Friday Nightmeeting Oss I
daar hou ik je aan!! Bovendien, twee zien meer dan éénMerijn schreef:YEAH!Goed plan, Haas. Als je een GT wilt gaan bekijken, dan wil ik wel mee. Niet dat je er veel aan hebt, maar toch

vraag me af hoe recent deze foto's zijn, aangezien er nog een 'oude' kentekenplaat opzitMerijn schreef:Persoonlijk vind ik die grijze mooier, maar ze zijn allebei erg cool.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Moet je niet eigenlijk iemand meenemen die een GTT maar niets vindt? ipv iemand die verliefd is op die karren?
p.s. gaat er ook iemand meekijken binnenkort voor een clio 16v of 19 16v? of is dat niet interessant genoeg?

p.s. gaat er ook iemand meekijken binnenkort voor een clio 16v of 19 16v? of is dat niet interessant genoeg?

-
- Contacteer:

tis dat merijn me voor was, maar wilde al zeggen: de telefoon staat dag en nacht aan 
@Merijn, ga toch die dude uit malden ff bellen. Hij moet m wegdoen vanwege vertrek naar t buitenland, dus misschien issie wel met bodemprijs te krijgen. Misschien interessant...ff kijken.

@Merijn, ga toch die dude uit malden ff bellen. Hij moet m wegdoen vanwege vertrek naar t buitenland, dus misschien issie wel met bodemprijs te krijgen. Misschien interessant...ff kijken.

-
- Contacteer:
Misschien kan ik jouw hulp ook nog wel gebruiken hoor Haas 

denk dat er mensen genoeg zijn die je willen helpen. robbie heeft ook nogal kijk op dat soort zaken.. 

-
- Contacteer:
Toch wel handig..mensen kennen die er verstand van hebben
maar eerst ff wat centjes bij mekaar sprokkelen..en kijken wat er met de RSi gaat gebeuren...hoe ik daar nog een centje voor terug kan krijgen, of inruilen ofzo..
maar eerst ff wat centjes bij mekaar sprokkelen..en kijken wat er met de RSi gaat gebeuren...hoe ik daar nog een centje voor terug kan krijgen, of inruilen ofzo..
tsja, als ik een GTT ga kopen, moet ik de clio op zich ook best verkopen, anders wordt een 200 eur GTT, haha! En dat wil ik niet 

-
- Contacteer:
Hmm dus jij koopt mijn RSi niet? 

nee, ik koop geen kadavers meer, haha!

-
- Contacteer:
Dat wordt heel goed zoeken dan naar die GTT! 

nee, kan niet bellen vanaf stage....althans, mag niet 
Bel vanavond hoop ik ff, maar heb eignelijk geen tijd. Tijd maken dus...
@Rob: bedenk me net dat ik er volg week vrijdag niet ben, dan zit ik in centerparcs
Kom volg week savos de spullen wel x ophalen, goed?

Bel vanavond hoop ik ff, maar heb eignelijk geen tijd. Tijd maken dus...

@Rob: bedenk me net dat ik er volg week vrijdag niet ben, dan zit ik in centerparcs

-
- Contacteer:
net zoals dat je niet mag internetten op je stage?
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
zozo goed bezig haas. Bij de CRS staan ook nog wel eens wat leuke gt-tjes http://www.clubrenaultsportives.nl/html/le_garage.html.
-
- Contacteer:
Jij zit dus ook nog steeds op je werk? 

officieel mag ik neit internetten nee...maar aangezien de afdeling op zijn gat ligt en zelfs mijn begeleider internet van 9.00 tot 17.30u denk ik niet dat ze me veel zullen maken 
@Johan:

@Johan:

Let wel ff op de data's...Johan schreef:zozo goed bezig haas. Bij de CRS staan ook nog wel eens wat leuke gt-tjes http://www.clubrenaultsportives.nl/html/le_garage.html.

chris: data of data 
ik heb er nog niet helemaal gekeken, aangezien mijn stagepc geen java ondersteunt en de link niet werkt

ik heb er nog niet helemaal gekeken, aangezien mijn stagepc geen java ondersteunt en de link niet werkt

@johan: 
Update: wilde gister nog even stiekem bij de GTT gaan kijken in malden, die witte dus
maar was btje te laat om te bellen. Toch maar ff langs gereden, aangezien ik weet waar hij staat....maar toen wasie weg, dus was weinig te zien.. 

Update: wilde gister nog even stiekem bij de GTT gaan kijken in malden, die witte dus

niet goed gekeken dan...het buskokje/fietsenstalling hangt toch redelijk vol met stickers hoor
maar ben t met je eens, dat er meer geplakt moet worden. Vrijdag ff wat aan doen 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Chris schreef:Dat 5je van Ronnie stond in een dorpje iets verderop dan Boxmeer, en we hadden honger toen we de M bij Beuningen zagen..
Hoe doet ronny dat, iedere maand een ander wrak of zo? want na zn golf is dit zn, hoeveelste??
GR.Frits
5 TR als nieuwe aanwinst, vette bakkies