Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
RoyH

wow ben ff aan het bijlezen, watskebeurt in de schuur allemaal gek...

Was dit bij de Geusselt gebeurt? Ligt daar een hockeyclub in de buurt? Achterlijke zatte mongolen :(

En inderdaad is het allemaal achteraf gelul, ik denk dat bijna iedereen wel eerst naar zijn auto was gaan kijken in plaats van de daders aan te houden... (afhankelijk van de manier waar ze zich op opstellen natuurlijk).

Plus als het zo'n grote groep is trappen ze je dalijk je halve auto nog naar de filestijnen ook :(

Danny, een tip (weet niet of je er iets aan hebt): Waarborgfonds, of hoe dat kreng ook heet. Als je eenzijdige schade hebt en geen dader... misschien dat je er iets mee kunt/ in ieder geval een deel van de schade terug krijgt...

Anders het verhaal zo draaien dat je nooit iemand hebt gezien ofzo als je er niet voor in aanmerking komt...

Dit is in ieder geval zwaar KUT, was het met de megane of met de 5 btw? Succes in ieder geval alvast!!
Reno-loos
Riël
Über-Spammer

Ik bne getuige voor het waarborgfonds! (die heb je nodig).
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Loontje

Getuigen genoeg....ik zat naast m in de auto en Roel en Ruudjuh zaten achter ons... :worship:
RoyH

http://www.waarborgfonds.nl/

Wanneer?
Iedere benadeelde kan een beroep doen op het Waarborgfonds, indien in Nederland de schade is ontstaan, veroorzaakt door:

een onbekend gebleven motorrijtuigbestuurder, die is doorgereden na het ongeval;
een niet-verzekerde motorrijtuigbestuurder;
een bestuurder van een gestolen motorrijtuig, die wist dat het voertuig gestolen was (schade aan het gestolen motorrijtuig wordt niet vergoed);
een motorrijtuig, verzekerd bij een failliete verzekeraar;
een motorrijtuigbestuurder die op grond van gewetensbezwaren is vrijgesteld van de verplichting tot verzekering en met wie de schade niet of niet volledig geregeld kan worden.

Kutzooi:

Wat is vandalisme en wordt vandalisme-schade door het Waarborgfonds vergoed?

Schade door vandalisme wordt niet door ons vergoed. Onder vandalisme verstaan wij: het leksteken van banden, aftrappen van spiegels, over de auto heenlopen. Eigenlijk alles wat met opzet door een persoon veroorzaakt is.

:(
Reno-loos
Loontje

"Er is geen sprake van opzet", aldus de politie...dus geen vandalisme...ze zijn gewoon "mit n sjtuk in die kloete" (alweer aldus de politie :p ) tege de auto "aangelopen"...geen opzet, geen dader, geen proces verbaal, geen vergoeding!
Lang leve de nederlandse wetgeving :worship: !!
Rianne RT

Als ik het verhaal goed begrepen heb, was het een fietser... Een bestuurder (maar niet van een motorrijtuig)... Staat er niets over andere bestuurders... Het hoeft toch niet perse vandalisme te zijn.... Het is een bestuurder die onder invloed een ongeluk heeft veroorzaakt, en daarna gevlucht is.... Tenminste zo zou ik het opbouwen.
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
Loontje

T was geen fietser...t was een jongen die een andere jongen opgetild had...
De politie zei ook nog dat als ie t heel zwart wit zou bekijken...danny schuld zou zijn omdat ie n voetganger "aangereden" heeft en n voetganger is altijd de zwakste weggebruiker...
RoyH

Rianne Tinnemans schreef:Als ik het verhaal goed begrepen heb, was het een fietser... Een bestuurder (maar niet van een motorrijtuig)... Staat er niets over andere bestuurders... Het hoeft toch niet perse vandalisme te zijn.... Het is een bestuurder die onder invloed een ongeluk heeft veroorzaakt, en daarna gevlucht is.... Tenminste zo zou ik het opbouwen.
helaas:

Ik ben aangereden door een fietser en heb letsel opgelopen. Betaalt het Waarborgfonds Motorverkeer mijn schade?

