zeker een leuke groep! was ook vet avondje, hebben ons allemaal netjes gedragen om Freddy na dan, die aan het eind weer ff zijn stempel moest drukken hahaFerdy schreef:was zeker erg leuk, erg gezellig, leuke groep !
was t niet wat anders...?Merijn schreef:Het was gezellig, mensen!Mijn score was dramatisch, maar ik werd elke keer uit mijn concentratie gehaald door die laser en discobol!
Was zeker voor herhaling vatbaar!
Ik ga nu nog effe de stad in... Bier smaakt naar meer.
dat kuulse mokkel op baan 7 ?~Haas~ schreef:was t niet wat anders...?Merijn schreef:Het was gezellig, mensen!Mijn score was dramatisch, maar ik werd elke keer uit mijn concentratie gehaald door die laser en discobol!
Was zeker voor herhaling vatbaar!
Ik ga nu nog effe de stad in... Bier smaakt naar meer.
je vergeet alleen wel nu dat zoiets ook meer eet..dus duurder is in de kosten..wat dat betreft kan je weer beter zo'n annorexiapatientje nemenSteven schreef:Meer vlees voor je geld, echte studentengedachte
Maar zon apparaat is wel veel warmer in bed en op de bank dan zon annorexiapantientje hePaulRSi schreef:je vergeet alleen wel nu dat zoiets ook meer eet..dus duurder is in de kosten..wat dat betreft kan je weer beter zo'n annorexiapatientje nemenSteven schreef:Meer vlees voor je geld, echte studentengedachte![]()
Lag dat aan de FNO-ers of meer aan jouMerijn schreef:Goeie shit.
Maar of het zo'n goeie zet is om haar mee te nemen naar een avondje bowlen met FNO'ers betwijfel ik.
Jennie (die bij de BBQ was) heb ik nooit meer gezien na die avond.