Friday Nightmeeting Bodegraven. I
Wie van de 'harde kern' is er op de ALV eigenlijk?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat ding stond ook in Zwolle, dus ik denk wel dat het Gerry was.Chris schreef:
Ohw, voor degene die het nog niet wisten, die gast met die rode Combo is denk ik GerryTT geweest... Kwam vorrig jaar ook naar de meeting met een oude Combo en komt uit Roosendaal..
Wel mooi dat er ook een Meeting van een andere club in de Meern was

En iedereen daar stug het terein op rijden
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
ik wel en de rest ook ga ik van uit!Riël schreef:Wie van de 'harde kern' is er op de ALV eigenlijk?
maar waarom moet het met DE HARDE KERN geassoseerd worden?
moet er onderschijd gemaakt worden of zo?
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nie stoken he RiëlRiël schreef:Wie van de 'harde kern' is er op de ALV eigenlijk?

Een bestuursfunctie gaat voor mij niet lukken (prive omstandigheden), maar ben zeker bereidt te helpen met bijv meetings.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ronnie B. schreef:ik wel en de rest ook ga ik van uit!Riël schreef:Wie van de 'harde kern' is er op de ALV eigenlijk?
maar waarom moet het met DE HARDE KERN geassoseerd worden?
moet er onderschijd gemaakt worden of zo?

Ja dat komt hier zo vaak langs
kijken of iemand hapte
plaag gewoon terug.
Maar ik stel voor dat we er op de ALV eens over babbelen, waarom dat het allemaal zo stroef loopt. Dan zijn er wat buitenstaanders bij, wat deze voor mening hierbij hebben. In elk geval dat we volgend jaar zonder heen en weer geetter verder kunnen jow?

Maar ik stel voor dat we er op de ALV eens over babbelen, waarom dat het allemaal zo stroef loopt. Dan zijn er wat buitenstaanders bij, wat deze voor mening hierbij hebben. In elk geval dat we volgend jaar zonder heen en weer geetter verder kunnen jow?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Net wat ik zeg ben bereid om te helpen, maar een bestuursfunctie zit er gewoon niet in voor volgend jaar. (ik heb het echt serieus overwogen, vraag maar aan Paul)
Maar ik denk dat we op algemene meeting het nivo van de club erg kunnen verhogen door daar consecent aanwezig te zijn met een aantal top auto's en auto's die de club toegankelijk maken. Maar goed dat komt de 11de wel
Maar ik denk dat we op algemene meeting het nivo van de club erg kunnen verhogen door daar consecent aanwezig te zijn met een aantal top auto's en auto's die de club toegankelijk maken. Maar goed dat komt de 11de wel
we schrijven gewoon alles ff op en de elfde babbelen we er gewoon over!
Denk dat de mening van buitenstaanders niet echt belangrijk is. RTC moet geen tweede CRS worden, en dat gevoel heb ik nu soms..... En waar moet verder over gepraat worden, er komt een ander bestuur, dus praten is dan toch zonde van de tijd? Beter afwachten wat 2006 brengen zal, en ik hoop gewoon dat er meer mensen zullen zijn die de RTC willen helpen 7 steunen. Iedereen van het bestuur doet het naar goeddunken, dus niemand is wat te verwijten.Riël schreef:Maar ik stel voor dat we er op de ALV eens over babbelen, waarom dat het allemaal zo stroef loopt. Dan zijn er wat buitenstaanders bij, wat deze voor mening hierbij hebben. In elk geval dat we volgend jaar zonder heen en weer geetter verder kunnen jow?

Ronnie, klopt, is Liset der oude auto, maar lees ff mee, ding kwam dagen geleden al voorbij!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ok, misschien niet op de ALV dan, maar geen zin te blijven tobben zo.
dus al 5 kantjes volLex schreef:Ben maar alvast begonnen met dingen op papier zetten.![]()
Heb toch niks beters te doen

Kijk het is gewoon lastig om ieders zin te doen, commentaar zal er altijd blijven megt zo'n grote club, want wezijn toch groot geworden....
We moeten het gewoon voor iedereen een beetje gezellig houden, en ja, als je een club bent met sportieve auto's, zal er altijd wel wat harder gereden worden dan mag, en is een keer een streepie op het asfalt....
Er moet niet overal zo zwaar op gelet worden, en verder heb ik nergens problemen mee, we zullen zien wat het nwe seizoen ons brengt...

