ACT: ICT en (web) Design.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
pff het is inderdaad een hoop uitzoekwerk..
iemand toevallig een goede site waar alles op en rij en naast elkaar staat?
iemand toevallig een goede site waar alles op en rij en naast elkaar staat?
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
bestaat die site nog steeds? dat was toen toch dat gastje van 14 wat er een miljoen mee verdiend had ofzo?
es ff neuzen, thanx!
es ff neuzen, thanx!
Over abbonementen:
ben ik nu gek of is Rabo Mobiel érg interessant??
* 10 ct per minuut altijd
* voor 10 euro een FUP onbeperkt GPRS (handig voor mijn email!) tot 750mb
Daar kan geen provider aan tippen ...??
ben ik nu gek of is Rabo Mobiel érg interessant??
* 10 ct per minuut altijd
* voor 10 euro een FUP onbeperkt GPRS (handig voor mijn email!) tot 750mb
Daar kan geen provider aan tippen ...??
En als een provider geen starttarief rekent, betaal je de eerste minuut volMerijn schreef:Hou wel rekening met de afrekeing van de minuten. Rabo rekent altijd een starttarief, geloof ik...

Ik bel vrij veel, maar zelfs het duurste vodafone abbonement heeft nog geen 10 ct per minuut. Wat me irriteert aan vodafone is dat het geringste infonummer buiten de bundel gaat á x ct per minuut + kosten mobiele telefoon BUITEN de bundel (á 25ct).
Bovendien krijg ik 10mb per maand voor 10 euro ... da's minder dan die FUP
Ik zeg niet dat je Voda moet nemen. T-Mobile en KPN bieden ook Edge aan voor 9,95 per maand. Maareh, biedt Rabo Mabiel wel een abonnement met een nieuwe telefoon erbij? Want als je geen nieuwe foon neemt kom je met sim-only abonnementen ook wel dik onder de 10 ct per minuut.
Waar bieden die dat aan? EDGE??
Dat zou fijn zijn, mijn tel ondersteunt edge, maar dat is er in NL niet zover ik weet en zou er ook nooit komen?
Dat zou fijn zijn, mijn tel ondersteunt edge, maar dat is er in NL niet zover ik weet en zou er ook nooit komen?
Je hebt gelijk. Er wordt in NL volgens mij alleen GPRS, UMTS en HSDPA aangeboden.Riël Notermans schreef:Waar bieden die dat aan? EDGE??
Mijn fout

-
- Car: Dodge RAM
- Contacteer:
Gaarne weer On Topic hier.
Geratel over mobiele telefonie kan je nu hier kwijt: http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=26089

Geratel over mobiele telefonie kan je nu hier kwijt: http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=26089

Laatst gewijzigd door Martijn van Leeuwen op do 31 jan 2008 6:45, 1 keer totaal gewijzigd.
I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
krijg de laatste paar minuten elke keer deze melding in mn browser
"Niet verbonden...
Uw DSL-verbinding is niet beschikbaar.
Controleer of uw SpeedTouch correct op uw DSL-lijn is aangesloten. Verdere informatie vind u in uw documentatie."
iemand meer met ADSL van Orange met problemen ?
"Niet verbonden...
Uw DSL-verbinding is niet beschikbaar.
Controleer of uw SpeedTouch correct op uw DSL-lijn is aangesloten. Verdere informatie vind u in uw documentatie."
iemand meer met ADSL van Orange met problemen ?
Wellicht hier iets mee te maken?
Aankondigingen van Orange:
2008-01-29 09:02:41 > Werkzaamheden
2008-01-29 09:02:41 - Werkzaamheden
In de periode van 30 januari t/m 7 februari 2008 vinden er 's nachts onderhoudswerkzaamheden plaats aan ons netwerk.
U kunt hierdoor problemen ondervinden met uw ADSL (& Telefonie) verbinding. Om de verbinding in dat geval te herstellen haalt u de stroomstekker van de modem uit het stopcontact en doet deze er weer in.
Natuurlijk proberen wij de overlast zoveel mogelijk te beperken.
Wij bieden u onze excuses aan voor eventueel ongemak dat u desondanks ervaart.
Ja... Het mag dan wel veiliger zijn, maar het performt echt voor geen meter. Volgens jaar misschien nog eens proberen.
XP draait gewoon super, maar mist de 'eye-candy', maar ik verkies het functionele toch echt boven het mooie.
Ik snap echt niet hoe ze Vista durven te verkopen met PC's die maar 1 GB RAM en een Celeron processor hebben. Schandalig!

Ik snap echt niet hoe ze Vista durven te verkopen met PC's die maar 1 GB RAM en een Celeron processor hebben. Schandalig!
Daar heb je een punt. De beta-versie van SP1 is al te downloaden en doet wel wat aan de performanceproblemen, maar het kan in geen enkele zin op tegen de performance van XP. En dan heb ik het nog niet over de compatibiliteitsproblemen van Vista gehad.GJ schreef:Ik zit er ook aan te denken om Vista eraf te gooien. Maar binnenkort komt SP1 uit dus ik geef ze nog 1 kans. (Het is namelijk een erg groot karwei om alle programma's die ik gebruik te installeren.

Netwerken geven idd wel eens problemen. Ik werk in een Windows 2003 domain en het werkt gewoon niet helemaal lekker soms.GJ schreef:Mijn laptop is toch wel snel te noemen maar op simpele menutjes moet ik wachten en functies zitten ver verstopt. Ook netwerken in Vista geeft nogweleens problemen bij mij.
Ik heb ook wel een aardige laptop (Centrino Duo 2,2, 2 GB ram), maar het werkt echt niet optimaal. Zeker niet als je echt veel doet met je PC. Hij wordt gewoonweg traag... En de functionaliteiten die Vista meer biedt dan XP, gebruik ik toch amper. Het zal mij benieuwen of ik iets mis morgen op mijn werk.

heb laatst de fileserver geinstalleerd. wilde op een andere computer de schijven ook toevoegen. heb ik alleen maar via allerlei omslachtige manieren kunnen doen. nadat ik achter elkaar te zien kreeg dat de gebruikersnaam niet goed was.
@ GJ, ongeveer het zelfde als laatst

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Dan ken je beter nog even een klein poosje wachten de officiele release van sp1 voor vista zit er aan te komen.Merijn schreef:Installeer SP1 Beta eens. Ik hoor er toch wel positieve geluiden over.
Beta meuk van mickey$oft is nou niet echt dat je zegt je van het.
.:: TurboPowerr ::.