Nee, u bent niet aangereden door een motorrijtuig en dus krijgt u geen vergoeding van het Waarborgfonds Motorverkeer.

Je zou het dus al zo moeten draaien dat er bijvoorbeeld iemand met een motor tegen je aangereden is ofzo... maja dan ga je je natuurlijk op glad ijs begeven, zeker als je al met de politie hebt gesproken (Is er een rapport opgesteld?).

Klote scheve wetgeving. Dus als je maar genoeg gezopen hebt mag je ongestraft tegen iemand zijn auto aanrossen als je maar maakt dat je snel weg komt.

Hmmm.....als iemand kennissen heeft....

Wat is de gang van zaken rondom expertises?

In beginsel wordt in alle gevallen een onafhankelijke expert ingeschakeld. De expert onderzoekt of de schade door een motorrijtuig is veroorzaakt en stelt de hoogte van het schadebedrag vast. Indien u in het bezit bent van een schadebegroting gelieve u deze mee te zenden. De expert maakt met u een afspraak wanneer en bij welke reparateur de schade kan worden opgenomen. Indien u zelf een onafhankelijk expert heeft ingeschakeld kunt u uiteraard volstaan met het inzenden van het expertiserapport. Wanneer wij tot vergoeding van de schade overgaan vergoeden wij eveneens de expertisekosten. Het is toegestaan tot een bedrag van € 400 noodreparaties te laten verrichten als dit noodzakelijk is om uw auto rijdbaar te krijgen.
Loontje

Danny gaat vanmiddag de schade laten opnemen...laten we maar eerst eens afwachten wat die zeggen...voordat we allerlei conclusies en zo gaan trekken...
RoyH

Geen conclusies, feiten van het waarborgfonds.

Succes met de schade opnemen! was het met de megane trouwens? mail me eens bij loontje :)
Reno-loos
Rianne RT

Als schade door een fietser niet betaald wordt, heb je pech gehad denk ik... (N)
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
cyberdanny
Car: Renault 5 GT Turbo

klopt waarborgfonds heb ik nix aan......

ik ben nu aan het hopen dat ik een bonus/malus beschermer in mijn polis heb, dat betekent dat ik niet achteruit ga met mijn korting en dat mijn schade gewoon vergoed wordt. En als ik geen beschermer heb dan denk ik dat ik de schade gewoon schade laat zijn, het valt gelukkig niet zoooo erg op.
Riël
Über-Spammer

Danny, ik heb nog een uitdeuken zonder spuiten nummer voor je. Magische handjes en ben je voor n appel en n ei klaar. Dan laat maar hangen, die verzekering.
cyberdanny

Riël Notermans schreef:Danny, ik heb nog een uitdeuken zonder spuiten nummer voor je. Magische handjes en ben je voor n appel en n ei klaar. Dan laat maar hangen, die verzekering.
pm me maar even! :wink:
Loontje

Goooood :worship:

Ik denk namelijk wanneer Danny de auto niet laat maken, ook al valt het op het oog niet op, hij WEET het wel, dat hij daar altijd over blijft nadenken, Danny kennende.
(Beetje kromme zin, maar jullie begrijpen me wel he :lol: (I) )
RoyH

Loontje schreef:Goooood :worship:

Ik denk namelijk wanneer Danny de auto niet laat maken, ook al valt het op het oog niet op, hij WEET het wel, dat hij daar altijd over blijft nadenken, Danny kennende.
(Beetje kromme zin, maar jullie begrijpen me wel he :lol: (I) )
ik snap m maar leg hem nog s uit hehe :P:P :D al iets bekend danny? fotootje btw?
Reno-loos
baszos

zozo

achteraf gelul, eens beter smilies achter de zinnen lezen, zal je ook snappen dat 90 % van de verhalen die hier worden verteld met een korreltje zout genomen moet worden :wink:

tsja, en tis natuurlijk vervelend van die mensen allemaal, maar als hun weet ik wat op straat doen, moeten ze dat lekker zelf weten (buitengesloten tegen iemand wagen oprennen)

en als er verder niks was gebeurt, en je had die, door jou zogenoemde smeerlappen, gezien, waren het geen smeerlappen, maar had je er alleen maar om kunnen lachen.

