De Onbekende Renault.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Rudo

dennisrsi schreef:Gespot een grijze GT Turbo, verlaagd, 16" velgen in Amstelveen bij de ABN AMRO, Van Heuven Goedhartlaan.

Zag er goed uit.

Kenteken kon ik niet goed zien, geloof aan het eind 43

Data en tijd: 07-10-2002 om 13:15 uur.

Groeten,

Dennis
Ik heb het net even geverifieerd, en het was Martijn Santen uit Haarlem. De 16-inchers zijn overigens 15 inch OZŽs :wink:
Anonymous

Rudo schreef:
dennisrsi schreef:Gespot een grijze GT Turbo, verlaagd, 16" velgen in Amstelveen bij de ABN AMRO, Van Heuven Goedhartlaan.

Zag er goed uit.

Kenteken kon ik niet goed zien, geloof aan het eind 43

Data en tijd: 07-10-2002 om 13:15 uur.

Groeten,

Dennis
Ik heb het net even geverifieerd, en het was Martijn Santen uit Haarlem. De 16-inchers zijn overigens 15 inch OZŽs :wink:
Ok tnx! Rudo :)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Zojuist: provinciale weg tussen Best-West en St. Oedenrode: Een blauwe Renault 5 GT Turbo Phase 1 (blauw à la Goof's 5), 14 inch stalen velgen, gele rolkooi. Hij reed bij de eerste rotonde bij het binnenrijden van St. Oedenrode 3/4 rond (dus naar links) en toe ben ik 'm uit het oog verloren, omdat ik rechtdoor moest.

Daarna, op de kruising bij Ben van Dijk in Uden: Donkerkleurige Clio (2?) met gouden 5-spaaks velgen. Volgens mij was het Rory, maar ik weet het niet zeker.
_Martijn_
Contacteer:

Ik zag vandaag bij het 'keukenhof' een grijze (ala ray's r5) r5gtt cabrio. zag er wel grappig uit.
dat was denk rond half 4 's middags.
He! nu is die weer rood.
~thijs~
Contacteer:

Gister (8-10) rond 18.15 uur gespot bij de Q8 op de leidsevaart in haarlem een (knal) rode GTTurbo zag er standaard uit, maar zag er wel errug strak uit! (nummerbord ben ik effe vergeten te kijken)
frank_williams

vandaag bij de Ikea Delft om 16:15 een bordeaux rode clio RS, zag er vrij standaard uit.
Laatst gewijzigd door frank_williams op wo 9 okt 2002 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Rudo

Zojuist gespot vanaf Krommenie binnendoor richting Alkmaar:

Zwarte GT turbo met kenteken 06-FX-XK.
staat was matig/redelijk. Aan buitenzijde fase 2, inclusief de standaard velgen, echter binnenin fase 1 achterbank. Het typeplaatje op de achterklep was niet meer aanwezig. Wel zat er een zonnedakje in.

Ik heb een hele tijd achter deze GT gereden (zelf ook in de GT) maar hij gaf niet de indruk dattie mij gezien heeft.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Zo'n tien miniuten geleden heb ik een grijze renault 21 turbo gespot in zoetermeer op de kruizing zegweartse weg kent iemand deze hij zag er behoorlijk standaard uit en erug netjes
Turbo-Peer

Merijn schreef:Zojuist: provinciale weg tussen Best-West en St. Oedenrode: Een blauwe Renault 5 GT Turbo Phase 1 (blauw à la Goof's 5), 14 inch stalen velgen, gele rolkooi. Hij reed bij de eerste rotonde bij het binnenrijden van St. Oedenrode 3/4 rond (dus naar links) en toe ben ik 'm uit het oog verloren, omdat ik rechtdoor moest.
Ik heb pas gehoord dat de eigenaar van de blauwe GTT ook in Sint-Oedenrode woont, maar heb de auto nog nooit gezien en ken ook die goede mens niet.
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Patrick

