Ben daar voor mijn baas spullen aan het aanleggenLuco/Alpine-racer schreef:wat doe je bij TNO?(Hoolie)-Ad schreef:Werken bij TNO
Dat doet echt NIEMAND daar, wat een lui stel flikkers daar zeg.MartijnG schreef:werken......dat zegt ie toch
Ben daar voor mijn baas spullen aan het aanleggenLuco/Alpine-racer schreef:wat doe je bij TNO?(Hoolie)-Ad schreef:Werken bij TNO
Dat doet echt NIEMAND daar, wat een lui stel flikkers daar zeg.MartijnG schreef:werken......dat zegt ie toch
je moest eens weten wat die gasten berekenen qua uurloon(Hoolie)-Ad schreef:Ben daar voor mijn baas spullen aan het aanleggenLuco/Alpine-racer schreef:wat doe je bij TNO?(Hoolie)-Ad schreef:Werken bij TNO
Frank M schreef:Bij de brandweerkazerne in Breda een blauwe Megane2 gezien bij het stoplicht. Kenteken begon met 86-
Grote spoiler achterop, verder weinig kunnen zien, was donker.
Jeroen?
megcoupe schreef:zwarte zwaar uitgebouwde twingo in Hoogeveen:
31-pk-gt
nee, heeft een ander kenteken (vraag me niet welke, maar niet 31-PK-GT)Chris@R5 schreef:Die van Daniëlle misschien. Brede kleine velgjes?
nope.. dat was ik niet...ForeverYoung schreef:megcoupe schreef:zwarte zwaar uitgebouwde twingo in Hoogeveen:
31-pk-gtnee, heeft een ander kenteken (vraag me niet welke, maar niet 31-PK-GT)Chris@R5 schreef:Die van Daniëlle misschien. Brede kleine velgjes?
Ga het van de week uitzoekenTim schreef:Vanochtend gespot op de planetenlaan in IJmuiden.
Clio williams GR/X-??-88 op oprijwagen.
Deze williams heb ik volgens mij al vaker gespot, had een flinke aanrijding aan de voorkant gehad en stond(volgens mij) op een wagen van Rutte sloperij.
Dus: weer een williams minder.
jn-vs-03 of jn-vs-04 kan beideRonaldClio16v schreef:Dat zal ik wel geweest zijn. Jij rijd in een paarse Twingo?Jacco Osté schreef:Brug over de A15 bij Vuren kwam ik een Williams tegen.
Kenteken begon met JN-VS-??
De cijfertjes weet ik niet, vergeten
?? = 03
Ze blijven maar komen. Het hoogst aantal Willies per vierkante kilometer is kennelijk in Nederland.Strijder schreef:NieuweBart GTE schreef:Vanmiddag om 10 over half 4 in de Hallenweg in Eindhoven een verlaagde Williams, Kenteken HJ-FD-87, (voor Lotuzcliowilliams
![]()
)
Het is z'n eigen auto, dus denk dat het 03 isStrijder schreef:jn-vs-03 of jn-vs-04 kan beideRonaldClio16v schreef:Dat zal ik wel geweest zijn. Jij rijd in een paarse Twingo?Jacco Osté schreef:Brug over de A15 bij Vuren kwam ik een Williams tegen.
Kenteken begon met JN-VS-??
De cijfertjes weet ik niet, vergeten
?? = 03
LotuzClioWilliams schreef:Ze blijven maar komen. Het hoogst aantal Willies per vierkante kilometer is kennelijk in Nederland.Strijder schreef:NieuweBart GTE schreef:Vanmiddag om 10 over half 4 in de Hallenweg in Eindhoven een verlaagde Williams, Kenteken HJ-FD-87, (voor Lotuzcliowilliams
![]()
)
sorry voor offtopic
sorry meneer de moddereterFrank M schreef:het kenteken er bij zetten lijkt me zinniger dan die waslijst info