Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Lex schreef:
Ik heb er geen zin in om op de 11de over tekomen als iemand die zegt dat zij het verkeerd doen.
Ik vind het wel jammer dat mij nooit meer wat gevraagd is..... Ik had best nog wat aanwijzingen kunnen geven.....
Ja, das jammer. Maar nu kunnen we dat wel. Het wordt nu min of meer gevraagt. Dus daarom effe koppen bij elkaar en hulp bieden. We zitten er allemaal niet op te wachten dat de RTC straks niet meer is.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Maar ik en ook de rest had eigenlijk ook geen vragen over de meeting, ik persoonlijk vond het zeer geslaagd en exact wat ik ervan verwacht had toen we het organiseerden!
Lex schreef:Komt alvast wat, kunnen jullie het aanvullen
RTC Algemene Ledenvergadering 2005/2006
*. RTC moet zich beter laten zien op de Grotere meetings. Om zo meer landelijke bekendheid te creëren.
In 2005 is de RTC alleen aanwezig geweest op 2 grote Automaxx events, Summer Edition en de speciale "franse" editie. Contact bij VDB/TE2 is Sanne, zij regelt voor alle clubs: paddock kaarten en een standplaats. Mail adres: sanne@automaxx.nl. Als je dan een aantal Top-wagens en paar normale auto's neerzet vergroot je de uitstraling van een club en de "normale auto's" houden de club toegankelijk. Zo trek je nieuwe leden aan en ontstaat er landelijke bekendheid, komen er foto's van events in het blad met de RTC erop en komen de bijzondere auto's in aanmerking voor de Me en My Ride pagina en misschien voor een reportage. Bij de reportage wordt weer de clubnaam genoemd een het cirkeltje is weer rond. En als er dan ook nog RTC-ers mee sprinten
*. 2 tot 3 maal per jaar een Toertocht is voldoende
Het moet geen gewoonte worden en door er maar een aantal per jaar te doen blijft het een leuk en bijzonder evenement.
*. De Clubspecials op Zandvoort
Mooie initiatief, dan kunnen de RTC-ers die komen voor Show hun auto op het paddock planten, en degene die hun auto willen gebruiken waarvoor die gemaakt is los gaan.
*. De grasveld meetings meer spreiden over het land.
Iedere keer als er een kleine meeting (lees bijv. Williams meeting) wordt georganiseert is dit bijna altijd in Bodegraven bij de Mac. Dit kan ook wat gespreider. Als de meeting klein blijft zijn er geen vergunningen nodig.
*. 1 of meerdere Assistenten voor de Meeting Coordinator.
Als je ziet wat er geregeld moet worden, pfff. Dit kun je gewoon niet overlaten aan 1 man. Door in een klein team te werken is het veel makkelijker om alle taken te verdelen en is het makkelijker een goede meeting te organiseren. Zou kan het team ook selecties van de auto's maken voor bijv. de indoor Automaxx events zoals de ETS (European Tuning Show, Speed & Design en 100% Tuning)Op Summer Edition moet je gewoon groot uitpakken, dat is door een paar man makkelijker te regelen dan door 1. We moeten ons daar spectaculair presenteren. Kijk hoe het show-off team van Midlands dat doet. Dat is misschien wat te overdreven, maar ik denk dat we met de inzet van leden een mooie stand kunnen neerzetten. Een carnevals vereniging begint na de Carnaval ook weer meten met bouwen van de optocht auto van volgend jaar. Als je in januari start met inrichten en uit tekenen van de stand en daarna begint met atributen maken en verzamelen, dan kun je in juli je sterk presenteren.
PS, bestuurleden dit is gewoon mij gedachte gang.
Het vet gedrukte is de toevoeging
als je de williams meetings enzo in het noorden houd komen er ineens veel minder mensen. 2 en 3 jaar terug waren er ook meetings in Marum. De eerste keer was ik vrijwel de enige hier uit de buurt. Want de messten vonden het toen te ver rijden voor een (te) kleine meeting.
Tis ergens gewoon jammer dat mensen altijd zeiken over de afsand terwijl je een auto hebt om te rijden.
Ik zou het helemaal nix vinden als de meeting hier om de hoek is en ik nog niet eens warmgreje heb als ik aankom.
Verder is het ook wel lachen om met een groep te rijden
Neem een voorbeeld aan die belgen, die zeiken tenminste nergens over.
En 2 a 3 toertochten genoeg? Liever 1 meer en een grasveldmeeting minder hoor... wederom omdat je auto is om te rijden en niet om stil te staan.
Steven schreef:Tis ergens gewoon jammer dat mensen altijd zeiken over de afsand terwijl je een auto hebt om te rijden.
