ACT: Clio Williams
-
Hoe zit het met de nardi stuurtjes. Zaten die standaard in een swiss champion of was het een accesoire? En welke kleuren waren ze er allemaal?
Clio Williams '95 & 5 GT Turbo '90 & Vw transporter '80
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja hoor, zolang geleden is dat nog niet hoor
*edit* vanaf begin mei al.....
Er zit de laatste week ineens heel veel vaart in, dat komt niet door Renault...
Die ander had een megane bak besteld, is ook een 2.0 maar toch andere verhoudingen in de bak

*edit* vanaf begin mei al.....

Er zit de laatste week ineens heel veel vaart in, dat komt niet door Renault...
Die ander had een megane bak besteld, is ook een 2.0 maar toch andere verhoudingen in de bak
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
Ik heb er sinds kort ook eentje in zitten. Erg fijn! Maar die van mij is wit. Zag er laatst een op marktplaats waarvan de bovenkant van het stuur rood geel leer is.Wouter de Wit schreef:Volgens mij alleen in Swiss Champion geleverd en in het grijs. Ik heb dr wel eentje in de Williams zitten, erg fijn stuurtje
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De mijne is grijs, je hebt ze in allelei kleuren inderdaad. Ik heb ze wel eens naast elkaar gezien op een site.
een bak gevonden. Moet even dagje prikken om de bak te halen enzo.
Ik hoop eind januari weer te kunnen rijden.
Renault geannuleerd, en via via viaTim schreef:Echt lang al![]()
Ah op die manier, vond het al raar dat jij zo lang moest wachten en hij niet. Maar vooruitgang, iets anders geregeld dan?

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Moderator
- Car: MB
je heb ze in verschillende kleuren idd van Nardi personel. Ik vind het overigens een veel te groot stuur om mooi te zijn.martijn williams schreef:Ik heb er sinds kort ook eentje in zitten. Erg fijn! Maar die van mij is wit. Zag er laatst een op marktplaats waarvan de bovenkant van het stuur rood geel leer is.Wouter de Wit schreef:Volgens mij alleen in Swiss Champion geleverd en in het grijs. Ik heb dr wel eentje in de Williams zitten, erg fijn stuurtje
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
Eind januari?Wouter de Wit schreef:De mijne is grijs, je hebt ze in allelei kleuren inderdaad. Ik heb ze wel eens naast elkaar gezien op een site.
Renault geannuleerd, en via via viaTim schreef:Echt lang al![]()
Ah op die manier, vond het al raar dat jij zo lang moest wachten en hij niet. Maar vooruitgang, iets anders geregeld dan?![]()
een bak gevonden. Moet even dagje prikken om de bak te halen enzo.

-
- Über-Spammer
beetje onderhoud wat is achtergebleven door de verbouwing, simple as that 

-
via via via... zuchtWouter de Wit schreef:Renault geannuleerd, en via via via![]()
een bak gevonden.

Schiet maar op met ophalen, want kon m vandaag ook al aan iemand anders verkopen. Scheen bij de dealer 4000 euro te kosten, zij ZIJ. Kan ik me niet voorstellen, misschien een nieuwe, en geen RUILbak?
Wat kregen jullie voor prijs bij dealer te horen?
-
- Über-Spammer
Ja Wouter,
opschieten, betalen
opschieten, betalen

Jongens,
ik moet een ic kwijt...heeft iemand een foto zonder bumper ? En weet toevallig iemand de afstand tussen de mistlichten ? Die grote opening tussen de mistlichten eigenlijk.
ik moet een ic kwijt...heeft iemand een foto zonder bumper ? En weet toevallig iemand de afstand tussen de mistlichten ? Die grote opening tussen de mistlichten eigenlijk.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Het schiet mooi op met de Williams onderdelen.. hij wou alleen niet meer op eigen kracht de brug op dus moesten we 'm gisteren even helpen
Als er iemand nog wat spul zoekt.. hij staat er nu nog

