maar hijs al best leuk hoor

11 % compleet nu
Hij is nu verkrijgbaar hoorFerdy schreef:hebbuh hebbuh hebbuhThierry schreef:Binnenkort komt de eerste uitbreiding voor Buzz genaamd 'Buzz!: The Big Quiz'. Het zullen nu meer algemene vragen zijn en er kunnen maximaal 8 spelers tegelijk spelen
Als die al weer een stuk goedkoper is geworden, dan ga ik hem halen.Thierry schreef:Zijn er hier toevallig nog mensen met een 360 en het spel Project Gotham Racing 3?
Ze hebben ook kunnen afkijken bij de 360, en ombouwen is veel beter, betaal je jezelf ook niet scheel voor een spelletjeThierry schreef:De PS3 is wel de meest complete van de 2 lijkt me![]()
Alles zit er al op en aan
Eh, sja, Thierry zegt het eigenlijk al:AnthonyR schreef:Ik zou toch voor de 360 gaan, completer voor minder geld. Plus is om te bouwenPaul1916v schreef:zit hier ook te wachten op daling idd..
al wil ik ook nog wel weten wat de PS3 gaat doen...
En PS'en kun je al jaren ombouwen, dus waar die opmerking vandaan komt...zal wel het gebrek aan jaren zijnThierry schreef:De PS3 is wel de meest complete van de 2 lijkt me![]()
Alles zit er al op en aan
Ik heb GT4 en ik vind m wel oke. Ik ben niet echt voor serieuze race spellen, dan speel ik liever iets als burnout3AnthonyR schreef:Ik heb vorige week de playstation 2 van me oom gekregen. Enigste wat ik moest doen was even een voeding kabeltje kopen. Kosten 3,-
Inclusief memory-card, 2e controller. En 5 Spelletjes, Crash Bandicoot, Grand Tourismo 3, Grand Tourismo Tokyo Concept ?¿, Unreal Tournament , Tekken Tag. Nou zijn dat allemaal wel redelijke oude spelletjes, en ik was wel geintresseerd in GT4, best populair spel en zeer compleet. Nu is mijn vraag wie heeft GT4? En wat zijn jullie meningen.
Er zijn geruchten dat Sony volgend jaar met een meer uitgebreide PSP gaat komen, dus dan zou je beter nog even wachten met het kopen van een nieuwe PSP.Kim [meganerat] schreef:wie heeft zijn PSP al geupgrade naar 2.8??
bevalt het en wat zijn de veranderingen?
behalve dat je de nieuwste spellen kan spelen.
ik twijfel of ik zou upgraden of nog een psp kopen en die upgraden zodat de homebrew ook nog gebruikt kan worden.
Heb nu al me racelicentie's. Maar heb wel 2 uur gereden voor alleen de nurburgring, iedere keer ging ik weer van de baan af. Reed trouwens met een MB 190 EVO IIIEgonlaguna schreef:Heb je snel voor elkaarAnthonyR schreef:Spel maar gekocht en best tevreden, al een paar uur bezig voor me rijbewijzen..![]()
Nee 1 keer natuurlijk foutloos, anders had ik me licentie niet natuurlijkMarcus schreef:En toch heb je je rijbewijs gehaald?iedere keer ging ik weer van de baan af.![]()
Kleine tip voor over 4 jaar: Doe dat niet waar een rij-instructeur bij is
Pfff....2.0.....heb jij geluk. Ik zit nu op 2.7 en ik kan op dit moment nog niet downgradenKim [meganerat] schreef:ik zit nog op 2.0.
ben al een tijdje niet meer met die homebrew bezig, psp was een beetje een zooitje en heb toen alles geformateerd![]()
moet het weer opnieuw installeren, maar heb nog wel gezien dat er een nieuwe Eloader is. ben jij daar bekent mee??