P@TB@D schreef:Zo'n tien miniuten geleden heb ik een grijze renault 21 turbo gespot in zoetermeer op de kruizing zegweartse weg kent iemand deze hij zag er behoorlijk standaard uit en erug netjes
it wasn't me :lol: mijne is stuk.
groeten pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Turbo-Peer schreef:
Merijn schreef:Zojuist: provinciale weg tussen Best-West en St. Oedenrode: Een blauwe Renault 5 GT Turbo Phase 1 (blauw à la Goof's 5), 14 inch stalen velgen, gele rolkooi. Hij reed bij de eerste rotonde bij het binnenrijden van St. Oedenrode 3/4 rond (dus naar links) en toe ben ik 'm uit het oog verloren, omdat ik rechtdoor moest.
Ik heb pas gehoord dat de eigenaar van de blauwe GTT ook in Sint-Oedenrode woont, maar heb de auto nog nooit gezien en ken ook die goede mens niet.
De volgende keer ga ik 'm gewoon achterna! ;)
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

bijna elke dag gepakeerd voor de VGZ in Nijmegen een Renault 5 GTT. Kleur: blauw met gele skirts
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

patrick 21TURBO schreef:
P@TB@D schreef:Zo'n tien miniuten geleden heb ik een grijze renault 21 turbo gespot in zoetermeer op de kruizing zegweartse weg kent iemand deze hij zag er behoorlijk standaard uit en erug netjes
it wasn't me :lol: mijne is stuk.
groeten pat.
Het zou mij ook een beetje sterk lijken als jij helemaal uit maastricht in eens in zoetermeer zou zijn :lol:
Ad van Haperen
Contacteer:

Vandaag bij mij op school 2 auto's naast me (stond nog een andere clio tussen dus renault heerst op onze school :lol: ) een groene Clio 16v (met originele schoepvelen die redelijk aan het bladeren waren) met het kenteken FV-PG-** met een goude renault tuning sticker bovenaan op zijn achterruit. Wie o wie is het?!??!!?
Mark coupe16v
Contacteer:

F 16Valve schreef:Vorige week gespot even buiten Steenwijk bij een Renault dealer, donkerblauwe megane coupe met (technomagnesia) gouden velgen
Nope, die is van een niet-rmcc lid.
Heb deze beste man al eens gezien
in Hoogeveen. Strak bakkie wel :)
Arjen

Deze auto kom ik volgens mij elke ochtend tegen als hij van Westerbork richting Emmen rijdt. Ziet er inderdaad gaaf uit.
Martijnberk
Contacteer:

vanmorgen op de A9 een blauwe franse GTT phase 2 MET RTC sticker! we zijn dus ook bekend in frankrijk :lol:
catrinus

Gisteren op de n33(dodenweg) gespot. een 5 gt turbo bleu sport. gele koplampen, verlaagd, volgens mij 15" of 16" velgen. Zag er netjes uit. Ik reed in mijn lelijke witte 5 gt turbo phase1. Ik dacht zelf dat dit de bleu sport was met 235 pk op de wielen. die heb ik wel eens gesproken in muntendam in de stromende regen. Die rijd met een 1700 turbo rond :p (my man 8) )
There will be plenty of time to rest when your dead
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Martijnberk schreef:vanmorgen op de A9 een blauwe franse GTT phase 2 MET RTC sticker! we zijn dus ook bekend in frankrijk :lol:
De eigenaar van deze R5GTT is af en toe ook op het forum actief. :)
Hij had de auto of ingevoerd, of kwam zelf uit Frankrijk, ik weet het niet meer precies. Hij komt dacht ik uit de regio Haarlemmermeer, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer.

Wel lachen. :)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Gisteren op de van Brienenoord brug :

- Blue Sport
- YH-69-**
- Goed onderhouden
- Persoon was geintresseerd in de tekst op mijn deur. :D

Vanmorgen op de A16 afslag A20 (vervolgens de A20 zelf)

- Gele megane Coupe
- Volledig gedebadged
- Donkere ruiten
- Mooi laag
- Vette velggies
- Gele achterkappen i.p.v. standaard zwart.
- Gele ruitewisser maar niet in dezelfde kleur als de auto vondt dat persoonlijk een beetje jammer.

