Waarschijnlijk is het onderdeelnummer van de Clio 16v knop overgenomen door de normale knop. Ben benieuwd of je nog wel aan de pookknop kan komen. Voor de 19 16v kan het nog wel geloof ik...
MartijnG schreef:Waarschijnlijk is het onderdeelnummer van de Clio 16v knop overgenomen door de normale knop. Ben benieuwd of je nog wel aan de pookknop kan komen. Voor de 19 16v kan het nog wel geloof ik...
Ik heb er ook op mijn draagarmen zitten. Deze zaten er al op toen ik hem kocht. Ik wil dit graag weten voor een rallyteam die problemen heeft met te warme remmen.
Dan zijn ze bij mij verdwenen... Maar ik heb ook een import en geen kat dus het zou ook best kunnen zijn dat ze daar weer niet standaard op zaten, Mr. Rteno kennende...
Donleben schreef:Ik heb ze niet, dus als iemand nog een setje over heeft....
Als het goed is dit het bestel nummer 7700816384 voor links en 7700816385 voor rechts. Kosten zijn ongeveer 20 euro p/s. Die van da foto komen van mabo tuning. Dus ff bellen en ophalen in zwolle.
Ik heb ze ook niet erop zitten, maar missen doe ik ze niet.
Tijdens de toertocht had ik helemaal geen remproblemen, het was zelfs zo dat m'n remmen te veel afkoelden waardoor de remblokken niet op temperatuur bleven....
robclio16V schreef:Ik heb ze ook niet erop zitten, maar missen doe ik ze niet.
Tijdens de toertocht had ik helemaal geen remproblemen, het was zelfs zo dat m'n remmen te veel afkoelden waardoor de remblokken niet op temperatuur bleven....
Heeft er iemand een middenarmsteun in z'n 16V zitten? Lijkt me best lekker.. Weet alleen niet of het tussen de 2 stoelen in past. Heb weleens wat geprobeerd, zonder succes..
toen ik mijn auto kocht zat er een of andere hobby bob armsteun in. Omdat ik hem zo lelijk vond heb ik hem er meteen uitgedonderd. Maar een mooi exemplaar kan misschien best fijn zijn
hmm 'k heb hier ook nog een andere computer liggen met een andere chip erin, alleen mij werdt verteld dat de nrs van
de computers overeen moesten komen dit was helaas niet zo [img]http://img369.imageshack.us/img369/9646/11212265mi.th.jpg[/img]
alleen 't zgn hom nr was gelijk
'k dacht dat alle 16v computers gelijk waren??