Klaar voor Zondag in ieder geval.

Inderdaad de lambdasonde die bij 6000 RPM uit de voorpijp knalde bij het uitkomen van het Scheivlak.. niet eens losgetrilt maar gewoon met schroefdraad en al uit de voorpijp geknalt, geen idee hoe het kan maar inderdaad bij Steven op de brug er in gedrukt met een lading GunGum en wat laspuntjes, lambdasonde is afgeschreven aangezien die nog 1,5e ronde over het circuit geschuurd heeft.Haas schreef:valt mee... lambdasonde uit de voorpijp geblazen oid. Denk gewoon de 'moer' op de voorpijp losgetrild? Heeft m bij Steven op de brug gefixed.
Ik heb diverse mensen meegenomen maar volgens mij was dat Lennaert Nijssen van Nurburgring.nl.Martijn Kool schreef:wie of wat zit er naast je ronald??
Weet ik, heb 2 dagen bij Ronald in de auto gezetenmark 5t schreef:CL heeft daar alleen maar last van als je te zacht remt.
ik heb dat probleem echt bijna niet.
Kreeg de remmen ook niet echt warm in de regen, na 20 minuten piepten ze nog steeds als ik wat rustiger aanremde op een bocht, echt heel erg veel vaart zat er ook niet in maar echt veel meer zat er ook niet in, was toch nog wel aardig glad.mark 5t schreef:CL heeft daar alleen maar last van als je te zacht remt.
ik heb dat probleem echt bijna niet.
Ja, waarom niet.tutuur schreef:Jij, een nieuwe?