met twijfelaars win je geen oorlog
Okay, ik stop met twijfelenRO 16v schreef:Volgens mij blijft deze meeting in de geschiedenis boeken staan van de RTC, evenveel twijfelaars als mensen die komen, dit schiet lekker op, kom op stoppen met twijfelen mensen.
*zucht*, krijg je dit weer.Panoramix schreef:Okay, ik stop met twijfelenRO 16v schreef:Volgens mij blijft deze meeting in de geschiedenis boeken staan van de RTC, evenveel twijfelaars als mensen die komen, dit schiet lekker op, kom op stoppen met twijfelen mensen.![]()
Ik hoop het want het was de laatste keer nogal rustig in alkmaar. Misschien dat de regen daar ook een rolletje in gespeeld heeftJasper11turbo schreef:Dit gaat nog drukker worden dan Alkmaar !!
mooi mooi
------> NOG 5 DAGEN TE GAAN <--------
ja daar ben ik ook wel erg geintresseerd in.RO 16v schreef:Zijn er nog mensen die Renault Dialogys op cd hebben, en zou die iemand de cd voor mij willen meenemen vrijdag??
kijk das nog is makkelijk onderhandelen.Merijn schreef:We got a deal.
Dat is 3... Ik wil het best voor iedereen branden, maar wil er eigenlijk wel cd'tjes voor terug hebben, want ik zit financieel nogal krap. Check Willi-schade topic.Mrtn schreef:ik ook![]()
als het mogelijk is..