Ik maak ook vaak foto's als ze er niet zijnRonnie schreef:@ Anthony: worden die eigenaren nou nooit een keer gek als je weer eens hun wagens op de foto zet?

Ik maak ook vaak foto's als ze er niet zijnRonnie schreef:@ Anthony: worden die eigenaren nou nooit een keer gek als je weer eens hun wagens op de foto zet?
AnthonyR schreef:Als wouter kwade bedoelingen heeft![]()
![]()
en even later door mij gespot bij schaijkRonnie schreef:Zojuist door een collega van me een Zwarte Duitse SLR mclaren roadster gespot hier in omg. Grave.
Ja inderdaadIvo van Achthoven schreef:Maat zeker.....de caravanhandelaar....
Nee helaas niet, stond het slechts voor de foto'sRemon-CL10 schreef:De t@ringHeb je niet meer van die Spyker? Vette kleurcombinatie!
Garage ernaast stond Rolls Royce Phantom, Rolls Silver nogwat, Maybach 57S en nog een nieuwe Mercedes Benz GL, en dat was maar 1 van de 3 hallen waar auto's stondenTom schreef:Spyker. Dat is juist het minste wat er staatWel goede handel zo te zien idd. Die woonwagens
Langs de snelweg zitten doe ik normaal niet aanPatrick.B schreef:@anthony
Zit je de hele dag langs de snelweg of zo? Heb je ook veel contacten in de wereld die extreme cars heet? Je hebt altijd de dikste auto's op de foto?
![]()
Hoe ken dat?![]()