ik kon er alleen niet zo 123 makkelijk dichterbij komen
staat helemaal ingebouwd in een hoekje, heb het kenteken helaas niet onthouden, heb een geheugen als een zeef......en ben het vergeten op te schrijven :crybaby:
Als het de kx-74-dl is dan is het de oude ATT2 van Jean.
ik kon er alleen niet zo 123 makkelijk dichterbij komen
staat helemaal ingebouwd in een hoekje, heb het kenteken helaas niet onthouden, heb een geheugen als een zeef......en ben het vergeten op te schrijven :crybaby:
Als het de kx-74-dl is dan is het de oude ATT2 van Jean.
gisteravond (zaterdag) bij de mac sjnek in geleen rond 23.00 uur een blauwe coupe ph2.... kenteken zl-xx-xx volgens mij v-style achterbumper, voorbumper met heel wat gaas werk.... beetje extreme skirts ..... niet verlaagd....
vanmiddag op de n209 ter hoogte van afslag berkel in de richting van rotterdam een rode clio sport met grote RTC raamsticker achterop en een voetbalclub vlagje. passerde je aan rechterkant op afvoegstrook
langs de zelfde weg beneden aan het talute een zilvere clio sport kenteken begon als ik het goed heb gezien met 66-??-??
parkeerterein bij paviljoen in bergschebos clio (16v??) zilvergrijs kenteken ZJ-81-GJ
Vanochtend rond half 12, hier voor de ingang van mijn wijk (horstacker in Nijmegen) een Rode Clio 1.8 16v (verwacht ik) met lexus lichten en merknamen op zijn deur, wagen reed voorbij, maar zag er zo snel ik het kon zien wel netjes uit, iemand van hier??
Gespot op de A7 ter hoogte van purmerend op zaterdag avond rond 21:15 een blauwe clio 16v aan het racen tegen een opel astra (ook blauw met 4 uitlaten). Ze gingen me met een bloedgang voorbij!! tegen de 200 gok ik!!
Kon uiteraard niet zo snel hun nummerbord bekijken.
Luco/Alpine-racer schreef:ik ook en dan toeter ik wel
Rijd je half gaar van je werk naar huis, wordt er ineens driftig getoeterd. "Welke debiel toetert... " Een seconde later had ik ineens door wie dat geweest was.
Madmaus schreef:Daarnet clio williams op de raamweg/burg. patijnlaan/groot hertoginnelaan in Den Haag zat ie achter/voor me.
HB-PD-59
Bekende van hier? ik zag geen RTC kenmerken
mh normaal gesproken rij ik daar ook altijd, maar ik was et niet
Volgens mij heb ik deze ook wel es gezien, die gast kijkt niet op of om
Hahaha dat viel mij ook al op. Hij stopte achter me, dus ik stak me duimpie op. Zat ie eerst te kijken wat doe jij nou en toen kreeg ik een heel klein zwaaitje terug. Daarna heeft ie niet meer gekeken.
Wel ging die heel hard rijden. rechts bij iemand voorbij toen heb ik hem laten gaan
Rijd je half gaar van je werk naar huis, wordt er ineens driftig getoeterd. "Welke debiel toetert... " Een seconde later had ik ineens door wie dat geweest was.
De volgende keer hoop ik wat alerter te zijn.
ja dacht al wat een sukkel hij kijkt niet eens
de rest van de week rij ik in een niksan tino almera
De volgende keer hoop ik wat alerter te zijn.
ja dacht al wat een sukkel hij kijkt niet eens
de rest van de week rij ik in een niksan tino almera
Ja, maak het me nog lastiger! Moet ik dalijk allerlei Nissans in de gaten gaan houden.
vanmiddag om 17.40 uur, clio williams op de a15, vanuit Barendrecht richting Spijkenisse ging er af bij hoogvliet. Hij stak wel effe een duim op, maar geen RTC kenmerken, en kenteken vergeten
Zo te zien volledig origineel, behalve een grote intercooler achter de bumper.
Kenteken : X?-nr nr - letter letter
D'r zat een gozer met een bril in, iemand van hier?
die gast zit volgens mij in arnhem ergens op de hts, die heb ik vd week ook gespot. Achterbumper was me niet opgevallen...wel dumpvalveje
Vanavond tegen vijf uur op de A50 richting nijmegen tgv Oss, Roel in zijn Clio II Si. Hij zag me niet...reed naast hem, maar zonder toeter is t lastig aandacht trekken
Een 10 minuten geleden reed ik achter een rode Clio 16v (kenteken begon met 76 volgens mij) de parkeergarage bij De Akkers (Spijkenisse) in. Zag er netjes uit. Waarschijnlijk was de lak een keer gepolijst, want het rood leek niet verkleurd. Een bekende?