We moeten het gewoon voor iedereen een beetje gezellig houden, en ja, als je een club bent met sportieve auto's, zal er altijd wel wat harder gereden worden dan mag, en is een keer een streepie op het asfalt....

Er moet niet overal zo zwaar op gelet worden, en verder heb ik nergens problemen mee, we zullen zien wat het nwe seizoen ons brengt...

De organisatie had het netjes geregeld met alle vergunning dit weekend, maar kun je die ook niet aanvragen dan voor een sprint wedstrijd, of een hoekje om te gummen?
In nieuwegein zijn vaak american car meetings en die gummen past echt goed... dus die paar renault strepen lijkt me dan geen probleem toch?
In nieuwegein zijn vaak american car meetings en die gummen past echt goed... dus die paar renault strepen lijkt me dan geen probleem toch?
<BR> schreef:De organisatie had het netjes geregeld met alle vergunning dit weekend, maar kun je die ook niet aanvragen dan voor een sprint wedstrijd, of een hoekje om te gummen?
We krijgen de veiligheid niet geregeld bij sprintwedstrijden, daar kunnen we qua kosten niet tegenop. Dan moet je toch bij een grotere vereniging zijn als je dat verwacht denk ik.
Bovendien wil ik wel weten of je voor burnwedstrijden of iets dergelijks uberhaupt een vergunning krijgt. Lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Ik zal eens navragen bij een vriend van me die daar altijd aan deelneemt. Als ik meer weet post ik het.Riël schreef:<BR> schreef:De organisatie had het netjes geregeld met alle vergunning dit weekend, maar kun je die ook niet aanvragen dan voor een sprint wedstrijd, of een hoekje om te gummen?
We krijgen de veiligheid niet geregeld bij sprintwedstrijden, daar kunnen we qua kosten niet tegenop. Dan moet je toch bij een grotere vereniging zijn als je dat verwacht denk ik.
Bovendien wil ik wel weten of je voor burnwedstrijden of iets dergelijks uberhaupt een vergunning krijgt. Lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Owkee, nou succes dan, ik vind het een heel leuk 5 je...<BR> schreef:Geen idee, ben nog nooit bij een VW meeting geweest.Ivo8hoven schreef:En hoe is dat op een VW meeting dan.....jij als Golf rijder...
Misschien niet voor lang meer, er word aan gewerkt...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Komt alvast wat, kunnen jullie het aanvullen
RTC Algemene Ledenvergadering 2005/2006
*. RTC moet zich beter laten zien op de Grotere meetings. Om zo meer landelijke bekendheid te creëren.
In 2005 is de RTC alleen aanwezig geweest op 2 grote Automaxx events, Summer Edition en de speciale "franse" editie. Contact bij VDB/TE2 is Sanne, zij regelt voor alle clubs: paddock kaarten en een standplaats. Mail adres: sanne@automaxx.nl. Als je dan een aantal Top-wagens en paar normale auto's neerzet vergroot je de uitstraling van een club en de "normale auto's" houden de club toegankelijk. Zo trek je nieuwe leden aan en ontstaat er landelijke bekendheid, komen er foto's van events in het blad met de RTC erop en komen de bijzondere auto's in aanmerking voor de Me en My Ride pagina en misschien voor een reportage. Bij de reportage wordt weer de clubnaam genoemd een het cirkeltje is weer rond. En als er dan ook nog RTC-ers mee sprinten
*. 2 tot 3 maal per jaar een Toertocht is voldoende
Het moet geen gewoonte worden en door er maar een aantal per jaar te doen blijft het een leuk en bijzonder evenement.
*. De Clubspecials op Zandvoort
Mooie initiatief, dan kunnen de RTC-ers die komen voor Show hun auto op het paddock planten, en degene die hun auto willen gebruiken waarvoor die gemaakt is los gaan.
*. De grasveld meetings meer spreiden over het land.
Iedere keer als er een kleine meeting (lees bijv. Williams meeting) wordt georganiseert is dit bijna altijd in Bodegraven bij de Mac. Dit kan ook wat gespreider. Als de meeting klein blijft zijn er geen vergunningen nodig.
*. 1 of meerdere Assistenten voor de Meeting Coordinator.
Als je ziet wat er geregeld moet worden, pfff. Dit kun je gewoon niet overlaten aan 1 man. Door in een klein team te werken is het veel makkelijker om alle taken te verdelen en is het makkelijker een goede meeting te organiseren. Zou kan het team ook selecties van de auto's maken voor bijv. de indoor Automaxx events zoals de ETS (European Tuning Show, Speed & Design en 100% Tuning)
PS, bestuurleden dit is gewoon mij gedachte gang.

