Friday Nightmeeting Oss I
zo te zien niet,
maar vanmorgen belde ze me dat de deur niet meer op slot kon, dus die hebben ze wel geforceerd dan
strax meteen even kijken
moet weer een ander slot in dan,
moet je dat weer ergens vandaan toveren
waarom kunnen gasten niet gewoon van je spullen afblijven
maar vanmorgen belde ze me dat de deur niet meer op slot kon, dus die hebben ze wel geforceerd dan
strax meteen even kijken
moet weer een ander slot in dan,
moet je dat weer ergens vandaan toveren

waarom kunnen gasten niet gewoon van je spullen afblijven

haas leest wel degelijk..heb al terug gepmd .. 
Tsja, mensen hebben geen respect voor andermans zaken...dat blijkt eens te meer!

Tsja, mensen hebben geen respect voor andermans zaken...dat blijkt eens te meer!
tsja, voetballertjes vermanend toespreken lukt me nog wel. Jammer alleen dit altijd de laffaards zijn, die je nooit ziet. Doe t maar een keer voor mijn ogen...dan kunnen ze wat beleven 

zelfs dan...
Paar jaar terug hebben ze bij ons thuis ingebroken in de garage. En wat nemen ze mee? Een tuinslanghaspel en een jerrycan benzine. Neem dan wat nuttigs mee..er stonden destijds 13 fietsen en niet allemaal de goedkoopste. En t klotige was ook: braak schade aan de deur van 800 gulden
Paar jaar terug hebben ze bij ons thuis ingebroken in de garage. En wat nemen ze mee? Een tuinslanghaspel en een jerrycan benzine. Neem dan wat nuttigs mee..er stonden destijds 13 fietsen en niet allemaal de goedkoopste. En t klotige was ook: braak schade aan de deur van 800 gulden

waarom heb ik ook al weerop den bosch gestemd? ik ga er niet eens heen... 

ik stel mijn kunsten beschikbaar 

prima! no offense!
tot strax
tot strax

@merijn: zonde... 
in mijn profiel staat sign aan, maar moet m elke keer aanklikken anders doetie t niet

in mijn profiel staat sign aan, maar moet m elke keer aanklikken anders doetie t niet

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
hé mensen wat zijn dit voor privédates? waarom weet ik daar niets vanaf? 
vandaag bij nieuwe kamer wezen kijken..denk dat ik em neem, dus dat probleem zou dan ook weer opgelost zijn

vandaag bij nieuwe kamer wezen kijken..denk dat ik em neem, dus dat probleem zou dan ook weer opgelost zijn

zonde dat er nix meer aan te ontkennen wasMerijn schreef:Wat bedoel je?~Haas~ schreef:@merijn: zonde...

@Paul: je gaat lekker, een nieuwe vette bak, een vriendin wanneer je die nodig hebt

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ow? vertel?