Ik zou het helemaal nix vinden als de meeting hier om de hoek is en ik nog niet eens warmgreje heb als ik aankom.
Verder is het ook wel lachen om met een groep te rijden
Neem een voorbeeld aan die belgen, die zeiken tenminste nergens over.
En 2 a 3 toertochten genoeg? Liever 1 meer en een grasveldmeeting minder hoor... wederom omdat je auto is om te rijden en niet om stil te staan.
Waarom zet je hem stil dan
Je wil niet weten hoe ik daar tegenaan zit te hikken
Denk dat ik ook maar het een en ander uitbesteed en er wat geld tegenaan gooi om niet al te lang bezig te zijn.
Het zijn trouwens ook altijd dezelfde die zitten te zeiken over verweg, dure benzine en dat gejank. Dat steekt mekaar ook maar aan
<BR> schreef:De organisatie had het netjes geregeld met alle vergunning dit weekend, maar kun je die ook niet aanvragen dan voor een sprint wedstrijd, of een hoekje om te gummen?
In nieuwegein zijn vaak american car meetings en die gummen past echt goed... dus die paar renault strepen lijkt me dan geen probleem toch?
We krijgen de veiligheid niet geregeld bij sprintwedstrijden, daar kunnen we qua kosten niet tegenop. Dan moet je toch bij een grotere vereniging zijn als je dat verwacht denk ik.
Bovendien wil ik wel weten of je voor burnwedstrijden of iets dergelijks uberhaupt een vergunning krijgt. Lijkt me erg onwaarschijnlijk.
je kan als club circuit lelystad afhuren, niet te duur en daar kan van alles
Er moet idd wat veranderen binnen de RTC anders blijft er weinig club over op deze manier, dit is geen persoonlijke aanval op het bestuur.
Wat mij wel opvalt dat het bestuur zich zo hecht aan alle regeltjes, we zijn voor de lol lid van een club en niet om constant de les gelezen te worden, daar heb ik ouders voor.
Zie is ergens de lol van in .
Als ik sommige reacties lees van mensen over een burn-out of een donut dan wordt ik al misselijk, mag dan helemaal niks meer.
Ik voel me niet de aangewezen persoon om in het bestuur te gaan.
Robert-Jan schreef:
Er moet idd wat veranderen binnen de RTC anders blijft er weinig club over op deze manier, dit is geen persoonlijke aanval op het bestuur.
Vind ik een knappe voorspelling. VOor jou misschien niet meer, maar ik denk hier dan 100% anders over. Mag toch?
Als ik sommige reacties lees van mensen over een burn-out of een donut dan wordt ik al misselijk, mag dan helemaal niks meer.
Dan mag je dan wel zo menen, maar hou je dan gewoon aan die kleine regeltjes? Er heeft echt niemand over donuts lopen zeuren alleen *zucht moet het weer verteld worden* op het laatst, na die agent. Was maar n klein verzoekje
Ja, maar ik heb eerlijk gezegd wel geleerd dat te negeren, er is toch geen oplossing voor. Je moet gewoon een meeting houden waar er een geschikte locatie is, goede faciliteiten etc. Vind ik
Wat mij wel opvalt dat het bestuur zich zo hecht aan alle regeltjes, we zijn voor de lol lid van een club en niet om constant de les gelezen te worden, daar heb ik ouders voor.
Denk nie dat ze je willen RJ.
Ik heb nog wel meer ideeen, ik zal ze bij de juiste personen laten
Riël schreef:Ja, maar ik heb eerlijk gezegd wel geleerd dat te negeren, er is toch geen oplossing voor. Je moet gewoon een meeting houden waar er een geschikte locatie is, goede faciliteiten etc. Vind ik
harders plaza prachtig terrein en de eigenaar is raceliefhebber dus zal het best leuk vinden hoor
gelijk karten en vreten
Denk nie dat ze je willen RJ.
Ik heb nog wel meer ideeen, ik zal ze bij de juiste personen laten
Ben ik ff blij .
Jochem deed gisteren een ontdekking waar RJ nu daadwerkelijk voor staat namelijk: Rot Joch
Riël schreef:Vind ik een knappe voorspelling. VOor jou misschien niet meer, maar ik denk hier dan 100% anders over. Mag toch?
Ik hoop serieus dat het volgend jaar beter gaat.
Weet ook wel dat gewoon een klote jaar was ivm met vertrekken van bestuursleden.
Riël schreef:Dan mag je dan wel zo menen, maar hou je dan gewoon aan die kleine regeltjes? Er heeft echt niemand over donuts lopen zeuren alleen *zucht moet het weer verteld worden* op het laatst, na die agent. Was maar n klein verzoekje