Als er iemand nog wat spul zoekt.. hij staat er nu nog

-
Wie weet dit?
De spanrol van de multiriem heeft tanden. Op het motorblok zitten ook die tanden om het te kunnen spannen. Het deel van het blok waar de tanden zitten zitten die vast aan het blok of erop vast gebout (zodat dat deel los te vervangen is)?
Ja je raad het al, de tanden op mijn blok zijn foetsie.
De spanrol van de multiriem heeft tanden. Op het motorblok zitten ook die tanden om het te kunnen spannen. Het deel van het blok waar de tanden zitten zitten die vast aan het blok of erop vast gebout (zodat dat deel los te vervangen is)?
Ja je raad het al, de tanden op mijn blok zijn foetsie.
-
- Über-Spammer
Dat is een los onderdeel waar o.a. je sb pomp ook aan vast zit. Vervangen van dit deel is wel vervelend, deze steun loopt door tot ongeveer je oliefilter, waar aan de voorkant dus ook nog wat bouten verstopt zitten. Om deze weer los te maken moet je dynamo etc er ook af.
-
Wat JP al zegt: dat blok is inderdaad los te vervangen, maar wel enkele uren prullen. Kötklusje.
En die blokken heb je in 2 versies: met aluminium tanden, en met een opgeklonken stalen tandheugeltje.
Aluminium is natuurlijk eerder kapot.
Heb als het goed is nog zon blok liggen.
En die blokken heb je in 2 versies: met aluminium tanden, en met een opgeklonken stalen tandheugeltje.
Aluminium is natuurlijk eerder kapot.
Heb als het goed is nog zon blok liggen.
-
Kijk ff welke variant je hebt en pm me maar je prijs.
Wel een kutklus dus. Lekker weer
Wel een kutklus dus. Lekker weer

-
- Über-Spammer
Neem je echt maar de tijd hiervoor, is echt een pokkewerk. Even uit het blote hoofd moet je dynamo weg, verticale steun van je inlaatspruitstuk, sb poulie los, sb pomp los (3 boutjes achter poulie, 1 aan de andere kant van de pomp), en dan alle bouten aan de voorkant van je blok. Dit zijn 2 grote steunen waarvan 1 bout nog rechts boven je oliefilter zit.
Zeker met ingebouwde radiateur echt een vervelend werk.
beunklus kan ook, riem demonteren, poulie opschuiven, alles monteren en als laatste de riem over je dynamo trekken. Daarna met een bandenijzer je dynamo op spanning trekken en snel de bout erdoor duwen
.
Zeker met ingebouwde radiateur echt een vervelend werk.
beunklus kan ook, riem demonteren, poulie opschuiven, alles monteren en als laatste de riem over je dynamo trekken. Daarna met een bandenijzer je dynamo op spanning trekken en snel de bout erdoor duwen

Ik had dat tand dingetje er bij m'n Clio ook niet op zitten en ik heb dat ding nooit gemist.
Als de riem eraf moest, haalde ik de dynamo gewoon even los, kun je nog veel makkelijker bij ook dan bij dat irritant weggestopte stelmechanisme.
Moest de riem ooit strakker gespannen worden, zette ik gewoon een grote schroevendraaier op de spanrol en draaide dan de moer weer vast.
Als de riem eraf moest, haalde ik de dynamo gewoon even los, kun je nog veel makkelijker bij ook dan bij dat irritant weggestopte stelmechanisme.
Moest de riem ooit strakker gespannen worden, zette ik gewoon een grote schroevendraaier op de spanrol en draaide dan de moer weer vast.
-
- Über-Spammer
Zo deed ik het ook toen ik nog niet wist hoe de spanrol werkte 

-
Als ik het zo hoor dan is dit de manier hoe ik het ga doen. Gaan zin om een hele dag te kloten als het eigenlijk ook zo kan. Bedankt voor de tips mannen!Robke schreef:Ik had dat tand dingetje er bij m'n Clio ook niet op zitten en ik heb dat ding nooit gemist.
-
-
Hé, het is hier geen marktplaats, hoor! [img]http://www.cheesebuerger.de/images/smil ... l/a010.gif[/img]
ach wat is troep. een supersprint scheurt ook wel.
-
Toegevoegd aan het register, de PV-NN-43.