RTC Algemene Ledenvergadering 2005/2006
*. RTC moet zich beter laten zien op de Grotere meetings. Om zo meer landelijke bekendheid te creëren.
In 2005 is de RTC alleen aanwezig geweest op 2 grote Automaxx events, Summer Edition en de speciale "franse" editie. Contact bij VDB/TE2 is Sanne, zij regelt voor alle clubs: paddock kaarten en een standplaats. Mail adres: sanne@automaxx.nl. Als je dan een aantal Top-wagens en paar normale auto's neerzet vergroot je de uitstraling van een club en de "normale auto's" houden de club toegankelijk. Zo trek je nieuwe leden aan en ontstaat er landelijke bekendheid, komen er foto's van events in het blad met de RTC erop en komen de bijzondere auto's in aanmerking voor de Me en My Ride pagina en misschien voor een reportage. Bij de reportage wordt weer de clubnaam genoemd een het cirkeltje is weer rond. En als er dan ook nog RTC-ers mee sprinten
*. 2 tot 3 maal per jaar een Toertocht is voldoende
Het moet geen gewoonte worden en door er maar een aantal per jaar te doen blijft het een leuk en bijzonder evenement.
*. De Clubspecials op Zandvoort
Mooie initiatief, dan kunnen de RTC-ers die komen voor Show hun auto op het paddock planten, en degene die hun auto willen gebruiken waarvoor die gemaakt is los gaan.
*. De grasveld meetings meer spreiden over het land.
Iedere keer als er een kleine meeting (lees bijv. Williams meeting) wordt georganiseert is dit bijna altijd in Bodegraven bij de Mac. Dit kan ook wat gespreider. Als de meeting klein blijft zijn er geen vergunningen nodig.
*. 1 of meerdere Assistenten voor de Meeting Coordinator.
Als je ziet wat er geregeld moet worden, pfff. Dit kun je gewoon niet overlaten aan 1 man. Door in een klein team te werken is het veel makkelijker om alle taken te verdelen en is het makkelijker een goede meeting te organiseren. Zou kan het team ook selecties van de auto's maken voor bijv. de indoor Automaxx events zoals de ETS (European Tuning Show, Speed & Design en 100% Tuning)
PS, bestuurleden dit is gewoon mij gedachte gang.
goed bezig lex!hoest met de diaree?
jij heb goeie ideeen BR! 

Ivo8hoven schreef:En bij Big Daddy's wordt ook geburnt met die americanen...., dus voor de liefhebbers...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Effe wat Big- Daddy foto's met de Corvette club:
http://www.big-daddys.nl/images/Cars-&-Bikes-6.jpg
http://www.big-daddys.nl/images/Cars-&-Bikes-4.jpg
http://www.big-daddys.nl/images/Cars-&-Bikes-5.jpg
http://www.big-daddys.nl/images/Cars-&-Bikes-6.jpg
http://www.big-daddys.nl/images/Cars-&-Bikes-4.jpg
http://www.big-daddys.nl/images/Cars-&-Bikes-5.jpg
Logisch.dennisvr schreef:Ik werk ook nog heChris schreef: Maar ik begrijp dat Dennis er niet meer over wilt praten met ons, gezien hij niet reageert. Van napraten leer je juist.? Ik zit hier vaak, maar niet elke minuut van de dag

Lex, goed bezig man! Ik hoop echt dat je doorzet, en ik wil je altijd helpen als het nodig is!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
We moeten gewoon effe een avond samen komen en wat op papier zetten zodat het bestuur ook de kans heeft om zich erop voor te bereiden.
Ik heb er geen zin in om op de 11de over tekomen als iemand die zegt dat zij het verkeerd doen. Gewoon in goed overleg.
Ik heb er geen zin in om op de 11de over tekomen als iemand die zegt dat zij het verkeerd doen. Gewoon in goed overleg.

Mee eens...Lex schreef:We moeten gewoon effe een avond samen komen en wat op papier zetten zodat het bestuur ook de kans heeft om zich erop voor te bereiden.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Maandag de 28ste of Dinsdag de 29ste bij mij thuis dan maar?Ivo8hoven schreef:Mee eens...Lex schreef:We moeten gewoon effe een avond samen komen en wat op papier zetten zodat het bestuur ook de kans heeft om zich erop voor te bereiden.