Wie herkent zich in deze twee?
.:: TurboPowerr ::.
R5GTE

vandaag gespot in Arnhem om de Pleyroute
heb em gevolgd tot afslag Huissen industrieterrein
toen reed ik verkeerd 8)

'91 clio 16v williamsblauw met gouden williamsvelgen
er hing een geruit blousje aan het haakje bij rechterachterraam

vandaag ook gespot op a326 Arnhem-nijmegen
zwarte clio 16v met zo'n 150km/uur

Ik reed daar met mijn bluesport GTE met eendagskenteken.
Patrick L.

Vanavond gespot in Valkenburg, Williams blauwe Clio 16v, origineel NL-auto, begint met ZR-**-*L, mooie auto, iets verlaagd, met de originele schoepvelg. Mocht de eigenaar mischien een guest zijn, kom donderdagavond eens langs op de TNM, Geusselt Maastricht vanaf 20.00u :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Gespot:
- Lokatie: Centrum Bodegraven, parkeerterrein.
- Model: 19 16V phase 1.
- Kleur. Blauw metallic.
- Tuning: Stalen cup velgen, verlaagd, finish vlag idee op de achterschermen.
- Kenteken: ZD-83-YS.
- Staat: Kan wel wat aandacht gebruiken..
- Bijzonderheden: -.
Ron RS

Gisteren in Leiden de nieuwe megane(toch wel erg mooi)hij was in het bordeaux rood. :)
Marcel dLC

Gisteren bij renaultdealer Udo in waalwijk een lichtblauwe GT Turbo en een zilvergrijze Clio RS.
Steven
Car: M536

Sinds deze week voor de deur gespot:

Grijze 5 GT Turbo uit 1989 en nu alweer kapot :(
En jah hij staat op mijn naam....
thoompie

Net gespot op de stijnlaan in Zeist vette!!!
Williams blauwe megane coupe.
Met dikke velgen ,uitlaat en een bruut geluid!! 8)
geen kenteken kunnen lezen :(
een bekende??

groetjes robbie.
Anonymous

vanmorgen rond 11 uur op de 's Gravenweg te Rotterdam een rode clio 16V, kenteken begon volgens mij met FS of FN. ik was daar druk bezig met zand scheppen, waardoor ik hem bijna had gemist.
frank_williams

vanmiddag gezien in breda, speelhuislaan. een grijze clio phase2, 16" wielen en dubbele uitlaat.
Stroker
Contacteer:

Gisterenavond richting het centrum van Hardenberg: Een (licht???)blauwe GTT, zag er errug strak uit!!! Ik heb helaas geen kenteken kunnen lezen omdat het al schemerig begon te worden.
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Vanmiddag gespot: Op de A7vanuit Groningen richting Drachten een rode 5 GTT op een autoambulance. Ik kon nog net zien dat er een gele rolkooi in zat. Iemand bekend van wie die was/is en waar die heen is gegaan?
RO 16v

Vanmiddag gespot in Zantvoort op de boulevaart bijna in mijn achterbumper :evil: , Ray zijn oude clio. :)
-Ray-
Contacteer:

RO 16v schreef:Vanmiddag gespot in Zantvoort op de boulevaart bijna in mijn achterbumper :evil: , Ray zijn oude clio. :)
:lol: :lol: :lol:

zie je wel dat ik sneller was dan een achterberg??? ;) :p
Immer wieder die verdammte Holländer
RO 16v

-Ray- schreef:
RO 16v schreef:Vanmiddag gespot in Zantvoort op de boulevaart bijna in mijn achterbumper :evil: , Ray zijn oude clio. :)
:lol: :lol: :lol:

zie je wel dat ik sneller was dan een achterberg??? ;) :p
Maar niet met remmen. :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Gespot:
- Lokatie: Oudewater.
- Model: Clio 16V.
- Kleur. Blauw metallic.
- Tuning: 15" velgen, spoiler ala Ro's style.
- Kenteken: HL-DH-89
- Staat: Netjes
- Bijzonderheden: Garage Kempenaar embleem op de achterklep.

Ik dacht dat de eigenaar van deze mooie Clio in Tiel woondde. Hij had hiervoor 2 5jes GTE.
Gesloten