krom of krom

ma goed :)
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
cyberdanny

foto heb ik helaas nog niet....is moeilijk een foto van te maken met die kleur.
Naja, ben na het werk na de schade expert gereden en ze hebben hem even geinspecteerd en kwamen tot de conclusie dat de portier het beste gerestyled kan worden, kosten tussen de 150 en 200 euro, wil je het echt goed gedaan hebben komt er spuitwerk bij en dan moet de hele zijkant opnieuw gespoten worden ivm kleurverschil prijs tussen de 800 en 900 euro.

Ik denk dat ik de deuk verlopig maar mooi laat zitten...
baszos

wat riel al zei, uitdeuken zonder spuiten, omdat het deukje zoo minimaal is, is dat heel goed mogelijk.

en dan kost het je net een paar tientjes :)
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
RoyH

ga jij niet mee naar de Kreuzetage trouwens Bas? zie je niet in het lijstje staan namelijk.
Reno-loos
Rianne RT

members only 8)
Xabre
Car: 19 16V

moeten al die duitsers zeker ook lid zijn van de rtc :P
Trust me. I know what I'm doing.
Jean-Paul-S
Über-Spammer

:lol:

dan ga je toch als niet member, ga je op eigen houtje :)
Johan_16v
Contacteer:

zitten hier toevallig mensen die bij Getronics in Beek werken? :)
baszos

RoyH schreef:ga jij niet mee naar de Kreuzetage trouwens Bas? zie je niet in het lijstje staan namelijk.
nope kga idd niet.

en heeft met members only niet te maken, anders was ik ook niet meegegaan, heb zo me eigen redenen :D
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
RoyH

nope, was ik wel bijna stage gaan lopen :)
Reno-loos
Jean-Paul-S
Über-Spammer

zitten hier toevallig mensen die bij Getronics in Beek werken?
ga jij daar werken dan? als dat zo is, ik werk een dorp verder, in elsloo :p
RoyH

baszos schreef:
RoyH schreef:ga jij niet mee naar de Kreuzetage trouwens Bas? zie je niet in het lijstje staan namelijk.
nope kga idd niet.

en heeft met members only niet te maken, anders was ik ook niet meegegaan, heb zo me eigen redenen :D
enne? vertel! sappige roddels? :P
Reno-loos
cyberdanny

Ik weet ook nog niet of ik er bij ben tijdens de Kreutztage, ik krijg pas die week te horen of ik vrijdag vrij heb of niet.....even afwachten dus... :~
Johan_16v
Contacteer:

J-P-S schreef:
zitten hier toevallig mensen die bij Getronics in Beek werken?
ga jij daar werken dan? als dat zo is, ik werk een dorp verder, in elsloo :p
yup sinds 14 mei zit ik hier. let maar op als je op de A2 rijdt 8)
RoyH

Ik woon in beek en moet elke dag via de autoweg naar Randwyck dus zal eens kijken :P
Reno-loos
Jean-Paul-S
Über-Spammer

kom er vaak met de fiets langs dat gebouw. zet m maar eens langs het fietspad tussen de autoweg en het getronics gebouw. dan zie ik hem wel :)
cyberdanny

Ik zou zeggen...Kom niet nu donderdag maar de de donderdag erna naar de meeting in Maastricht :D
oldskool

cyberdanny schreef:Ik zou zeggen...Kom niet nu donderdag maar de de donderdag erna naar de meeting in Maastricht :D
Is er iets speciaals te doen dan ? :lol: :p
Jean-Paul-S
Über-Spammer

ja, danny komt, ik kom, JIJ komt :p
Gesloten