ACT: Aan te raden nummers.
duvel is cker vette shit dit is ook wel vet nummer van hem check maar eens.ARNO16V schreef:Heb vandaag weer es de single van: Duvelduvel, met "wie is ut?" uit de kast tevoorschijn gehaald (kent iemand die???) vette plaat
http://www.youtube.com/watch?v=BB4tq0im ... duvelduvel
dit is trouwens ook een vet nummer. alleen begin is wat minder.
Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix)
Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix)
op zondagochtend wil ik nog wel eens concertradio aanzetten
moge

moge

Immer wieder die verdammte Holländer
jah klopt is echt een vet nummer.Steven schreef:Kwam laatst hier ook voorbij, das met die vage clip met die rennende gasten met blinddoeken op
dj coone - the return echt super nummer in het midden ergens.
dat kan dj sneak zijn of future breeze maar weet niet cker.Steven schreef:Ik hoor de laatste tijd bij het uitgaan wel es een Hardstyle remix van Sash - Ecuador. Klinkt erg lekker vind ik, weet iemand wie em geremixed heeft? Zijn iig niet de Snobbheads.
ojah sash heeft zelf ook een paar remixes gemaakt. als je moet hebben moet ik ff sturen.
dj sneak is voor zover ik weet vette funky shit, dus hardstyle, nah!jiggy schreef:dat kan dj sneak zijn of future breeze maar weet niet cker.Steven schreef:Ik hoor de laatste tijd bij het uitgaan wel es een Hardstyle remix van Sash - Ecuador. Klinkt erg lekker vind ik, weet iemand wie em geremixed heeft? Zijn iig niet de Snobbheads.

aha nou jah ik zag wat staan, maar dan heb ik voor de rest ook geen idee meer wie het kan zijn.Marcel B. schreef:dj sneak is voor zover ik weet vette funky shit, dus hardstyle, nah!jiggy schreef:dat kan dj sneak zijn of future breeze maar weet niet cker.Steven schreef:Ik hoor de laatste tijd bij het uitgaan wel es een Hardstyle remix van Sash - Ecuador. Klinkt erg lekker vind ik, weet iemand wie em geremixed heeft? Zijn iig niet de Snobbheads.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
De hele week al op 3 FM, de week van de jaren 80..
Met als klappperrrrr, vandaag de top 100 van de jaren 80

Project: GTT Blue Sport
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
pakito - living on video
als iemand me kan vertellen waar dat deuntje vandaan komt? kan er de hele week al niet opkomen..
als iemand me kan vertellen waar dat deuntje vandaan komt? kan er de hele week al niet opkomen..

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
bekend ja, maar waarvan????
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
"Je wordt oud, papa"Frits schreef:De hele week al op 3 FM, de week van de jaren 80..![]()

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)