leuk
Jongens,
Ik lig de hele week 52 onder mijn auto, dus waarschijnlijk ben ik er niet bij. Wel goed idee overigens. Misschien een volgende keer????
Succes met regelen. Wordt het nog wat met de FNO vrijdag? Want als er maar 1 of 2 komen dan kom ik niet helemaal uit Utrecht naar Beuningen. Ik hou het wel in de gaten.
Fijne feestdagen als het vrjdag niet doorgaat, en natuurlijk ook een goede jaarwisseling.
JPP.
Ik lig de hele week 52 onder mijn auto, dus waarschijnlijk ben ik er niet bij. Wel goed idee overigens. Misschien een volgende keer????
Succes met regelen. Wordt het nog wat met de FNO vrijdag? Want als er maar 1 of 2 komen dan kom ik niet helemaal uit Utrecht naar Beuningen. Ik hou het wel in de gaten.
Fijne feestdagen als het vrjdag niet doorgaat, en natuurlijk ook een goede jaarwisseling.
JPP.
Week 1 zou wel kunnen (vrij of zat) maar alleen als het in de buurt is/met openbaar vervoer te bereiken.
Ik probeer namelijk zonder APK niet teveel te rijden. Jeroen Lubking neemt hem 6jan nog even onder handen en dan gaat hij weer door de APK.
Groeten JPP
Ik probeer namelijk zonder APK niet teveel te rijden. Jeroen Lubking neemt hem 6jan nog even onder handen en dan gaat hij weer door de APK.
Groeten JPP
eeej,
mijn voorkeur gaat ook uit naar week 1, als ik dan nog geld over heb en wat ben bijgekomen
sorry merijn, maar ik skip ook vrijdag... tis toch elke keer weer een behoorlijk eind rijden en het vooruitzicht slechts 2 peeps te zien, hmmmm!
Laat 't me maar weten als je em hebt! dan kom ik zeker zo wel ff langs, je hebt toch nog vakatie, you lucky...
!!!
peeps laterrrrrr
mijn voorkeur gaat ook uit naar week 1, als ik dan nog geld over heb en wat ben bijgekomen

sorry merijn, maar ik skip ook vrijdag... tis toch elke keer weer een behoorlijk eind rijden en het vooruitzicht slechts 2 peeps te zien, hmmmm!
Laat 't me maar weten als je em hebt! dan kom ik zeker zo wel ff langs, je hebt toch nog vakatie, you lucky...
peeps laterrrrrr
-
- Moderator
denk dus dat we maar uit moeten gaan van 27 of 28 december.
Als ik zelf zou moeten kiezen dan lijkt het me wel leuk om in de avond een paar heats te gaan karten en dan daarna nog iets te drinken (of de stad in)
Als ik zelf zou moeten kiezen dan lijkt het me wel leuk om in de avond een paar heats te gaan karten en dan daarna nog iets te drinken (of de stad in)
oke, interesse is er zeker... maar dan kan ik echt alleen maar op de 27ste, zaterdag is voor het meissieTom schreef:denk dus dat we maar uit moeten gaan van 27 of 28 december.
wat eten met z'n allen lijkt me ook wel erg gezellie, by the way!
De rest(tom's ideeén) gewoon daarna

Oja niet geheel onbelangrijk... and i need a place 2 spend the night, als we gaan drinken(!)
(liefst meerdere dames aanwezig, heb het snel koud!)

-
- Moderator
bij de mac in Beuningen komt nog wel eens wat voorbij
(hahahaha......leef je uit zou ik zeggen).
Ok dan, we gaan voor de 27ste. Dan is Merijn ook nog niet op vakantie volgens mij (nu maar hopen dat ie ook zin heeft) en dat is een vrijdag die we anders ook afgesproken hadden.
Nou ja, van te voren iets gaan eten is natuurlijk ook hartstikke leuk maar dan moeten we even kijken hoe het met de kosten zit als de daarna nog willen karten en iets drinken
Ok dan, we gaan voor de 27ste. Dan is Merijn ook nog niet op vakantie volgens mij (nu maar hopen dat ie ook zin heeft) en dat is een vrijdag die we anders ook afgesproken hadden.
Nou ja, van te voren iets gaan eten is natuurlijk ook hartstikke leuk maar dan moeten we even kijken hoe het met de kosten zit als de daarna nog willen karten en iets drinken
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Week 1 komt mij ook beter uit ondanks dat ik dan ook moet werken. laat maar horen wat en wanneer en ik probeer er te zijn. Een heat mee rijden zou grappig zijn, het is alleen kijken hoe laat en waar.
Gr. Frits
Gr. Frits